Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota: 2021 rugpjūčio 26d. 21:02

„Audi“ atėjimas į Dakarą griauna lietuvių viltis: teks išleisti šimtus tūkstančių eurų

Audi RS Q e-tron dakariniai testai netoli  Saragosos 15MAX
Audi nuotr. / Audi RS Q e-tron dakariniai testai netoli Saragosos
15min jau rašė apie pokyčius 2022 m. Dakaro ralio taisyklėse. Pokyčius, kurie gali palaidoti lietuvių viltis patekti į dešimtuką. O vien bandymai pasigalynėti su lyderiais kainuos papildomai po 100 000 Eur ir daugiau. Nes teks papildomai investuoti arba į technikos patobulinimus, arba nuomotis kitus automobilius. Abiem atvejais prireiks ir labai didelės sėkmės.

Istorijos pradžia: Ar Dakarą laimės naujasis „Audi“ prototipas?

Motociklininkams, keturratininkams ir motobagių vairuotojams artėjantis Dakaro ralis neturėtų būti revoliucingas. Nebent tuo, kad turėsime pirmąjį (arba net kelis) motobagį su Lietuvos vėliava šiose beprotiškose ištvermės lenktynėse. Bet šį kartą – ne apie Roką Baciušką, Aidą Bubiną ar Dalių Olechnavičių.

Permainos Dakaro ralio strategijoje

Ir šis Dakaras, ir visi kiti iki kokių 2027-ųjų bus permainų metai sportininkams, lenktyniaujantiems automobiliais. Nes dar 2020 m. lapkritį, pristatydamas pandeminį Dakaro ralį, jo direktorius Davidas Castera pabrėžė, kad nuo šiol Dakaras bus siejamas su pažangiomis technologijomis. Ir kad nuo 2027 m. iki 2030 m. Dakaro ralyje bus pereinama prie alternatyvios energijos technologijų automobilių ir sunkvežimių jėgainėse. Kitaip tariant, po devynerių metų dabartiniai Dakaro automobiliai taps muziejų eksponatais arba metalo laužu, nes vidaus degimo varikliai bus draudžiami.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Tausokime maistą kartu

Susigrąžink gyvenimo spalvas

Video

03:15
07:09
07:38

Esports namai

Maistas

15MAX

URBAN˙/

Grožio programa 360°

Parašykite atsiliepimą apie Gazas