-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Audi“ varžysis Azijos žiedinių lenktynių čempionate

Azijoje prasideda trečiasis „Audi R8 LMS Cup“ čempionato sezonas, žadantis daug naujovių. Kai kurios čempionato lenktynės kartu bus ir Azijos GT taurės etapai, dalis lenktynių vyks naujose trasose, o automobiliuose bus sumontuotas paslaptingas, variklio galią laikinai padidinantis „turbo” mygtukas. Tiesa, juo piktnaudžiauti neleis teisėjai ir čempionato reglamentas, griežtai nusakantis, kiek kartų jį galima panaudoti konkrečioje trasoje. Sportininkai dėl taurės varžysis 12 etapų lenktynėse, kurios vyks 6 savaitgalius.
„Audi R8 LMS“ automobiliai
„Audi R8 LMS“ automobiliai / „Audi“ nuotr.

Galinguosius „Audi R8 LMS“ prie starto linijos išvairuos daugybė patyrusių Azijos šalių ir Australijos lenktynininkų. Trečią kartą savo pranašumą bandys įrodyti 2012 ir 2013 metų čempionatų nugalėtojai Marchy Lee ir Adderly Fongas (abu iš Honkongo), jaunasis Kinijos autosporto talentas „Franky” Chengas Congfu bei buvęs „Formulės 1“ pilotas Alexas Yoongas iš Malaizijos. Pergalių taip pat sieks ir buvęs Makao GT nugalėtojas André Couto bei kylančios autosporto žvaigždės - Aidanas Wrightas iš Australijos ir Mattas Solomonas iš Honkongo.

„Audi R8 LMS“ taurės čempionatas – tai pirmosios tarptautinio lygmens gamyklinės vieno gamintojo lenktynės. Metai iš metų kyla jų prestižas. Pirmą kartą šis čempionatas surengtas 2012 m. Kinijoje kaip automobilių sporto populiarinimo regione projektas. Šiais metais lenktynės vyks ir kitose Azijos šalyse – Fudži trasoje Japonijoje, Jeongamo - Pietų Korėjoje, Sepango - Malaizijoje ir Šanchajaus - Kinijoje. Daugelyje iš paminėtų autodromų taip pat vyksta ir „Formulės 1“ lenktynės, tad „Audi R8 LMS“ taurės čempionatas teikia gerą progą užsidirbti šių trasų šeimininkams.

Be to „Audi R8 LMS“ taurės Šanchajaus etapas vyks kartu su FIA organizuojamų WEC čempionato lenktynių Kinijos etapu.

„Audi R8 LMS“ idealiai tinka tokio pobūdžio lenktynėms. Daugiau kaip 50 procentų šio bolido detalių yra bendros su serijinės gamybos automobiliais. Jis varomas galingu V10 FSI benzininiu varikliu ir yra sukonstruotas ant ASF („Audi Space Frame“) lengvo lydinio rėmo.

Šį sezoną „Audi R8 LMS“ komplektaciją papildė iki šiol tokio tipo lenktynėse nenaudotas trumpalaikio forsažo mechanizmas, kai vieno mygtuko paspaudimu lenktynininkas gali akimirksniu padidinti variklio galią net iki 50 AG. Šis „turbo postūmis” ypač praverčia lenkiant varžovą. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius