-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Halls Winter Rally“ startuos didžiausia ralio komanda Lietuvos istorijoje

Praėjusių metų viduryje „iš niekur“ atsiradęs N40 vyrų autoklubas neįtikėtinai greitai tapo matomu, girdimu ir – dideliam pačių klubiečių džiaugsmui – palankiai vertinamu reiškiniu. 2015-ųjų lenktynių sezoną N40 pradeda tokiu akordu, kokio nėra buvę per visą Nepriklausomos Lietuvos ralio istoriją: apipavidalinti firminėmis klubo spalvomis šalies pirmenybėse startuos net septyni „koviniai“ automobiliai.
N40 ralio komandos automobiliai
N40 ralio komandos automobiliai / N40 autoklubo nuotr.

Tačiau iš pradžių derėtų iššifruoti akronimą N40 ir pristatyti klubo krikštatėvį Algirdą Kazlauską. Taigi „nuo keturiasdešimt“ yra savotiškas stipriosios lytis brandos simbolis, nes būtent šią amžiaus ribą peržengę vyrai būna įgyvendinę didžiuosius egzistencialistinius tikslus: sukūrę šeimas, užauginę vaikus, pastatę namus, pasodinę medžius ir pasiekę profesinės karjeros zenitą. 

„Paradoksalu, tačiau dažnai nutinka taip, kad siekdami sukurti geresnį gyvenimą savo šeimai, vyrai taip pasineria į darbus, kad laiko nelieka niekam, net ir tiems žmonėms, dėl kurių stengiasi. Šio periodo „pagirios“ dažnai būna gana žiaurios: supratę, kad dalis gražiausių metų jau išeikvota ir kad senatvė su visais jos atributais nėra kažkokia abstrakcija, vyrai desperatiškai puola kovoti su mokslo žmonių išsamiai aprašyta vidutinio amžiaus krize. Vieni ją bando skandinti alkoholyje, kiti nuo krizės slepiasi po svetimų moterų sijonais, treti griebiasi dar kokios nors destruktyvios veiklos. Mes su šiomis problemomis nutarėme kovoti vidutinio amžiaus krizei smogdami automobilių sportu“, – plačiai šypsodamasis dėstė N40 vyrų autoklubo ideologas ir vienas įkūrėjų Algirdas Kazlauskas.

VIDEO: Pauliaus Vičiūno vaizdo klipas apie varžybų laukimą

Iš tiesų ralis, žiedinės lenktynės ar netgi paprasčiausias slalomas ne tik generuoja milžinišką kiekį teigiamų emocijų, bet ir padeda spręsti saugaus eismo problemas: nėra kito būdo išmokti geriau vairuoti automobilį, kaip tik tai praktiškai mokantis jį valdyti sudėtingomis sąlygomis. Todėl net jei ne visi N40 komandos nariai taps prasidedančio Lietuvos ralio čempionato nugalėtojais savo klasėse ir įskaitose, klubo veikla neišvengiamai bus prasminga, nes automobilių sportas neabejotinai yra vienas iš efektyviausių būdų pamiršti prėską gyvenimo skonį.  

Kad šios idėjos teisingos, netiesiogiai liudija kitas faktas: vos po pusmečio parengiamųjų darbų N40 vyrų autoklubo ralio komanda išaugo iki didžiausios, kada nors egzistavusios Lietuvos automobilių sporto padangėje. Drauge tai ir didžiausias sportinių automobilių aptarnavimo varžybų metu servisas. Viso 2015-ųjų sezono metu milžiniškoje palapinėje patys N40 klubo vyrai tvarkys komandos automobilius. Šiuo metu N40 komandos spalvomis nudažyti septyni profesionaliai kovoms ralio trasose parengti bolidai. Šešis iš jų galima pamatyti antradienį, pristatymo metu stovėjusius Vilniaus savivaldybės aikštėje:

  • „Mitsubishi Lancer EVO X“. Tai L8, pačių galingiausių, keturiais ratais varomų, automobilių klasės atstovas. Pilotas Eugenijus Sladkevičius – sėkmingas verslininkas, ralio „virusu“ užsikrėtęs praėjusių metų pabaigoje, tačiau 2015-ųjų sezonas bus pirmasis Eugenijaus karjeroje. Šturmano pareigas atliks Andrius Petruškevičius.
  • „Subaru Impreza WRX STI“. Tai N4 (tarptautinė standartinių keturiais ratais varomų klasė) klasės automobilis. Pilotas Algirdas Kazlauskas – teisininkas, vienas iš N40 vyrų autoklubo įkūrėjų, pats sau ir būriui kitų vyrų padėjęs įgyvendinti jaunystes svajones, susijusias su automobiliais bei lenktynėmis. Algirdui „Halls Winter Rally 2015“ lenktynėse talkins Žilvinas Juršys. 
  • BMW 320. Tai L9, galingiausių automobilių, varomų galiniais ratais, klasės atstovas. Šturmanas Arvydas Kalėda – verslininkas, seniai pats atradęs ralį ir sudominęs šiuo sportu savo sūnų Arą, kuriam šiemet bus patikėta piloto darbo vieta.
  • „Renault Clio Kit Car“. Modelis, priskiriamas galingiausių automobilių varomų priekiniais ratais klasei L7. Jį vairuos Ignas Taletavičius, padedamas Dariaus Augūno. Šis pilotas, nepaisant sąlyginai jauno amžiaus, yra vienas labiausiai patyrusių N40 komandos lenktynininkų.
  • „VW Golf Kit Car“. Lenktynėms taip pat paruoštas pagal L7 klasės techninius reikalavimus. Pilotas Markas Judzentavičius, šį „žvėrį“ sukonstravo pats savo rankomis. Šturmano pareigas ekipaže patikėtos Mariui Lipnickui.
  • „VW Golf III“. Tai SG klasės automobilis, nuo standartinių savo brolių iš esmės besiskiriantis tik įmontuotomis saugos sistemomis. Šturmanas patyręs lenktynininkas Andrejus Bieliauskas, automobilių sportu sudominęs savo sūnų Edviną, kuris pilotuos „šeimyninės rangos“ metodu sukonstruotą automobilį.
  • „Renaul Clio Sport“. Dar vienas SG klasės atstovas, varžyboms paruoštas N40 klubo narių rankomis. Jį pilotuos patyręs Lietuvos lenktynininkas Audrius Gimžauskas, grįžtantis į ralio pasaulį po ilgokos pertraukos ir darbo kitoje „barikadų“ pusėje, organizuojant „300 Lakes Rally“ fiestą. Audrius ne tik pats mins „gazą iki dugno“, bet ir bus savotišku žaidžiančiu treneriu – padės N40 klubo vyrams tobulinti jų vairavimo techniką.  Audriui talkins Giedrius Nomeika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius