Dabar populiaru
Publikuota: 2019 birželio 11d. 08:52

„Formulės 1“ Kanados GP apžvalga: nusikaltimas ir bausmė

Lewisas Hamiltonas ir Sebastianas Vettelis Kanados GP
„Scanpix“ nuotr. / Lewisas Hamiltonas ir Sebastianas Vettelis Kanados GP

Pats tinkamiausias pavadinimas sekmadienio Kanados GP, nemanote? Aišku, dramos buvo mažiau, nei žymiajam Dostojevskio kūrinyje, tačiau emocijos liejosi laisvai. Bet, prieš pažymint įdomesnius savaitgalio momentus, leisiu sau pacituoti ispanų F-1 komentatorių po lenktynių išsakytą frazę: „Mercedes“ pilotai laimi, net jei finišuoja antroje vietoje“. Ir tai yra tikra tiesa – septynios pergalės iš septynių galimų!

„Renault“ ūgtelėjo

„Scanpix“/AP nuotr./Varžybų akimirka
„Scanpix“/AP nuotr./Varžybų akimirka

Visų pirma, šeštadienį puikiai pasirodė Danielis Ricciardo, iškovojęs 5-ąją starto vietą, o ir lenktynėse stulbinančiai laikėsi ir sėkmingai kovojo su savo buvusiai komandai „Red Bull“ atstovaujančiu Pierre‘u Gasly.

Finišo liniją australas ir jo komandos kolega Nico Hulkenbergas kirto 6-je ir 7-je vietose. Tai buvo geriausias ekipos rezultatas šįmet. Galima tik pasidžiaugti ir tikėtis tolimesnio „geltonųjų“ progreso.

Lenkimai

Monrealyje esantys Gilles Villeneuve žiedas yra greita ir nelabai atlaidi klaidoms trasa, važiuoti joje smagu ir labai patinka daugeliui pilotų. Galbūt stebint TV ekranuose veiksmas ir neatrodo kūpinas įtampos, bet, patikėkit, pilotai taip negalvoja

Sekmadienį buvo ne tik spaudimo, gynybos ir aršių kovų, bet ir nuostabių lenkimų, pvz. keli Daniilo Kvjato („Toro Rosso“) manevrai pirmame posūkyje arba Sergio Perezo („Racing Point“) lenkimas kovojant su Romainu Grosjeanu („Haas“). Vietos herojus Lance‘as Strollas („Racing Point“) irgi pradžiugino publiką, kitokios taktikos dėka (jo bolidas lenktynių antroje dalyje buvo apautas vidutinio, o varžovo – kietojo mišinio padangomis) aplenkęs Carlosą Sainzą ir iškovojęs du taškus.

Bauda ar ne?

Be abejo, vakaro vinimi tapo 5 sekundžių laiko bauda, pritaikyta Sebastianui Vetteliui („Ferrari“) po jo klaidos ir nesaugaus grįžimo į trasą. Daug galima diskutuoti apie tai, kas teisus ir kodėl, bet taisyklėse tokio tipo veiksmai aprašyti juodu ant balto, todėl bauda buvo paskirta tinkamai.

Beje, ji buvo paskirta ne tiek dėl nesaugaus grįžimo į trasą, kiek dėl Vettelio veiksmų (bereikalingi veiksmai vairu) grįžtant į ją. Teisėjai rėmėsi nedemonstruotais per TV įrašais ir telemetrija ir, mano galva, priėmė teisingą sprendimą, kuris, deja, nulėmė lenktynių nugalėtoją.

Sebastianas buvo labai įsiaudrinęs, tačiau jau po podiumo ceremonijos pasielgė labai sportiškai, apeliuodamas į žiūrovus dėl jų elgesio Lewiso Hamitlono („Mercedes“) atžvilgiu. Vokiečio frazė „People shouldn‘t boo at Lewis“ daug ką pasako apie Sebastianą, nepaisant jo karšto būdo.

Nico Rosbergas savo tradiciniame Vlog‘e išdėstė kodėl, jo manymu, Vettelis nubaustas teisingai. Jeigu nesate mate – labai patarčiau tą padaryti.

O štai čia galite pamatyti itin panašų 2018 metais Suzukoje įvykusį incidentą tarp Maxo Verstappeno („Red Bull“) ir tuometinio „Ferrari“ piloto Kimi Raikkoneno, bei pasiklausyti Vettelio nuomonės apie tai.

Autoritetas

„Haas“ vadovas Guentheris Steineris jau ne pirmą kartą radijo ryšiu trumpai ir pakankamai griežtai paaiškina savo pilotams gyvenimo tiesą. Ne išimtis buvo ir jo frazė, adresuota besiskundžiančiam bolidu Kevinui Magnussenui, kurią Guentheris užbaigė trumpai ir aiškiai – „enough means enough!”

Ir žinote ką? Man toks tiesmukiškumas žymiai labiau patinka, nei tradiciškai mandagūs britiški atsiprašymai, prašymai ir pageidavimai.

Steineris buvo teisus – jei tu (Kevinai) sudaužai bolidą šeštadienio kvalifikacijoje, mechanikai jį remontuoja iki 3 valandos nakties, neturi jokios teisės skųstis.

AF1.LIVE
Daugiau įdomybių apie Formulę 1 skaitykite AF1.LIVE.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Gerumu dalintis gera

Video

03:39
01:19
00:58

Dabar tu gali

Parašykite atsiliepimą apie Gazas