-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Eneos 1000 km“ lenktynėms treniruojasi ir bagiais

Kai automobilį lenktynėms ruošia mechanikai, trasa uždaryta, „Dynami:t Energy“ komanda vis vien randa būdų treniruotis. Kad ir bagiais.
„Dynami:t Energy“ komandos treniruotė
„Dynami:t Energy“ komandos treniruotė

Prieš pat „Eneos 1000 km“ lenktynes „Dynami:t Energy“ komandos „BMW M3“ automobilis lieka mechanikų rankose. Jis lenktynes privalo pasiekti idealios būklės, it naujas, taigi jį „drožti“ treniruotėms nevalia. 

Taigi paskutinius vakarus iki didžiojo starto Palangoje „Dynami:t Energy“ komanda leidžia originaliai: bekelės trasomis laksto „Puma bagiais“. Rodytųsi, tai visiškai nesuderinama su žiedinėmis lenktynėmis, tačiau lenktynininkai naudos tokio tipo pramogose randa. 

„Iš tiesų pasivažinėjimas bagiais yra pramoga, ir labai linksma, tačiau ji leidžia tobulinti kai kuriuos vairavimo įgūdžius. Taip, važiuodamas bekelės ar žvyro trasomis negali mokytis žiedinių lenktynių trajektorijų, juk važinėjimas bagiais ir lenktyniniu automobiliu trasoje reikalauja visiškai kitokio vairavimo stiliaus. Nepaisant to, ant lakstant ant slidžios dangos, pastoviai slidinėjant lavinama reakcija, kuri padės greičiau suvaldysi slystelėjusį automobilį.“ – aiškino Mantas Matukaitis. 

Egidijaus Babelio nuotr./„Dynami:t Energy“ komandos treniruotė „Nemuno žiede“
Egidijaus Babelio nuotr./„Dynami:t Energy“ komandos treniruotė „Nemuno žiede“

„Prieš lenktynes būtina treniruotis pastoviai, kad būtum geriausios formos. Kasdien trasoje trintis negali. Gatvėse galioja kelių eismo taisyklės ir lakstyti tarp kitų eismo dalyvių būtų ne tik kad neprotinga, bet ir mažų mažiausiai kvaila.“ – mintį, kodėl treniruotėms tinka ir bagiai, pridėjo Tadas Aganauskas. 

„Dynami:t Energy“ komandos lenktynininkai vienbalsiai prisipažino tapę kultūringais vairuotojais ir gatvėse ne tik kad besilaikantys kelių eismo taisyklių, kartais važiuodami ir dar ramiau. 

„Treniruotėse, per lenktynes atsilakstome tiek, kad gatvėse važiuoti greitai visiškai nebesinori. Kasdienis vairavimas tampa tiesiog darbu, kurį dirbi atsipalaidavęs, ramiai. Lenktynės pajauti visai kitokį vairavimo malonumą, varžymosi džiaugsmą. Gatvių lenktynės po to atrodo beprasmės ir kvailos. Tikrus įgūdžius reikia įrodyti saugioje lenktynių trasoje.“ – apie per metus pakitusius vairavimo įgūdžius pradėjo antrą sezoną lenktyniaujanti Aistė Antanaitytė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius