-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aras Gibieža sieks Kačerginę įveikti nebandytu būdu – motociklu be priekinio rato

Kačerginės Nemuno žiedas per pusšimtį savo gyvavimo metų nieko panašaus nematė. Gegužės 16-ąją, per „Autoplius Fast Lap“ lenktynių festivalį motoakrobatas Aras Gibieža bandys jį įveikti be priekinio rato.
Arūnas Gibieža
Arūnas Gibieža

A. Gibieža tris savaites neturėjo savo motociklo – užtruko transportavimas iš Indijos, kur lietuvis pusantro mėnesio rengė pasirodymus daugiau nei milijardą gyventojų turinčioje šalyje. Atgavęs motociklą A. Gibieža parodė, kad per tris savaites nepriaugo prie sofos ir jau kitą rytą stovėjo prie Kačerginės žiedo vartų.

Keičiasi svoris, visai kitaip reikia laikyti pusiausvirą. Nežinau kaip čia bus

Įveikęs kelis apšilimo ratus trasoje, jis pasisunkino savo treniruotę – nusiėmė motociklo priekinį ratą. A. Gibieža juokavo, kad vienu ratu važiuojant reikia mokėti dvigubai mažesnę nuomos kainą, bet iš tikro smarkiai palengvėjęs motociklas kiek neramino sportininką. 

„Keičiasi svoris, visai kitaip reikia laikyti pusiausvirą. Nežinau kaip čia bus“, — sakė sportininkas.

Motoakrobatas netruko išbandyti savo nuardyto motociklo ir rezultatas jį gerokai nustebino — stoti piestu, atsikračius apie 30 kg svorio, niekada taip lengva nebuvo. 

VIDEO: Arūnas Gibieža treniruojasi naujam triukui

Jei aikštelėje vienu ratu važinėti A. Gibiežai buvo vieni juokai, tai visai kitas reikalas bus per „Autoplius Fast Lap“ varžybas. Jam teks taip įveikti 3,35 km ilgio trasą. 

„Esu pratęs griūti, bet paprastai būna priekinis ratas. Dabar kitas kritimas ir griūti skaudėtų“, – sakė sportininkas. 

Arūnas Gibieža Indijoje
Arūnas Gibieža Indijoje

Skaudžiau ne tik sportininkui, bet ir jo motociklui. Nuėmus priekinį ratą atsidengė visas radiatorius, tepalo filtras, kitos motociklo dalys, bet  ir be žmogiškų klaidų triukas gali baigtis liūdnai. Niekas nėra tikras, kad motociklas atlaikys apkrovas ir viduryje trasos tiesiog neužges, nusviesdamas sportininką per priekį.

„Bijau, kad neužklynytų variklis. Važiuojant ant vieno rato visas tepalas subėga į karterio apačią. Pačioje triuko pabaigoje reikės motociklą pastatyti stačią. Tuo metu ir gali „prasukti“ indėklus“, – sakė A. Gibieža. 

Per „Autoplius FAST LAP“ lenktynių festivalį motoakrobatas šiuo triuku neapsiribos, bet surengs ir atskirą savo pasirodymą, o šėrykloje dar palenktyniaus prieš „drifto” sportininkus.

Gegužės 16-ąją jau septintąjį sezoną skaičiuojantis „Autoplius Fast Lap“ Lenktynių festivalis kvies pasižiūrėti ne tik į A. Gibiežą, bet pasiūlys ir daugiau reginių.

Labiausiai atsidavę „Fastlaperiai“ žiemą praleido garažuose ir į Kačerginę atsiveš „bombas“ – „Time Attack“ lenktynėse netruks 500 ar 1000 AG turinčių automobilių, „Wolf Race“ startuos 60 dalyvių. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius