Iš kūgelių sudėliota jos konfigūracija kai kuriems dalyviams buvo tikru galvosūkiu. Vėliau, kuomet trajektorijos visiems tapo aiškios prasidėjo bandymai jas šlifuoti, taip pat ir didinti greitį. Su pastarąja užduotimi lengvai susidoroti sekėsi ne visiems.
(Manto Dilio nuotr.)/Mantas Kurzmarskis |
Sudėtingiausia atkarpa treniruotėse tapo paskutinis 180 laipsnių apsisukimas, mat po dviejų posūkių kaip reikiant įsibėgėjusiems vairuotojams reikėjo susistabdyti automobilį, teisėjai pageidavo, kad tai būtų daroma kuo labiau didinat slydimo kampą.
Kad tai padaryti nėra itin paprasta savo kailiu įsitikino „Street“ lygos dalyvis Karolis Gečas, savojo 3 serijos BMW (E30) kairės pusės galiniu ratu kabinęs šaligatvio atitvarą. Blokuoti priekiniai ratai maždaug toje pat vietoje latviui Raimondui Freimaniui baigėsi smūgiu automobilio priekine dalimi.
Vis labiau prie savojo BMW M3 (E92) kupė priprantantis latvis Artūras Michailovas tapo pirmuoju sportininku kabinusiu atitvarą išvažiuodamas iš 180 laipsnių apsisukimo.
(Manto Dilio nuotr.)/Edgaro Ozalo „Volvo 940“ universalas |
Didžiausio publikos palaikymo sulaukė itin efektingai atrodančiu „Volvo 940“ universalu važiuojantis latvis Edgaras Ozalas. Talpinant į trajektorijas didžiulį automobilį „Sreet“ lygoje važiuojančiam sportininkui reikėjo geroka pasistengti.