-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi R-18 e-Tron Quattro“ naudos dyzelinį variklį su dviguba hibridine technologija

Nuo 2014-ųjų „Audi R-18 e-Tron Quattro“ paslapties skraistė nuimta visiškai. „Audi“ kūrinys pristatytas artėjant kitų metų Pasaulio ištvermės lenktynių čempionatui.
„Audi R-18 e-Tron Quattro“
„Audi R-18 e-Tron Quattro“ / „Audi Sport” nuotr.

Pavyzdys konkurentams

„Audi R-18 e-Tron Quattro“ sukurtas taip, kad galėtų varžytis su „Toyota TS0303“ ir naujuoju „Porsche LMP1“. Tačiau atrodo, kad „Audi“ konkurentus gali ir pranokti, todėl palypėti vienu laipteliu bus priversti ir „Toyota“ bei „Porsche“ gamintojai. „Audi“ drąsiai teigia, kad „R-18 e-Tron“ yra vienas sudėtingiausių kada nors sukurtų lenktyninių automobilių.

„Audi Sport” nuotr./„Audi R-18 e-Tron Quattro“
„Audi Sport” nuotr./„Audi R-18 e-Tron Quattro“

Dviguba hibridinė technologija

„R-18 E-Tron“ variklis įtaisytas automobilio centre. Tai dyzelinis, šešių cilindrų, V formos agregatas. Maža to, čia panaudotos netgi dvi hibridinės sistemos. Viena jų kaupia iš karščio išskirtą energiją. Kita sistema – labiau tradicinė ir žinoma. Tai kinetinės energijos regeneracijos sistema – KERS, kurią „Audi“ perkrikštijo į „ERS-K“. Ši sistema kaupia energiją, kuri atsiranda stabdymo metu.

„Audi Sport” nuotr./„Audi R-18 e-Tron Quattro“
„Audi Sport” nuotr./„Audi R-18 e-Tron Quattro“

Pirmtaką lenks ekonomiškumu

Gali atrodyti, kad automobilis yra identiškas pirmtakui, tačiau 2014-ųjų „Audi R18 e-Tron Quattro“ yra dešimčia centimetrų siauresnis ir dviem centimetrais aukštesnis.  Konstruktoriai akcentuoja, kad šis bolidas demonstruoti gali labai panašius rezultatus į savo pirmtako, tačiau tam naujasis „Audi“ sunaudos trečdaliu mažiau degalų.

„Baigėsi laikai, kai dominavo atiduodama galia. Dabar atėjo metas energiją kaupti. Tai šių laikų lenktynių dvasia ir kartu iššūkis inžinieriams“, – sakė „Audi Sport“ atstovas Chrisas Reinke.

„Audi Sport” nuotr./„Audi R-18 e-Tron Quattro“
„Audi Sport” nuotr./„Audi R-18 e-Tron Quattro“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius