„Nauja ne tik automobilio išvaizda. BMW galia ir sukimo momentas buvo padidinti, perrinkome visą važiuoklę bei atlikome kelis patobulinimus, kurie padidins automobilio patikimumą. Tai ištvermės lenktynės, tad sėkmė čia neįmanoma be technikos patikimumo ir stabilaus greičio“, – pergalės formulę dėstė komandos vadovas Linas Vaina, prie jos vairo stojęs praėjusį rudenį.
Jis neslėpė, kad kad nepaisant didesnės konkurencijos, komandos tikslas – aukštesnis nei pernai. L. Vaina teigė, kad būtų patenkintas, jeigu savo klasėje komanda užimtų pirmą vietą, o bendroje įskaitoje patektų į greičiausiųjų dešimtuką.
Daug dėmesio išvaizdai
Metalinės plokštės, kniedės, trykštanti ir tyvuliuojanti ugnis akcentuoja, kiek daug varžybų ir sunkaus darbo matė šis automobilis
Į automobilio išvaizdą investuota nemažai. Šiemet oranžinis BMW „pirmukas“ transformavosi į išskirtinio dizaino metalo plokščių, kniedžių ir po jomis trykštančios ugnies vaizdinį. Tai – unikalus dizainas visame kelių dešimčių dalyvių 1000 km lenktynių dalyvių sąraše.
„Metalinės plokštės, kniedės, trykštanti ir tyvuliuojanti ugnis akcentuoja, kiek daug varžybų ir sunkaus darbo matė šis automobilis“, – vaizdingai apie automobilio dizaino ypatumus pasakojo „Sparti reklama“ įmonės vadovas Saulius Žilys.
Tai ne vienintelis „Sparti reklama“ apklijuotas automobilis – tokių „Eneos 1000 km“ dar du: pastoviai į greičiausiųjų dešimtuką patenkantis „Lexus IS-F“ bei „Skinest Rail Kaminera“ komanda.
Automobilių apklijavimas plėvele – ne vienintelė „Sparti reklama“ veikla. Įmonė teikia daugelį reklamos paslaugų. „Sukurti galime viską, o galimybes riboja tik jūsų fantazija“, – sako „Sparti reklama“ vadovas.
S. Žilys džiaugėsi, kad įmonė dalyvauja ne tik automobilių sporte: „Sparti reklama“ palaiko augančias jaunimo, sporto, kino organizacijas.
Vairuoti yra kam, bet kažkam juk reikia ir komandą prižiūrėti. Puikiai pažįstu ir automobilį, ir trasas, kuriose lenktyniaujam, todėl esu naudingas komandai savo patarimais
Komandos branduolys nesikeičia
„Sparti reklama Racing team“ komandos vadovas L. Vaina – ne naujokas automobilių sporte ir toje pačioje komandoje. Jis, kaip ir kiti komandos lenktynininkai, yra iškovojęs daug prizinių vietų ištvermės lenktynėse Baltijos šalyse.
„Vairuoti yra kam, bet kažkam juk reikia ir komandą prižiūrėti. Puikiai pažįstu ir automobilį, ir trasas, kuriose lenktyniaujam, todėl esu naudingas komandai savo patarimais“, – sakė L. Vaina.
Labiausiai patyręs komandos vairuotojas – Rimas Cesiulis, kuriam 2015-ųjų „Eneos 1000 km“ lenktynės bus jau septintos. Įvairiose lenktynėse dalyvaujantis nuo 1990-ųjų, jis yra nuolatinis ištvermės varžybų Palangoje podiumo svečias. Ne ką blogiau nei „žiede“ jis yra žinomas „drag“ varžybose, kuriose turi sukaupęs nemenką patirtį.
Kitas komandos vairuotojas – Almantas Sadauskas. 42-ių metų sportininkas automobiliais lenktyniauja jau devintą sezoną, o kartingo sporte turi sukaupęs 15-os metų patirtį. Šių metų „Eneos 1000 km“ lenktynės jam – jau penktos.
A. Sadauskas praėjusių metų 555 km lenktynėse užėmė antrą vietą bendroje įskaitoje ir pirmą – dyzelinių automobilių klasėje.
Trečias komandos vairuotojas – Karolis Staniukynas, – Didžiojoje Britanijoje šaknis įleidęs lietuvis, šiemet dalyvauja „Volkswagen Racing Cup UK“ čempionate. Nors „Eneos 1000 km“ lenktynės jam tik pirmosios, tačiau patirties trūkumu žiedinėse lenktynėse jis skųstis negali.