-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Benediktas Vanagas parduoda ne tik „Toyota Hilux“, bet ir „Žaibą“: ar išliks Vytis?

Sekmadienį Benedikto Vanago komanda sportinių automobilių skelbimų portale paskelbė, kad parduoda vos vieną Dakarą (su Benediktu) važiavusį automobilį „Toyota Hilux“. Šis faktas sukėlė didelį rezonansą.
„General Financing team Pitlane“ komanda atsiėmė „Toyota Hilux“
„General Financing team Pitlane“ komanda atsiėmė „Toyota Hilux“ / Edgaro Buiko nuotr.

Dar daugiau benzino į ugnį įpylė paaiškėjęs faktas, kad B.Vanago komanda parduoda ne tik „Juodąjį vanagą“, bet ir visą pagalbinį parką: techninio aptarnavimo sunkvežimį („Žaibą“), namelį ant ratų. Bene daugiausiai klausimų internautams kilo dėl įspūdingojo sunkvežimio, pažymėto Vyčio ženklu...

Pasipylė internautų komentarai, neva B.Vanagas neturi pinigų (nes neduoda valstybės įmonės), todėl išparduoda turtą. Kiti automanai buvo optimistai ir ir spėliojo, kad Benediktas turi ambicijų važiuoti gamyklinės komandos sudėtyje.

Ko gero, nėra teisūs nei vieni, nei kiti. Nes valstybės įmonių parama nebuvo tokia didelė, kad lemtų strateginius „General Financing team Pitlane“ sprendimus. O į gamyklinę komandą Benediktą šiuo metu vargiai kviestų dėl to, kad jis nebaigė savo penktojo Dakaro dėl sankabos gedimo. Tad realiausia versija, kad jis ir toliau liks privatus lenktynininkas. Tik ar su Vyčiu, kuris ir buvo pamatinė idėja, padėjusi Benediktui Lietuvoje išpopuliarinti Dakarą?

Vytis – širdyje. O ar bus ant naujo automobilio?

Vytis širdyje – visada.

Į šį klausimą Benediktas atsakė diplomatiškai: Vytis širdyje – visada. Daugiau kol kas – jokių komentarų.

Tad lieka neaišku, ar čia tik įžanga į Vasario 16-osios šventę, ar Vyčio kelionės dykumų maratonuose preliudija.

Kokios kitos versijos ir ką kalba pats Benediktas Vanagas, kol kas vengiantis tiesaus atsakymo ir tvirtinantis, kad automobilio pardavimas lenktynininko kasdienybės dalis, nieko ypatingo?

Tarp Dakaro ir FIA organizuojamo Pasaulio ralio maratono

Nors Benediktas ir žadėjo bent trumpam pasitraukti iš Dakaro (sakė, kad dar turi nesuvestų sąskaitų, tad, galbūt, grįš), vis dėlto jo kalbos apie galimus pasikeitimus šių lenktynių reglamente nuo 2019 m. dėl FIA rekomendacijų sufleruoja, kad Benediktas su Sebastianu atsidūrė kryžkelėje. Juo labiau, kad šių metų pradžioje „General Financing team Pitlane“ pilotas pareiškė: „Mano vieta Dakaro ralyje – prie sportinio automobilio vairo“. Tačiau iškart po to prabilo apie startą mažiausiai trijuose Pasaulio ralio maratono taurės etapuose.

Primename, dar pernai įvykusiame pasitarime tarp „X-Raid“ („Mini“), „Toyota Gazoo Racing“ bei „Peugeot Sport“, buvo kalbama apie šio sporto ateitį. Tarptautinė automobilių federacija (FIA) nori šiuo metu vykstančią Pasaulio ralio maratono taurę išauginti į pasaulio čempionatą, kuriam būtinas stiprus gamyklinių komandų įsitraukimas – tik tokio masto dariniai gali pritraukti tinkamus rėmėjus.

Tad prieita prie bendros nuomonės, jog ralio maratonų varžybose pirmuoju smuiku turėtų groti abejomis ašimis varomi automobiliai su turbobenzininiais varikliais. Tokiais Dakare nevažiavo nei lietuviai, nei lenktynių lyderiai. Kvepia revoliucija? Bet gal nebūtinai Dakare?

Juk FIA nurodymai Dakaro ralį organizuojančiai „A.S.O“ yra tik rekomenduojamo pobūdžio. Taigi labai gali būti, kad Dakare liks dominuoti dyzeliniai „Peugeot“ dykumų bagiai.

Visa tai – tik spėlionės, kol savo verdiktą paskelbs aukščiau minėti didieji gamintojai, dykumų maratonuose grojantys pirmaisiais smuikais.

Ralio maratonų varžybose vedančiu smuiku turėtų groti abejomis ašimis varomi automobiliai su turbobenzininiais varikliais.

Tačiau aiški Benedikto žinia, kad jis nori bandyti jėgas Pasaulio ralio maratone ir galėtų būti bent laikinas atsakymas: naujas reglamentas ir lėmė naujo automobilio pasirinkimą. Oficialų Benedikto komentarą rasite čia.

Faktai apie parduodamą Benedikto Vanago „Toyota Hilux”

Variklis: 4969 cm3, V8. Toks variklis, kurio sukimo momentas 600 Nm, galia 380 AG, naudojamas „Lexus ISF” modeliuose.

Važiuoklė: po 2 „Reiger” amortizatorius kiekvienam ratui. Nepriklausoma ratų pakaba.

Pavarų dėžė: 6 pavarų sekvencinė „Sadev” pavarų dėžė.

Stabdžiai: 6 cilindrų „Powerbrake” stabdžių suportai. Galiniai stabdžių suportai papildomai aušinami aušinimo skysčiu.

Rėmas: pagamintas Pietų Afrikos Respublikoje pagal FIA reikalavimus, „Hallspeed” kompanijoje. Ten gaminami „Toyota Gazoo” komandos automobiliai.

Kėbulas: pagamintas iš kelių komponentų – anglies pluošto ir kevlaro – medžiagos, naudojamos neperšaunamoms liemenėms ir sportininkų kombinezonams gaminti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius