Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Autoplius Fast Lap“ sezonui kovingai nusiteikęs Kristijonas Pelanis iš „Renault“ sėda į „Honda“

Jaunasis lenktynininkas iš Panevėžio Kristijonas Pelanis dienas leidžia garaže. Iki žiedinių lenktynių „Autoplius Fast Lap“ serijos pradžios likus mažiau nei mėnesiui, vaikinas su pagalbininkais vis dar pluša prie naujojo automobilio. Praėjusiame sezone Kristijonas važiavo „Renault“ automobiliu, tačiau šiemet trasoje jį matysime prie „Honda Civic“ vairo. Panevėžietis su GAZAS.LT skaitytojais sutiko pasidalinti savo mintimis apie šio sezono tikslus ir naująjį savo automobilį.

– Kristijonai, kelintą žiedinių lenktynių sezoną šiemet pradėsite?

– Tai bus antrasis mano sezonas, kai dalyvausiu „Autoplius Fast Lap“ varžybose. Įvairiuose slalomuose lenktyniauti pradėjau nuo penkiolikos metų, tačiau žiedinėmis lenktynėmis susidomėjau tik pernai.

– Kokiu automobiliu pradėjote savo karjerą autosporte?

– Pradėjau važiuoti „Renault“ automobiliais. Turėjau „Renault Clio Sport“, vėliau – „Renault Clio Williams“ ir dabar persėdau prie „Honda Civic“ vairo.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Honda Civic“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Honda Civic“

– Kaip pernai sekėsi žiedinėse lenktynėse?

– Su „Renault“ sekėsi gana prastai. Tikiuosi, kad šį sezoną seksis kur kas geriau. Kol kas planuoju startuoti tik „Autoplius Fast Lap“ varžybose. Jei leis galimybės, važiuosime „Minižiedo“ varžybose. Oponentai irgi nemiega, ruošiasi, šiemet konkurencija turėtų būti didelė, o dėl to tik įdomiau.

– Dabar jūsų garaže – „Honda Civic“. Papasakokite apie naująjį savo bolidą.

– Šis „Civic“ jau yra važiavęs „Autoplius Fast Lap“ varžybose. Aš jį nupirkau iš vieno dalyvio. Planuoju šiuo automobiliu parodyti kur kas geresnius rezultatus. „Civic“ buvo praktiškai paruoštas lenktynėms, tad daug darbų prie jo neturėjome. Liko permontuoti padangas ir važiuoti.

Automobilis turi dviejų litrų darbo tūrio K20A2 variklį, paimtą iš naujesnio, septintosios kartos „Civic“. Variklis turi apie 200 arklio galių. Pavarų dėžė – patobulinta Samsono. Visa važiuoklė taip pat modifikuota. Kėbulo dalys pagamintos iš stiklo pluošto. Automobilio svoris – apie 900 kilogramų.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Honda Civic“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Honda Civic“

– Kas pasirūpino automobilio išvaizdos dizainu?

– Dizainą sugalvojau pats. Apklijavo Rytis iš „Speed Styling“. Sugalvoti apklijavimo stilių truko gal kokias 10 sekundžių, o pats apklijavimas užėmė tris dienas.

– Ar jau turėjote laiko treniruotėms?

– Treniruočių kol kas dar nebuvo. Pabaigsime paskutines smulkmenas ir tą mėnesį, likusį iki sezono starto, bus galima skirti treniruotėms. Tikiuosi, kad iki etapo Estijoje būsime ir paruošę techniką, ir pasitreniravę.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Honda Civic“
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Honda Civic“

– Ar planuojate prisijungti prie kokios nors komandos?

– Taip. Šiame sezone važiuosiu panevėžiečių komandos „Greičio svajonė“ sudėtyje. Tikiuosi, kad būsiu naudingas komandai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius