-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„CFMOTO Hunt The Wolf“ antroji diena: A.Gančierius – greičiausias klasėje, A.Kanopkinas strigo kalnuose

Antroji „CFMOTO Hunt The Wolf“ diena „Motorider Racing Team“ ekipos nariams buvo kardinaliai skirtinga. Keturratį vairuojantis Adomas Gančierius buvo greičiausias „Crossover“ įskaitoje, o „Adventure“ kategorijoje besivaržantis Antano Kanopkino ir Petro Šiaučiūno duetas iššvaistė nemažai laiko klaidžiodami. Taip pat teko keisti ir subyrėjusį reduktorių.
Varžybų akimirka
Adomas Gančierius (kairėje) ir Calle Elfveris / Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr.
VIDEO: Antroji „CFMOTO Hunt The Wolf“ diena

Pirmąją dieną Adomas Gančierius finišavo ketvirtas, nuo lyderio atsilikęs maždaug dvi minutes. Antroji diena sportininkui klostėsi kur kas geriau. Kartu su dviem varžovais iš Švedijos ir Šveicarijos lietuvis atitrūko nuo likusių oponentų ir didžiąją dalį maršruto važiavo grupėje trise.

Kiek vėliau šveicaras patyrė smarkią avariją, tad dėl pirmosios vietos liko kovoti lietuvis ir švedas. Paskutiniuose kilometruose švedas pasirinko neteisingą kelią, o navigacijoje neklydęs Adomas Gančierius nuvažiavo ten, kur reikėjo.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

Šitaip lietuvis užsitikrino pirmąją vietą šiandien ir bendroje dviejų dienų įskaitoje pakilo į antrąją poziciją, sumažindamas savo atsilikimą nuo tebepirmaujančio švedo Calle Elfverio.

Beje, tai pirmasis greičio ruožas „CFMOTO Hunt The Wolf“ varžybų trylikos metų istorijoje, kurį laimi „CFMOTO“ keturratį vairuojantis dalyvis.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

„Visą kelią su tais dviem varžovais ir važiavome. Jie naviguoja, aš naviguoju. Keitėmės pozicijomis. Sunkiose vietose netgi padėdavome vieni kitiems, kad tik nepavytų mūsų iš paskos važiuojanti grupė. Diena nebuvo labai sunki, bet ir ne pati lengviausia. Pirmoji dienos pusė buvo gana lengvas pasivažinėjimas – kalniukai, „minusiukai“, o antroje dienos dalyje kilome į statesnius kalnus. Vienas kalnas, nusileidimas nuo jo buvo įtrauktas į praėjusių metų „Extreme“ trasos maršrutą. Tai va ten buvo reikalų.

Šveicaras, su kuriuo kartui irgi važiavome, apsivertė keturis kartus. Po motociklu dukart palindo. Toje vietoje aš irgi su pečiu atsirėmiau į medį, vos išsigelbėjau. Na, ten kalnas buvo nevaikiškas. Ten tikrai turėtų būti dar ne vienas nusiridenęs. Sustojau prie to apsivertusio šveicaro, pasiteiravau, ar jis galės tęsti varžybas, ar nereikia medikų. Jis mums parodė, kad viskas gerai, kad važiuotume toliau. Aišku, jo tempas jau krito, motociklo vairas nulenktas, bet jis irgi finišavo.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

Šiandien buvau vienoje vietoje suklydęs navigacijoje. Teko važiuoti atgal ir ieškoti teisingo maršruto. Buvo ir fermeris vietinis sustabdęs, su kirviu mojavo, mėtėsi akmenimis. Bet pabėgau.

Motociklo būklė gera. Keli kosmetiniai dalykai. „ITP Terra Cross“ padangos dirba idealiai. Į vieną kalną švedas su savo keturračiu neįvažiavo, o aš be jokių problemų. Man labai patinka kampas jų. Šonai sega taip, taip sukabina, kad atrodo, jog net galios trūksta. Šiandien dar profilaktiškai keisime variatoriaus diržą, nes apkrovos technikai čia nežmoniškos“, – kalbėjo Adomas Gančierius.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

Kitam „Motorider Racing Team“ ekipažui šiandien kortos visiškai nekrito. Pirmąją dieną preliminariai finišavę šešti, tačiau oficialiuose rezultatuose šoktelėję į pirmąją „Adventure“ įskaitos vietą, Antanas Kanopkinas ir Petras Šiaučiūnas su „CFMOTO Z1000“ motobagiu šiandien dieną norėtų pamiršti.

Po starto iškart išsiveržę į priekį ir ilgai lyderiavę sportininkai buvo priversti sustoti. Subyrėjo motobagio reduktorius, kartu nusinešdamas ir visas iki tol iškovotas minutes. Tačiau sunkumai tuo nesibaigė.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

„Išgyvenome. Viskas buvo puikiai, bet trūko reduktorius. Susitvarkėme, pakilome į kalną, bet ne ten pasukome. Paskui aš išlipau, išsipjoviau medžius. Atsilaisvinome aikštelę ir atbuli su „gerve“ užsikėlėme į kitą kalną.

Alkani, nervingi, pradėjome klaidžioti ir priklaidžiojome. Jau norėjosi kuo greičiau namo. Pasiekėme finišą. Tikiuosi, kad negausime geltonos kortelės“, – sakė Petras Šiaučiūnas.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Petras Šiaučiūnas (kairėje) ir Antanas Kanopkinas
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Petras Šiaučiūnas (kairėje) ir Antanas Kanopkinas

Antanas Kanopkinas sakė, kad diena pareikalavo tikrai daug ištvermės. Motobagis smarkiai kentėjo kalnuose, o ekipažą kamavo nuovargis ir tarpusavio įtampa dėl daromų klaidų.

„Šiandien turėjome tikrų tikriausią „CFMOTO Hunt The Wolf“, kai turi labai daug problemų, bet jas visas išsprendi ir finišuoji. Pačioje pradžioje išsiveržėme į priekį, bėgome nuo visų kosminiais greičiais. Paskui pradėjo traškėti reduktorius ir netrukus mes jį visiškai susprogdinome tiesiogine to žodžio prasme. Po pusantros valandos sulaukėme pagalbos ir padėjome važiuoti.

Paskui išsikrovė pasikalbėjimo įranga, nes vakar ją pastatėme krauti ant išsikrovusio „powerbanko“. Tapo sunku susikalbėti. Aš susinervinau, pradėjau spausti kur nereikia, Petras ant manęs pradėjo rėkti kur nereikia. Atsirado įtampa. Tada užstrigo navigacija, klaidžiojome. O tuomet bagį į tokią „peklą“, į tokį užpakalį įkišome, kad sunku patikėti, kaip mes iš ten sugebėjome išsikapstyti.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

Buvome bagį ir piestu pastatę, gesinome variklį, nes tokiu kampu bagis stovėjo, jog užsidegė alyvos lemputė. Tiesiog pompa tokiu kampu nebepasiekė alyvos. Su „gerve“ išsitiesinome, užsivedėme. Į vieną kalną pakilome gal iš kokio aštunto karto.

Duodi „gazo“, nusikasi lapus nuo dangos, vėl bandai iš naujo. Tai kol pagavome sukibimą, teko gerokai pavargti. Užvakar sakiau, kad nereikia man galinės „gervės“. Atsiprašau, aš klydau. Jei ne galinė „gervė“, tai būtume skambinę dar kartą ir prašę tą „gervę“ atvežti.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

Diena ir su keiksmais, ir su nekalbėjimais. Šturmanas ant manęs piktas, aš ant jo piktas. Turėjome tokį santykių išbandymą ekipaže, bet nieko, nebepykstame vienas ant kito.

Bagis irgi kentėjo. Vairo traukes lankstome kiekvieną dieną, na ir klasika – traška granata. Vairas stovi nebe ties dvylikta, o ties antra valanda. Bus vėl darbo mechanikams. Kaip „Adventure“ klasei, tai trasos labai stiprios. Susitikome ir „Crossover“, ir „Extreme“ dalyvių. Kai kur važiavome vieni kitiems prieš eismą“, – dienos nuotykius pasakojo „Motorider Racing Team“ atstovas Antanas Kanopkinas.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

Finišavus visiems dalyviams teisėjai pradėjo skaičiuoti rezultatus ir tikrinti, ar dalyviai laikėsi duoto maršruto. Maršrutų patikra gali užtrukti iki vėlyvos nakties, tad kol kas yra skelbiami tik preliminarūs rezultatai.

Adomas Gančierius, šiandien laimėjęs „Crossover“ klasėje, bendroje dviejų dienų įskaitoje pakilo į antrą vietą ir mažiau nei dviem minutėmis atsilieka nuo švedo Calle Elfverio. Antano Kanopkino ir Petro Šiaučiūno duetas šiandien klasifikuojamas paskutinėje pozicijoje, tačiau tai taip pat tėra preliminarus rezultatas ir jis gali kardinaliais keistis.

Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus / 15min nuotr./Varžybų akimirka

„Crossover“ įskaitoje šiandien septintas finišavo lietuvis Povilas Ignatavičius. Devintą ir dešimtą vietas pasidalijo atitinkamai Mantas Borisevičius ir Marius Kvetkauskas. Devynioliktą laiką parodė Algidas Mosekonis.

„Extreme“ įskaitoje šiandien laimėjo lietuvis Mindaugas Lelys, kuris po dviejų dienų kovos klasifikuojamas ketvirtoje pozicijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius