-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„INTER RAO Lietuva by TEXACO“ ekipa sekundžių ieškos ne tik trasoje

Mindaugas Varža, Egidijus Valeiša ir Justas Jonušis – trys pilotai, kurie „INTER RAO Lietuva by TEXACO“ komandą bandys išvesti į kuo aukštesnes pozicijas „Aurum 1006 km“ lenktynėse. Ir kalba čia sukasi ne tik apie TCR automobilių klasę, bet ir apie bendrąją varžybų įskaitą, rašoma pranešime.
„INTER RAO Lietuva by TEXACO“
„INTER RAO Lietuva by TEXACO“ / Komandos nuotr.

Šiais metais „INTER RAO Lietuva by TEXACO“ komandą sudaro išties stiprus pilotų trejetukas. Prie TCR kategorijos „Audi“ automobilio vairo sės ne vieneriais tarptautines varžybas laimėjęs jaunasis lenktynininkas Justas Jonušis. Pilotų gretose išvysime ir tituluotąjį Egidijų Valeišą, kuris pernai su TCR automobiliu laimėjo klasėje ir buvo trečias absoliučiai.

Taip pat vienas iš pilotų – Mindaugas Varža. Pastarasis lenktynininkas tvirtina, kad jis ekipaže užima tik trečiaeilį vaidmenį, tačiau šiam pilotui tikrai netrūksta patirties. Mindaugas Varža šiose lenktynėse toli gražu ne naujokas ir jis puikiai išmano ne tik vairavimo ypatumus, bet ir visą lenktynių strategiją.

„Antroji treniruočių diena jau buvo šiek tiek aiškesnė. „Suvirškinome“ tą informaciją, kurią gavome ketvirtadienį. Per treniruotes važiavome visi į vieną sekundę. Tačiau važiavome su senomis padangomis, nelaužėme mašinos ir tikrai nesiplėšėme.

Žiūrint į rezultatus „Noker“ komanda gal ir greičiau važiuoja, bet mes dar tikrai neatskleidėme viso potencialo. Neverta per treniruotes statyti kažkokių rekordų. Dirbame „ant to“, kad viskas kuo stabiliau sugultų į galvą. Stengėmės demonstruoti stabilumą, o ne pavienius rato įveikimo laikus“, – sakė Mindaugas Varža.

Po kvalifikacijos važiavimo komanda nepuolė iškart ilsėtis ir ruoštis rytojaus lenktynėms. Mindaugo Varžos teigimu, ekipos nariai nusprendė pasitobulinti vairuotojų pasikeitimo procedūroje. Matematika čia paprasta – jei vieno keitimo metu sutaupoma dešimt sekundžių, tai šeši pasikeitimai jau virsta viena minute.

Nors gali atrodyti, kad viena minutė per tūkstančio kilometrų lenktynes lemia nedaug, tačiau skaičiuojant galutinį rezultatą kartais pozicijas lemia net ne minutės, o sekundės ar jų dalys.

Būtent dėl sekundžių dalių komanda kovos ne tik organizuodama spartesnius vairuotojų pasikeitimus, bet ir ruošiasi kovoti trasoje. Vienuoliktą poziciją kvalifikacijoje ekipai iškovojęs „INTER RAO Lietuva by TEXACO“ lenktynininkas Justas Jonušis teigia, kad svarbiausia bus ne tik važiuoti greitai, bet palaikyti tempą visos sesijos metu.

„Manau, kad viskas gerai. Esame iškart už dešimtuko. Kaip su TCR automobiliu tai yra nuostabus rezultatas. Aišku, man kaip profesionaliam lenktynininkui visuomet norisi siekti maksimumo. Buvo jausmas, kad tikrai galiu greičiau. Bet čia varžybos bus aštuonių valandų trukmės ir ta kvalifikacija tikrai nereiškia daug. Nesvarbu, ar tu startuosi dešimtas, ar vienuoliktas. Labiau logiška yra pasaugoti mašiną, nes jos laukia dar daug kilometrų.

Komandos nuotr./„INTER RAO Lietuva by TEXACO“
Komandos nuotr./„INTER RAO Lietuva by TEXACO“

Man yra tekę vairuoti nemažai TCR automobilių per savo karjerą, todėl ir adaptacija buvo greita. Juk TCR visi yra daugiau ar mažiau vienodi, tokia ir yra jų mintis, todėl priprasti prie „Audi“ tikrai nereikėjo daug laiko. Viskas labai panašu į kitus TCR“, – sakė Justas Jonušis, kuris kvalifikacijoje komandai iškovojo vienuoliktą starto poziciją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius