-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dainiaus Matijošaičio pasirinkimas – iš galiūno BMW į „Golf GTI TCR“

Dar 2016 metų „Eneos 1006km lenktynėse“ organizatorius Darius Jonušis paskelbė apie tai, kad 2017 metų lenktynėse startuos TCR kėbulinių automobilių klasė. Šiemet ši klasė nesulaukė didelio lenktynininkų dėmesio – šioje klasėje varžosi vos du automobiliai. Vieną tokį vairuoja iš galiūno BMW persėdęs Dainius Matijošaitis.
 „ENEOS 1006 km lenktynių“ akimirka
„ENEOS 1006 km lenktynių“ akimirka / Dainiaus Cuberos nuotr.

Žavisi TCR automobiliais

Dainius Matijošaitis neslepia – pasiūlymas lenktyniauti TCR „Golf“ automobiliu jį labai sudomino. Pirmas dalykas todėl, kad TCR automobiliai jam jau pažįstami ir malonūs.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Eneos 1006 km“ pieno iššūkis, Dainius Matijošaitis
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Eneos 1006 km“ pieno iššūkis, Dainius Matijošaitis

„Iš tikro, vairuoti „Golf GTI TCR“ buvo vienas iš patraukliausių pasiūlymų, kokiį gavau šiais metais. Šiose lenktynėse yra du variantai – investuoji daug pinigų ir, kaip aš sakau, statai ant raudono arba juodo, t.y. arba labai pasiseks, arba labai nepasiseks. Saugesnis variantas – važiuoti savo malonumui su užtikrinta technika.

TCR lenktynių automobiliai man jau yra pažįstami ir aš jais žaviuosi. Pasirinktas „Golf GTI TCR“ man „spindi“ techniniu stabilumu. Šis automobilis taip pat tikrai nėra lėtas. Dėl to ir apsisprendžiau lenktyniauti su priekine ašimi varomu „Golf“.

Mūsų tikslas čia nėra spausti iki maksimumo. Stengiamės palaikyti stabilų tempą ir manau todėl mūsų rezultatas bus gana geras“.

Dainiaus Cuberos nuotr./ „ENEOS 1006 km lenktynių“ akimirka
Dainiaus Cuberos nuotr./ „ENEOS 1006 km lenktynių“ akimirka

Galios užtenka

Galios trūkumu lenktynininkas taip pat nesiskundžia. Jis teigia, kad nors automobilis neturi žvėriškai daug galios, tačiau važiuoti su juo užtikrintai ir greitai tikrai galima:

„Jame įmontuotas dviejų litrų turbo benzininis variklis, kuris išvysto, jeigu nesuklysiu, apie 320 – 330 arklio galių. Žinoma, priekine ašimi varomas automobilis Palangos trasoje nėra idealiausias variantas, nes posūkiuose negali važiuoti maksimaliu greičiu, nes tada galima labai greitai sugadinti važiuoklės priekinės ašies elementus.

Sveria šis automobilis apie 1250 kilogramų su vairuotoju, tad mano galva galios jam užtenka su kaupu. Tačiau turiu šiokių tokių priekaištų stabdymo sistemai – ji nedirba pilnu pajėgumu. Iš tikro, TCR automobilio privalumas šiose lenktynėse turėtų būti būtent tas, kad greičiausius automobilius galima aplenkti stabdymo zonose, tačiau šiandien tai mums nelabai pavyksta – stabdome iš ganėtinai toli“.

Savo žodžius Dainius Matijošaitis patvirtina trasoje – po 170 ratų jis važiavo šeštoje vietoje bendroje įskaitoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius