-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2014 08 10 /2014 08 12

Dominykas Butvilas nugalėjo Lenkijos ralyje „Rajd Rzeszowski“

Pirmas savo klasėje ir ketvirtas bendroje įskaitoje – tokį rezultatą pasiekė Dominykas Butvilas Lenkijos ralyje „Rajd Rzeszowski“. Jis vadinamas pačių sudėtingiausiu raliu visame Lenkijos čempionate.
Ralis „Rajd Rzeszowski“
Ralis „Rajd Rzeszowski“ / Organizatorių nuotr.

Pirmos vietos savo klasėje (D.Butvilas važiuoja N4 klasės „Subaru Impreza WRX STI“ automobiliu) ralistas neužleido nuo pat lenktynių pradžios, o bendroje įskaitoje po penktadienio buvo šeštas.

Šeštadienį jam pavyko pakilti dar aukščiau – iki ketvirtos pozicijos. Už D.Butvilo bei  jo šturmano Kamilio Hellerio nugaros liko keli S2000 ir R5 klasių automobiliai. Pirmąją vietą ralyje užėmė lenkai Maciekas Rzeznikas su Przemeku Mazuru („Ford Fiesta R5“), nuo jų D.Butvilas atsiliko 3 min. 36,7 sek.

Organizatorių nuotr./Ralis „Rajd Rzeszowski“
Organizatorių nuotr./Ralis „Rajd Rzeszowski“

Pateikiame D.Butvilo komentarą po ralio:

Simbolinis sezono vidurį žymintis ralis „Rajd Rzesowski“ yra pats sudėtingiausias ir prestižiniu laikomas Lenkijos ralio čempionato etapas. Pirmoji ralio pusė pasižymėjo itin permainingomis oro sąlygomis. Prieš startą užklupęs lietus gerokai sumaišė kortas. Tokiomis sąlygomis dar neteko važiuoti, nes dalis greičio ruožo buvo sausa, dalis šlapia, vietomis buvo itin slidus purvas, kitur asfaltas padengtas smėliu. Kelio danga keitėsi kas keli šimtai metrų, nes trasa buvo kalnuotoje vietovėje ir dėl šešėlių, nusileidimų bei pakilimų asfalto stovis vis buvo kitoks. Šlapia trasa nebuvo tinkama mūsų padangoms, kurios buvo labiau pritaikytos karštam asfaltui. Važiuoti buvo itin sunku. Negana to, prieš paskutinį ruožą mieste trūko viena iš vairo stiprintuvo sistemos žarna ir karšti tepalai pasipylė ant kolektoriaus. Startavau dūmuose, o vairas, esant keturių varančiųjų ratų pavarai su blokiruotėmis buvo toks sunkus, kad kartais net riešus suskausdavo. Tačiau kovojome iki galo ir pirmąją dieną baigėme pirmi klasėje ir 6 absoliučioje įskaitoje.

Antrąją ralio dieną sekėsi puikiai. Nuo pirmo ruožo pirmavome ir kilome bendroje rikiuotėje. Dienos pabaigoje buvome 4 bendroje įskaitoje. Su standartinės N grupės mašina būti tarp daugiau nei dvigubai brangesnę techniką vairuojančių pilotų man yra didžiulis pasiekimas. Lenkų fanai ir pilotai taip pat labai teigiamai vertina mūsų pasirodymą, o komanda džiaugiasi daromu progresu. Už mėnesio laukia sekantis etapas, kuriame planuojame taip pat kovoti dėl aukščiausių pozicijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius