-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

EEDC pirmasis etapas – šių varžybų dalyvio Tado Lučkaičio akimis

Praėjusį savaitgalį Baltarusijoje, Minske vyko pirmasis Rytų Europos „driftingo“ čempionato (EEDC) etapas, kuriame dalyvavo keturi lietuviai. Aukščiausiai pakilti pavyko Dariui Baliui iš „Drifter.lt“ komandos – jis užėmė ketvirtąją vietą, o į „Top8“ turnyrą pateko net trys lietuviai.
Tadas Lučkaitis/„JDMArt“
Tadas Lučkaitis/„JDMArt“ / Giedriaus Matulaičio nuotr.

Vienas patekusių į „Top8“, „JDM Art“ komandos narys Tadas Lučkaitis, sutiko pasidalinti neeilinės savo kelionės įspūdžiais į šį renginį Baltarusijoje ir atgal į Lietuvą.

„Kelionė į Minską prasidėjo apie trečią valandą nakties, nes ilgai užtrukome montuodami padangas ir taisydami įvairius gedimus. Ilgokai važiavome ir iki pasienio, nors gal man tik taip pasirodė dėl miego stokos. Baltarusijos sostinę, o tiksliau, renginio vietą, pasiekėme apie 10 val.

Iš karto galvoje atsirado mintis – matyt, ne čia papuoliauĮvažinėdamas į dalyvių aikštelę pamačiau trasoje važinėjantį įspūdingai atrodantį „Nissan Silvia S15“ – tas vaizdas privertė išsižioti. Iš karto galvoje atsirado mintis – matyt, ne čia papuoliau“ – paklaustas, ką galvoja apie dalyvius, aiškino „JDM Art“ komandos atstovas.

„Konkurentų automobiliai atrodė įspūdingai, toks vaizdas tikrai stipriai trinktelėjo per moralę. Tačiau sportininkams išriedėjus į trasą, nusiteikimas pasikeitė į gerąją pusę.

Treniruotės prasidėjo praėjus maždaug valandai po mano atvykimo, t.y., apie 11 val. Labai skubėjau suklijuoti rėmėjų logotipus, tad nebaksnokite pirštais, kad tai pavyko šiek tiek kreivai. Pirmuose važiavimuose susipažinau su trasa, o vėliau jau bandžiau važiuoti kaip priklauso.

Į pirmą posūkį atlėkdavau maždaug 130 km/val. greičiu – tokį rodė ten pastatyta greičio matavimo

Giedriaus Matulaičio nuotr./Darius Balys/Drifter.lt
Giedriaus Matulaičio nuotr./Darius Balys/„Drifter.lt“

įranga – ir visą distanciją pravažiuodavau trečia pavara. Vieno treniruočių važiavimo metu išlėkiau iš trajektorijos ir trenkiausi į plastikinius blokus. Automobilis beveik nenukentėjo. Na, išskyrus truputį įtrūkusį priekinį sparną.“

Nors treniruotės truko iki 14 valandos, tačiau „pinkės“ pilotui jos pasibaigė daug anksčiau: „Treniravausi maždaug iki pusės pirmos. Sesija baigėsi taip anksti, nes nebeliko padangų. Jas vežiausi tik keturias, beveik naujas, – nesitikėjau, kad gausiu tiek daug važiuoti.

Bent jau kuro nereikėjo toli ieškoti, jo buvo galima įsigyti dalyvių techniniame parke. Tiesa čia jis kainavo daugiau nei penkis su puse lito už litrą, tačiau jo oktaninis skaičius – 102.

Kvalifikacijoje startavau 25-as, tad mačiau beveik visus kitų dalyvių važiavimus. Manau, kad šis trijų važiavimų maratonas man pavyko gana sėkmingai. Nežinau, kaip vertino teisėjai, bet man atrodo, paskutinis bandymas buvo geriausias. Žodžiu, kvalifikacijoje likau 13-as.“

Nors šis skaičius dažniausiai asocijuojamas su nesėkmėmis, pašnekovas neslėpė džiaugsmo patekęs į „Top16“ turnyrą.

„Poriniuose važiavimuose šalia manęs atsistojo tas pats S15-ukas, kurį pamačiau tik atvažiavęs į oro uostą. Kaip paaiškėjo vėliau, jį vairavo 2010 metų Rusijos „driftingo“ serijos (RDS) čempionas. Galvojau – na ir kietas riešutėlis man atiteko.“ Tadas pirmiausia buvo persekiojančio vaidmenyje ir nuo pat starto stengėsi išlaikyti minimalų atstumą iki savo priešininko. Viskas pavyko gan neblogai, nors dėl galingumų skirtumo Eugenijus Satiukovas, pirmam važiavimui artėjant į pabaigą, pradėjo tolti nuo lietuvio.

Giedriaus Matulaičio nuotr./Tadas Lučkaitis/JDMArt
Giedriaus Matulaičio nuotr./Tadas Lučkaitis/„JDMArt“

Antrame važiavime RDS čempionas pramiegojo startą ir Tadas pabėgo toli į priekį. Tai lėmė vieno iš varžybų favoritų eliminavimą tokioje ankstyvoje stadijoje. „Kad patekau į „Top8“, sužinojau jau pastatęs savo „Nissan“ dalyvių parke. Tai supratau draugų veiduose pamatęs plačias šypsenas.“

Tačiau „Top8“ etape Felikas Čitipochavianas pabaigė Tado pasirodymą pirmajame EEDC etape.

„Ketvirtfinalyje manęs laukė „Toyota Supra“. Šį kartą aš startavau pirmas ir buvau bėgančiojo vaidmenyje. Viskas buvo neblogai iki kol nesusikeitėme vietomis. Antrame važiavime persistengiau sekdamas jį ir išslydau į išorinę trasos dalį. Taip baigėsi mano pasirodymas „Rytų Europos „driftingo“ čempionate“.

Varžybas baigiau su didele šypsena ir dar didesniu noru važiuoti namo. Esminė to priežastis – 38 valandos be miego. Blogiausia, kad kelionė į Vilnių nėra tokia jau trumpa.

Labai gaila, kad Evaldas Kovalenka iš „D1Sport“ komandos negalėjo dalyvauti varžybose. Baltarusijoje pavedė jo turima technika – „Nissan Silvia S13“ automobilis.

Apibendrinus viską, renginys tikrai buvo „super“! Visai nesigailiu, kad važiavau. Didelis ačiū mane palaikiusiems draugams!“

VIDEO: NORBEFILMS | EEDC Minsk-1

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius