-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Formulė 1“ Imoloje: „raudonų“ kombinezonų dvikovos ir „Mercedes“, nusmukęs iki „Alpha Tauri“ lygio

Legendinė „oldschool“ Imola, seniems F-1 fanams žinoma iš San Marino GP laikų (1981-2006), šiame sezone buvo pasirinkta kaip viena iš trijų trasų, kuriuose rengiamas specifinis „Grand Prix“ savaitgalis su kvalifikacija penktadienį bei trumpomis sprinto lenktynėmis šeštadienį. Kiti du tokie etapai šįmet vyks Austrijoje ir Brazilijoje.
Carloso Sainzo avarija Imoloje
Carloso Sainzo avarija Imoloje / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Kvalifikacija buvo chaotiška dėl besikeičiančių oro sąlygų ir prie jų neprisitaikančių pilotų. Šeštadienio sprintas, kažkiek nuobodokas, o pagrindinės lenktynės sekmadienį prasidėjo ant šlapios dangos bei padovanojo nemažai kovų skirtingose rikiuotės vietose ir Maxo Verstappeno („Red Bull“) užtikrintą pergalę.

Su ženklu „-“

Daugelis lenktynininkų klydo kvalifikacijoje, bet apmaudžiausiai – Carlosas Sainzas („Ferrari“). Sudaužęs automobilį jis prarado galimybę šeštadienį startuoti iš garantuotos pirmos eilės, kadangi „Ferrari“ ant šlapios dangos buvo nepavejami.

Minėto ispano savaitgalis sekmadienį pasibaigė ne be Danielio Ricciardo („McLaren“) „pagalbos“, žvyre. Atrodė, tai buvo nežymi, bet brangiai Sainzui ir pačiam australui kainavusi klaida.

Kova tarp George'o Russelo („Mercedes“) ir Kevino Magnusseno („Haas“) ir ne mažiau įtempta, nors ir nerezultatyvi, tarp Lewiso Hamiltono („Mercedes“) ir Pierro Gasly („Alpha Tauri“)… tik akis rėžė varžovų komandų kalibras – toli gražu nebe tas, prie kurio „Mercedes“ buvo įpratę 2014-2021 m. sezonais.

Jau 41-am rate iš 63-ių lenktuynių lyderis Verstappenas ratu aplenkė Hamiltoną. Šis epizodas puikiai pademonstravo šių metų „Mercedes“ pajėgumo lygį.

Visiškai neišprovokuota Charles Leclerco („Ferrari“) klaida likus vos 9-iems ratams iki finišo – prarasta garantuota vieta ant podiumo. Rezultate – tik P6.

Su ženklu „+“

Puikus Micko Schumacherio („Haas“) lenkimas prieš jo tėvynainį ir „patroną“ Sebastianą Vettelį („Aston Martin“) sprinto metu. Juoba, Micko bolidas buvo apautas vidutinio mišinio padangomis t.y. kietesnio, nei „Pirelli“, sumontuotų Sebastiano automobilyje.

Strategiškai išlaikytas Verstappeno sprintas šeštadienį, kai jis sugebėjo išsaugoti minkštąsias padangas iki pat pabaigos ir labai švariai aplenkė Leclercą. Pastarasis „suvažinėjo“ savo padangas sprinto pradžioje, norėdamas pabėgti kaip tik nuo Verstappeno.

Pagaliau pirmi „Aston Martin“ taškai už 8-ą (Sebastianas Vettelis) ir 10-ą (Lance‘as Strollas) vietas. Netikėtas, bet užtarnautas Lando Norriso („McLaren“) podiumas.

P.S. Apie raudonus kombinezonus

Ketvirtadienį „Ferrari“ pratęsė sutartį su Carlosu Sainzu. Dabar gaunasi, kad abu komandos pilotai vilkės raudonus kombinezonus iki 2024 metų pabaigos. Tai, beje, reiškia, kad Micko Schumacherio svajonė atstovauti italų ekipai išgaravo, o gal ir visiškai subliūško.

Dar pastaba dėl Sainzo – deja, labai panašu, kad jis tarsi įsijautė į „Barrichello rolę“ komandoje t.y. bando pasivyti greitesnį (ypač kvalifikacijose) komandos kolegą, tokiu būdu perspaudžia, klysta, daužo automobilį ir kenkia sau pačiam. Rezultate – daugiau nei dvigubas atsilikimas taškais nuo Leclerco.

Po dviejų savaičių F-1 debiutuoja naujoje trasoje JAV – Welcome To Miami!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius