Vadinamasis „Shakedown“ padėjo lenktynininkams geriau suprasti, kokios sąlygos jų laukia ralyje.
„Rekomenduojame atvykti į naktinius GR. Iš padangų skris žiežirbos, matysis įkaitę stabdžiai ir kitas gėris, kurį įvertins kiekvienas ralio fanas“, – rašė „Wellman rally team“ komanda, kurios trys ekipažai startuos ralyje: Martyno Samuičio, Joanos Survilaitės ir Gedimino Ramono.
Dulkantys keliai, nepaisant to, kad lauke spaudžia rimtas šaltis, labai greitai perkaitina padangas. Įkaitusi guma nenulaiko dyglių ir jie vienas po kito išlaksto
M.Samuičio šturmanas Ramūnas Šaučikovas ketvirtadienį vykusiame susipažinime su trasa prognozavo, kad padangų dyglių neliks jau po pirmųjų greičio ruožų. Sniego Utenos apylinkėse nėra daug, tad ralio kelio danga – apledėjęs žvyras.
Praėjusių metų Lietuvos 2WD įskaitos čempionas Karolis Raišys šį reiškinį paaiškino kiek detaliau: „Dulkantys keliai, nepaisant to, kad lauke spaudžia rimtas šaltis, labai greitai perkaitina padangas. Įkaitusi guma nenulaiko dyglių ir jie vienas po kito išlaksto. Lieka tik guma, kuri nesuteikia beveik jokio sukibimo.”
„Taip, padangos dils greitai – bandomajame greičio ruože jau po trijų pravažiavimų matėsi, kad guma trūkinėja“, – po bandomojo greičio ruožo pasakojo Rokas Kvaraciejus.
Šiame ralyje daug lems ekipažų strategija – kaip dažnai keisti padangas ir kaip vengti visiško jų sudilimo. R.Kvaraciejus pasakojo, kad jo „Mitsubishi Lancer Evo X“ priekinės padangos dyla labiau – čia daugiau svorio, o priekinis diferencialas į ratus perduoda kiek daugiau galios nei galinis, tad ekipažas stengsis kaip įmanoma dažniau keisti priekinius ir galinius ratus.
Panašią taktiką turėtų naudoti ir kiti ekipažai, tad nuo jos efektyvumo nemažai priklausys ir galutiniai ralio rezultatai.