Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Ferrari“ F-1 komandos pilotai DRS aktyvuoja koja

„Ferrari“ boliduose DRS sistema aktyvuojama ne mygtuku ant vairo, kaip daugelyje kitų automobilių, o koja, rašo vokiečių „Auto Motor und Sport“.
Fernando Alonso, „Scuderia Ferrari“
Fernando Alonso, „Scuderia Ferrari“ / „Scanpix“ nuotr.

Kadangi įtaisas naudojamas tarp posūkių ir tuo metu nestabdant, jis įjungiamas nuspaudžiant specialų kairėje pusėje sumontuotą pedalą. Prieš stabdymą koja perkeliama ant stabdžių pedalo, taip sugrąžinant galinį sparną į pradinę poziciją.

Tokios sistemos privalumas yra tai, kad per trumpą laiko tarpą, kai koja perkeliama nuo DRS prie stabdžių pedalo, normalizuojama oro tėkmė aplink galinį sparną ir pradėjus stabdyti bolidas lieka stabilus. Be to, vairuotojas visą laiką tvirtai laiko vairą, todėl gali žaibiškai reaguoti į automobilio elgesio pokyčius, kai išjungus DRS pasikeičia galinio sparno veikimo efektyvumas.

„Auto Motor und Sport“ priduria, kad „Ferrari“ šioje srityje nėra pioneriai – dar pernai tokius sprendimus išbandė „McLaren“ ir „Mercedes“ komandos, tačiau nėra žinoma, ar jos tai naudoja ir šiuo metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius