-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į Marijampolę sugrįžta antrasis „Drift Arena Cup“ etapas

Jau artėjantį savaitgalį, liepos 8-9 dienomis į Marijampolę, Vasaros g. 4 esančią „Drift Arena“ trasą rinksis šoninio slydimo pilotai. Čia įvyks antrasis „Drift Arena Cup“ varžybų serijos etapas, kuriame pilotai pratęs kovą dėl šiame sezone jų laukiančio 10 000 eurų piniginio prizo, rašoma pranešime.
„Street“ lygos ir „Drift Arena Cup“ pirmasis etapas
„Street“ lygos ir „Drift Arena Cup“ pirmasis etapas / Lino Arštikaičio (DvamKeturi) nuotr.

Prieš mėnesį įvykęs pirmasis „Drift Arena Cup“ etapas į Marijampolę priviliojo daugiau nei 40 „drifto“ pilotų, tad organizatoriai ir šįkart tikisi sulaukti ne mažesnio susidomėjimo. Tąkart į varžybas užsiregistravo ir jose startavo ne tik „Street“ ar „Semi-Pro“ lygose besivaržantys „drifteriai“, bet ir gausus būrys „Pro“ kalibro pilotų.

Vienas jų – Benediktas Čirba, kuris tąkart liko devintas. Kaip tvirtina pats pilotas, šios varžybos ypatingos tuo, kad jose yra įvesta „Mono“ padangos taisyklė. Tai reiškia, kad visi pilotai privalo naudoti tokias pačias padangas, o tai neleidžia įgyti pranašumo galingus automobilius turintiems pilotams. Visų galimybės tampa labai panašios ir viskas priklauso jau tik nuo piloto meistriškumo.

„Vienareikšmiškai galiu pasakyti, kad varžytis pagal „Mono“ padangos taisyklę yra tikrai įdomiau. Tai sulygina jėgas ir daugiau lemia teisingas automobilio reguliavimas – suvedimai, geometrija, slėgiai padangose. Pirmame etape pabijojau nusileisti daugiau slėgio, dėl to mano varžovas buvo greitesnis ir aš jo tiesiog negalėjau pavyti. Žodžiu, su „Mono“ padanga yra daug kitų skaičiavimų ir tai tik įdomiau.

Beje, panašu, kad ateinančiais metais „Mono“ padangos taisyklė gali būti įvesta ir Europoje. Dabar jos Europoje nėra ir viskas linksta į tokį kosmosą, kad viena padanga dabar ten kainuoja 150 eurų, jų reikia per varžybas 30 vienetų. Tos padangos taip kimba, kad laužo pavarų dėžes, pusašius, reduktorius ir visa kita. Ir kitas niuansas – pusė dalyvių tos padangos nesugeba vairuoti, nes ji labai sukimba. Taigi, „Mono“ padanga, kokia dabar yra numatyta „Drift Arena Cup“ varžybose, yra geras sprendimas, kuris ne tik sulygina jėgas, bet ir atpigina sportą bei leidžia konkuruoti lygiavertiškai“, – sakė Benediktas Čirba.

Dar vienas „Pro“ lygio pilotas, kurį taip pat buvo galima išvysti pirmame „Drift Arena Cup“ etape Marijampolėje – Tautvydas Gylys. Jis taip pat pritaria Benedikto Čirbos nuomonei apie „Mono“ padangos reikalingumą.

Pilotas praėjusiame „Drift Arena Cup“ etape laimėjo kvalifikaciją, o vėliau nukeliavęs iki porinių važiavimų pralaimėjo tik pačią paskutinę kovą ir liko antras. Dabar Tautvydas Gylys tvirtina, kad į Marijampolę atvyks atsigriebti bei sieks iškovoti kuo aukštesnę poziciją. Pilotas neslepia – jį taip pat vilioja organizatorių šiemet įsteigtas 10 000 eurų piniginis prizas, kuris sezono gale bus atitinkamomis proporcijomis išdalintas dešimčiai greičiausių pilotų.

„Pirmame etape buvo ir šiek tiek „crash`ų“. Per treniruotes užkliudžiau blokus, tad teko vėliau važiuoti su sulinkusia galine šake. Viską finale tąkart nulėmė viena mano klaida prieš finišą. Bandysime šįkart atsigriebti, bet dar reikia pabaigti tvarkyti automobilį po Alytaus varžybų, nes ten irgi turėjau smūgį į bortus. Turėtume viską spėti, nors sezonas tikrai intensyvus. Jau ketvirtą savaitgalį iš eilės lenktyniaujame.

Šįkart važiuosime su „Mono“ padanga, kuri reikalauja daugiau tikslumo. Negali važiuoti pilnu „gazu“, turi žaisti su sankaba ir balansuoti ties apsukimo riba. Smagu yra tai, kad visiems sąlygos yra vienodos ir daug išlošia tie, kurie geba teisingai susireguliuoti pakabą. Planuoju važiuoti visą „Drift Arena Cup“ sezoną. Norisi papulti į TOP3 ir aišku laimėti kažkokią dalį piniginio prizo. Atsipirktų bent jau dalis nuotykių“, – sakė Tautvydas Gylys.

Liepos 8-ą dieną, penktadienį „Drift Arena“ trasoje dalyviai nuo 14 iki pat 19 val. turės treniruočių sesiją. Jas žiūrovai stebėti galės nemokamai. Kovos dėl pozicijų užvirs šeštadienį. Tądien žiūrovams bilietas kainuos 10 eur.

Šeštadienį po dar vienos, rytinės treniruočių sesijos 14.30 val. prasidės kvalifikaciniai važiavimai, o nuo 16.10 val. dalyviai stos į kovą poriniuose važiavimuose. Po jų paaiškės, kurie pilotai susižers daugiausiai sezono taškų bei priartės prie beprecedenčio dydžio prizo -10 000 eurų.

Renginio žiūrovų „Drift Arena Cup“ trasoje lauks ne tik kvapą gniaužiantys vaizdai, bet ir galimybė varžybas stebėti itin komfortiškai. Renginio vietoje vyks prekyba maistu ir gėrimais.

Daugiau informacijos apie būsimas varžybas galima rasti varžybų organizatorių „Side to Side“ puslapyje „Facebook“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius