-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Iš problemų duobės neišlipantis F-1 variklių gamintojas „Renault“ išlieka ramus

Savo jėgainės problemų niekaip neišsprendžianti „Renault“ kompanija išlieka rami nepaisant to, kad vis labiau artėja ta akimirka, kai visiems variklių gamintojams teks homologuoti savo naujuosius V6 motorus.
F-1 bandymai Bahreine
F-1 bandymai Bahreine / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Gamintojas iš Prancūzijos kaip įmanydamas stengiasi pašalinti problemas, kurių niekaip neatsikrato nuo pat pirmųjų bandymų. „Renault“ V6 variklį privalės homologuoti jau penktadienį, vasario 28-ą dieną.

Nors toliau bet kokie variklių tobulinimai bus griežtai draudžiami, taisyklėse esantis vienas iš punktų leidžia gamintojui pakeisti tam tikrus motoro elementus. Tiesa, tai galima daryti tik siekiant pagerinti variklio patikimumą, bandant sumažinti kuro sąnaudas, išlaidas.

„Puikiai žinome, kad pradedant metus su nauju varikliu, sezono metu kils tam tikrų problemų, tačiau taisyklės leidžia jas pašalinti. V8 variklyje, su kuriuo baigėme praėjusius metus, turbūt buvo pakeista apie 95 proc. jo detalių. Ši istorija ir vėl mums pasikartos. Savo variklio versiją pirmosioms lenktynėms patvirtinsime penktadienį. Žinoma, jei susidursime su problemomis, atliksime tuos pačius procesus kaip ir anksčiau“, – pasakojo „Renault“ operacijų trasoje vadovas Remi Taffinas.

„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./F-1 bandymai Bahreine
„Reuters“/„Scanpix“ nuotr./F-1 bandymai Bahreine

Nepaisant to, jog „Renault“ jėgaines naudojančios komandos ketvirtadienį Bahreine vykusiuose bandymuose toliau kovojo su problemomis, R.Taffinas liko patenkintas gamintojo padaryta pažanga.

„Manau, kad žengėme nemažą žingsnį į priekį. Kai tik pradedi sukti ratus trasoje, susiduri su problemomis. Turime įveikti šį bandymų periodą. Vėluojame, tad tos problemos niekur nedings. Stengiamės jas kuo greičiau pašalinti. Tai ne tos problemos su kuriomis sudūrėme anksčiau ir turėjome kaip reikiant padirbėti, kad jų neliktų. Dabar svarbu kasdien analizuoti surinktą informaciją ir spręsti problemas. Vis dar turime nemažai darbo. Sunku, bet mes judame į priekį“, – teigė „Renault“ atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius