Leidinys tokią informaciją pateikia remdamasis gautomis nuotraukomis iš FIA avarijos testo, kurį atliko „Caterham“ ekipa, siekdama homologuoti naujojo bolido važiuoklę. Italų teigimu, pasitvirtins daugelio nuogąstavimai, jog naujieji F-1 automobiliai tikrai nebus estetiškai patrauklūs.
„Dėl aerodinaminių priežasčių bolido nosis yra siauresnė nei ta, kurią matėme ant 2013 m. automobilių. Jei nosis gali būti iškelta aukštai, ji gali būti platesnė. Tai leidžia didesniam oro srautui patekti po važiuokle. Tačiau dabar platesnė nosis būtų tiesiog kliūtis oro srautui“, – rašoma „Autosprint“.
„Autosprint“ korespondento Alberto Antonini teigimu, „skruzdėdos“ nosimi savo bolidus „papuoš“ didžioji dalis F-1 komandų.