Varžyboms užsiregistravo 20 dalyvių, kurie buvo suskirstyti į klases. Eilinį kartą šiemet nesusidarė jaunimo klasė, tad vieninteliam jos atstovui Ernestui Stumbriui teko kautis su labiau patyrusiais varžovais.
Virtimas sumaišė kortas
M-1600 klasėje dėl lyderio vaidmens nuolat kaunasi du lenktynininkai – Egidijus Nevulis ir Erikas Narbutas. Nors dėl kelių praleistų etapų Erikui Narbutui šį sezoną nugalėti šansų lieka labai mažai, bet vaikinas kiekviename etape stengiasi įrodyti savo pranašumą.
Šį kartą kova tarp Egidijaus ir Eriko vėl buvo bekompromisė. Antrame važiavime Egidijus Nevulis pademonstravo geležinę kantrybę ir sulaukęs varžovo klaidos jį aplenkė. Tiesa, finale viskas apsivertė aukštyn kojomis. Nors E.Nevulis kurį laiką važiavo pirmas, viename iš trasos posūkių apsivertė lėčiau važiavęs A.Mišenis.
Artėdamas link apsivertusio automobilio E.Nevulis pirmiausia išvydo kliūtį, o ne geltoną vėliavą. Tai privertė lenktynininką keisti trajektoriją. Tuo pasinaudojo geltoną vėliavą pastebėjęs ir E.Nevuliui ant kulnų mynęs E.Narbutas. Vaikinas aplenkė oponentą ir tvirtai išlaikė pirmą poziciją iki pat suplazdant šachmatinei vėliavai.
Dėl trečiosios vietos užvirė kova tarp dviejų „Mitsubishi Colt“ vairuotojų. Pergalę čia iškovojo ir ant trečiojo prizininkų pakylos laiptelio lipo Ramūnas Ragulis.
Dominuoja „VW Golf“, lyderiauja „Opel Kadett“
M-2000 klasę drąsiai galima vadinti „Volkswagen Golf“ klase, mat čia didžiąją daugumą automobilių parko sudaro būtent šio gamintojo automobiliai. Lenktynininkai varžyboms dažniausiai renkasi antrosios kartos „Golf“, mat šis yra kiek lengvesnis už „trečiuką“.
Tačiau M-2000 klasės lyderiu visi jau įpratę matyti ne „Volkswagen“, o „Opel“ vairuojantį Raimundą Kukenį. Vaikinas, kaip ir įprasta, visų kortų neatskleidžia iki pat finalinio važiavimo.
Šį kartą Raimundas vėl iššovė finale, kur įveikė visus varžovus ir iškovojo dar vieną pirmosios vietos taurę. Antrąją prizininkų pakylos vietą užėmė Artūras Stanys, visą dieną pasižymėjęs stabilumu. Tiesa, visi liko nustebę, kai apšilimo metu Artūro Stanio automobiliui subyrėjo granata. Tokie gedimai šio lenktynininko automobiliui nebūdingi.
Ant trečiosios vietos pakylos lipo Karolis Petrovičius, kuris dėl taurės intensyviai kovojo su Gintaru Bėlskiu ir Vidu Bobrovskiu. Panevėžiečiui pavyko aplenkti oponentus ir iškovoti dar vieną taurę į savo kolekciją.
Open klasėje – kova iki paskutinių metrų
Šį kartą Open klasėje netikėta kova užvirė tarp Mariaus Žiukelio su „Audi“ ir Juliaus Labanausko su „Opel“. Julius Labanauskas, apsilankantis autokroso varžybose tik periodiškai, įnešė nemažai intrigos. Labiausiai žiūrovus žavėjo finalinis važiavimas. Jo metu trasoje virė dvikova tarp visą laiką lyderiavusių sportininkų.
Marius Žiukelis tik paskutiniuose trasos metruose sugebėjo aplenkti Juliu Labanauską, kai šis, agresyviai atvažiavęs į posūkį, numontavo „Opel Astra“ padangą. Šonais susiglaudę automobiliai artėjo finišo link, o pro šachmatinę vėliavą pirmasis praskriejo Marius Žiukelis.
Trečiosios vietos nusipelnė Arnas Kanapeckas, kuris demonstravo stabilų ir užtikrintą tempą visų lenktynių metu.
Komandinė taurė dar kartą iškeliavo į Biržus. Aukštaitijos autokroso pirmenybių sezone liko vos vienas etapas. Visi taškai bus sudėlioti rugsėjo 14-ą dieną Kupiškyje.