Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Bandomasis greičio ruožas Vaidotui ir Žygimantui Žaloms vos nesibaigė avarija

„Rally Sorland“ bandomasis greičio ruožas
Tomo Markelevičiaus nuotr. / „Rally Sorland“ bandomasis greičio ruožas
Šaltinis: Specialiai gazas.lt iš Norvegijos
0
A A

Lietuviai Vaidotas ir Žygimantas Žalos bandomajame greičio ruože išmėgino „Sorland Rally“ varžybų trasų specifiką. Tautiečiai turėjo progą savo automobilį išbandyti aštuonių kilometrų greičio ruože. Vėliau dalyvių laukė administracinė ir techninė komisijos.

Lietuviai bandomajame greičio ruože stengėsi kuo daugiau sužinoti apie trasos specifiką ir jos savybes. Visų važiavimų metu nuolat lijo lietus, tad sportininkams teko priprasti prie besikeičiančios dangos. Kartu su lietuviais bandomuoju greičio ruožu skriejo ir per dešimt Norvegijos atstovų. Važiavimo stiliumi ypač išsiskyrė „Ford Fiesta R5“ automobilius vairavę ekipažai.

Išbandę greičio ruožą ir susipažinę su Norvegijos žvyrkeliais lietuviai tik patvirtino savo išankstinę nuomonę apie trasų pavojų. Ekipažas pripažino, kad viename iš posūkių kiek netiksliai sudaryta stenograma vos nevirto avarija. Duetas į posūkį atvažiavo per greitai, tad iki kontakto su uolomis buvo likę vos keli milimetrai.

„Iš pradžių nesupratome kas ten per danga. Lyg ir žvyras sutryptas. Atrodo, kad turėtų būti slidu, bet kai įsibėgi, supranti, kad ten kaip betonas, kaip asfaltas. Aišku, žvyriukas pakelėse jau slidus, todėl turi laikytis vėžėje. Žiauriai siaura, visas žvilgsnis krypsta į uolas. Pakyli serpantinu, tada važiuoji mišku, medžiai, akmenynai, tuomet vėl leidiesi žemyn. Pirmą kartą į tokį reikalą pakliuvome.

Buvo vienas labai didelis „eksesas“, kai važiavome antrą kartą. Neužsirašėme stabdymo, pražioplinome. Vos vos tilpome, širdis į kulnus nusirito, Žygis nutilo trumpam, keliems posūkiams. Vėliau atgavo amą. Sunku važiuoti simuliuojant avarija. Ten gali kristi taip skaudžiai, kad gyvenime į ralio automobilį sėsti nebenorėsi“, – pasakojo Vaidotas Žala.

Tomo Markelevičiaus nuotr./„Rally Sorland“ bandomasis greičio ruožas
Tomo Markelevičiaus nuotr./„Rally Sorland“ bandomasis greičio ruožas

Vairuotojas tvirtina, kad yra labai patenkintas technika. Anot jo, automobilis dabar sureguliuotas ir paruoštas būtent taip, kaip reikia. Lietuviams įspūdį paliko ir varžybų organizatoriai, kurie dalyvius iš svečios šalies sutiko itin svetingai.

„Automobilis sureguliuotas idealiai ir su padangomis, atrodo, neprašovėme. Svarbu, kad su Žygimantu dabar iš naujo „apsišlifuotume“, nes prieš varžybas vis kas nors išlysdavo. Labai patiko ralio organizacija. Norvegai mums, vieninteliams atvykėliams iš užsienio šalių labai paslaugūs. Padarė ir nuolaidų, ir dovanų gavome. Jiems džiugu matyti kitos šalies atstovus. Tikrai šilti žmonės jie. Manau, kad jei viskas gerai klostysis, čia dar sugrįšime. Nebutinai į šį etapą“, – sakė V.Žala.

Po bandomojo greičio ruožo lietuvių laukė administracinė ir techninė komisijos. Administracinėje komisijoje tautiečiams buvo duotas lipdukų rinkinys, kelio knyga, kiti dokumentai. Vaidotas ir Žygimantas Žalos „Rally Sorland“ varžybose startuos 45-u numeriu.

„Dalyvius išrikiavo kiek netradiciškai. Iš pradžių leis važiuoti tarptautinės klasės dalyviams, vėliau – nacionalinės. Kadangi mes pakliuvome į nacionalinę klasę, startuosime antroje grupėje. 45-as startinis numeris reiškia aukštą starto poziciją antroje grupėje“, – kalbėjo Vaidotas Žala.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Administracinė komisija
Tomo Markelevičiaus nuotr./Vaidotas ir Žygimantas Žalos

Penktadienį nuo ankstyvo ryto ekipažas pradės užsirašinėti greičio ruožus. Vakarop ralio dalyvių laukia varžyvų atidarymas ir pirmieji greičio ruožai. Juos lenktynininkai važiuos jau sutemus.

VIDEO: Vaidotas ir Žygimantas Žalos išmėgino bandomąjį greičio ruožą
Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas