Ekipos vadovas Stefano Domenicali iterviu „OmniCorse“ paaiškino, kad sprendimas dirbti tik vienoje vietoje buvo priimtas siekiant laiku užbaigti nuosavos infrastruktūros pagerinimo projektą.
Italo teigimu, svetimo vėjo tunelio, esančio už tūkstančio kilometrų kelio nuo komandos bazės Maranello, naudojimas nėra blogas ženklas, nes buvusios „Toyota“ F-1 ekipos infrastruktūra anksčiau sėkmingai naudojosi ir kitos čempionato dalyvės, įskaitant vieną lyderių „McLaren“.
S. Domenicali patvirtino, kad kitų metų bolidas, kol kas žymimas kaip Projektas Nr. 664, bus šiemečio F2012 evoliucija. Svarbiausia, pasak komandos, yra pagerinti automobilio pajėgumą kvalifikaciniuose važiavimuose.
Pabaigai primename, kad „Ferrari“ suformavo dvi atskiras bolidų kūrimo grupes – viena rūpinasi kitų metų sezonui skirtu modeliu, o kita jau intensyviai projektuoja 2014 m., kai įsigalios visiškai naujos taisyklės, čempionato automobilį.