Po pirmųjų dviejų etapų F-1 čempionate po netikėtos pergalės praėjusiose lenktynėse Malaizijoje pirmauja Fernando Alonso, o konstruktorių taurėje pirmi žengia „McLaren“.
Kadangi visą naktį lijo, trasa šiuo metu yra nuplauta ir švari – joje nėra likusių gumos atplaišų nuo treniruočių ar kvalifikacijos. Tai reiškia, kad trasoje sukibimas bus prastesnis, o padangos dils sparčiau – tai nekokios naujienos komandoms, kurių bolidai šiemet pasižymi dideliu gumos vartojimu.
Kol kas didžiausias klausimas – ar „Mercedes“ sugebės išlaikyti kvalifikacijos greitį ir lenktynėse. Pirmosiose šių metų lenktynėse kvalifikacija šios komandos vairuotojams pavykdavo gerai, tačiau lenktynėse dėl įvairių problemų finišuoti pavykdavo ne geriausiose pozicijose.
Startas: „Mercedes“ išlaiko pirmąsias pozicijas, o Jensonas Buttonas pakyla į trečią poziciją. Lewisas Hamiltonas – į penktą iš septintos (jis gavo penkių starto pozicijų baudą už pavarų dėžės keitimą).
Sebastianas Vettelis, startavęs iš prasčiausios nuo 2009-ųjų vienuoliktos vietos, nukrito į penkioliktąją.
3 ratai: DRS sistema jau leidžiama – turėtų kilti lenkimų lietus, nes nemažai greitų lenktynininkų yra rikiuotės gale. S.Vettelis pakilo į 14 vietą, o N.Rosbergas jau atitolo nuo M.Schumacherio dviem sekundėmis. Iš trečiosios pozicijos startavęs Kamui Kobayashi po nesėkmingų pirmųjų posūkių nukrito į septintą vietą.
7 ratai: Markas Webberis suka į techninio aptarnavimo zoną – jis keičiasi padangas į vidutinio mišinio.
Trasoje geriausią vieno rato įveikimo laiką demonstruoja N.Rosbergas (1:43.705 min.), netoli jo – L.Hamiltonas.
8 ratai: M.Webberis įveikia greičiausią ratą – 1:43.010 min. Tiesa, jis tik dvidešimtoje vietoje.
Į techninio aptarnavimo zoną lekia ir S.Vettelis bei K.Kobayashi.
11 ratų: Prasidėjo masinis sustojimas į „boksus“ – visi lenktynininkai suka pasikeisti padangų. Ilgiausiai „ištempė“ „Mercedes“ ir „Ferrari“ bolidai.
13 ratų: M.Schumacheris pasitraukė iš lenktynių dėl techninio gedimo. Kol kas tikslios to priežastys dar neaiškios. Šiam vokiečiui šiame sezone ypač nesiseka su bolido patikimumu – pirmame etape jis taip pat pasitraukė iš lenktynių, antrame po problemų nukrito į dešimtąją vietą.
16 ratų: M.Schumacherio pasitraukimo priežastis – neprisuktas ratas. Sustojimo „boksuose“ metu mechanikas nepriveržė iki galo vieno bolido rato, tačiau lenktynininkas buvo išleistas į trasą.
Padangų pasikeisti iš lyderių dar nebuvo tik Felipe Massa – jis šiuo metu antras.
23 ratai: M.Webberis dar kartą stojo į „boksus“ – nepraėjus nei pusei lenktynių distancijos, jis jau naudoja trečią padangų komplektą. Tik pasikeitęs padangas, jis vieną po kito štampuoja greičiausius ratus.
29 ratai: Greičiausias ratas priklauso J.Buttonui – 1:41.391 min. Jis bando vytis pirmaujantį N.Rosbergą, tačiau tikrasis skirtumas tarp jų išaiškės šiam sustojus „boksuose“. J.Buttonas šiuo metu atsilieka 18,8 sek., tačiau jis sustojęs vieną kartą daugiau.
36 ratai: S.Perezas, ilgą laiką nepraleidęs į priekį L.Hamiltono, suka į „boksus“. N.Rosbergas taip pat apsilanko juose antrajam ir, greičiausiai, paskutiniam sustojimui.
40 ratų: „McLaren“ mechanikai padaro paslaugą N.Rosbergui – ilgai nepavykus nuimti galinio kairio rato, J.Buttonas „boksuose“ užtruko 9 sekundes vietoj vidutinių trijų su puse.
„Mercedes“ vairuotojui komandos inžinieriai praneša, kad reikia taupyti padangas – J.Buttonas dabar atsilieka 21 sek., tad sustojimas „boksuose“ N.Rosbergo persvarą ištirpdytų. Jis turės važiuoti tuo pačiu komplektu iki lenktynių galo.
47 ratai: K.Raikkonenas ir S.Vettelis, esantys antroje ir trečioje vietose, už savęs laiko išrikiavę aštuonių bolidų rikiuotę. Suomis padangas keitėsi 28 rate, vokietis – 31.
48 ratai: Abu padangų keistis nenorintys vairuotojai daro nedideles klaidas – juos lenkia J.Buttonas.
K.Raikkoneno padangos visiškai sudilusios – jis nukrito į dešimtą vietą iš antros vos per porą ratų.
51 ratas: S.Vettelis kol kas yra antras – fenomenali pozicija, įvertinant startinę vienuoliktą. Tačiau jo padangos yra labai senos ir gali būti, kad jos „atsisakys“ artimiausiu metu.
S.Vettelį ką tik aplenkė J.Buttonas ir pakilo į antrą vietą.
Finišas: Pirmas finišuoja N.Rosbergas, už jo žengia abu „McLaren“, ketvirtoje ir penktoje vietoje – abu „Red Bull“. S.Vettelio padangos lenktynių gale visiškai sudilo ir jis nukrito iš antros į penktą vietą.
F-1 Kinijos GP lenktynininkų rikiuotė:
Vieta | Vairuotojas | Komanda | Atsilikimas (sek.) |
---|---|---|---|
1 | Nico Rosbergas | Mercedes | 56 įveikti ratai |
2 | Jensonas Buttonas | McLaren | 20,6 |
3 | Lewisas Hamiltonas | McLaren | 26 |
4 | Markas Webberis | Red Bull | 27,9 |
5 | Sebastianas Vettelis | Red Bull | 30,4 |
6 | Romainas Grosjeanas | Lotus | 31,4 |
7 | Bruno Senna | Williams | 34,5 |
8 | Pastoras Maldonado | Williams | 35,6 |
9 | Fernando Alonso | Ferrari | 37,2 |
10 | Kamui Kobayashi | Sauber | 38,7 |
11 | Sergio Perezas | Sauber | 41 |
12 | Paulas di Resta | Force India | 42,2 |
13 | Felipe Massa | Ferrari | 42,7 |
14 | Kimi Raikkonenas | Lotus | 50,5 |
15 | Nico Hulkenbergas | Force India | 51,2 |
16 | Julianas Vergne'as | Toro Rosso | 51,7 |
17 | Danielis Ricciardo | Toro Rosso | 63,1 |
18 | Vitalijus Petrovas | Caterham | 1 ratas |
19 | Timo Glockas | Marussia | 1 ratas |
20 | Charlesas Picas | Marussia | 1 ratas |
21 | Pedro de la Rosa | HRT | 1 ratas |
22 | Natainas Karthikeyanas | HRT | 2 ratai |
23 | Heikki Kovalainenas | Caterham | 3 ratai |
24 | Michaelis Schumacheris | Mercedes | Nefinišavo |
Lenktynininkų taškų rikiuotė po trijų etapų:
Vieta | Lenktynininkas | Taškai |
---|---|---|
1 | Lewisas Hamiltonas | 45 |
2 | Jensonas Buttonas | 43 |
3 | Fernando Alonso | 37 |
4 | Markas Webberis | 36 |
5 | Sebastianas Vettelis | 28 |
6 | Nico Rosbergas | 25 |
7 | Sergio Perezas | 22 |
8 | Kimi Raikkonenas | 16 |
9 | Bruno Senna | 14 |
10 | Kamui Kobayashi | 9 |
11 | Romainas Grosjeanas | 8 |
12 | Paulas di Resta | 7 |
13 | Julianas Vergne'as | 4 |
14 | Pastoras Maldonado | 4 |
15 | Danielis Ricciardo | 2 |
16 | Nico Hulkenbergas | 2 |
17 | Michaelis Schumacheris | 1 |
Konstruktorių įskaita:
Vieta | Komanda | Taškai |
---|---|---|
1 | McLaren | 88 |
2 | Red Bull | 64 |
3 | Ferrari | 37 |
4 | Sauber | 31 |
5 | Mercedes | 26 |
6 | Lotus | 24 |
7 | Williams | 18 |
8 | Force India | 9 |
9 | Toro Rosso | 6 |