-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Karolis Raišys: „Užsibrėžėm tikslą pasiekti finišą ir jį vykdome puikiai“

„Flameris Racing“ komandos lenktynininkai tęsia „Rallye Monte-Carlo Historique“ lenktynes. Pirmadienį ir antradienį jie įveikė visus greičio ruožus. Iki finišo arkos liko tik du naktiniai greičio ruožai. Vienas jų – legendine „Col de Turini“ kalnų perėja.
„Rallye Monte-Carlo Historique“ starto podiumas
„Rallye Monte-Carlo Historique“ starto podiumas / Ryčio Petrausko/Sunpic.lt nuotr.

Pirmadienį Karolis Raišys ir Vytautas Černiauskas įveikė keturis greičio ruožus netoli Valenso miesto Prancūzijoje. Nors po techninių nesklandumų ekipažas nesivaržo dėl rezultatų, visose trasose jie važiuoja pagal organizatorių nustatytą tempą.

„Žiūrime, kad mums neblogai sekasi palaikyti organizatorių nustatytą tempą. Abu su Vytautu važiuojame, treniruojamės ir džiaugiamės šiuo nuotykiu. Pasakėme sau, jog mūsų tikslas – įveikti visus greičio ruožus reikiamu tempu ir pasiekti finišą. Kol kas programą vykdom“, – sako Karolis Raišys.

Tiesa, jau sulanksčiau MGB sparną, kai atsirėmiau į sniego pusnį. Mano automobilis turės sportinį randą

Keliai su pavojais

Visi greičio ruožai driekiasi vingiuotais keliukais. Norint išlaikyti stabilų, tarkime, 49,6 km/h greitį reikia kaip reikiant paprakaituoti. Taip pat, reikia nepamiršti naviguoti, nes trasoje pilna sankryžų, įvairių nusukimų. Navigacijos iššūkiai pakiša koją ir lenktynių lyderiams.

Reikia akcentuoti, jog ralis vyksta bendro naudojimo keliais, kurie nėra uždari kitiems eismo dalyviams. Pasitaiko, jog skubantis dalyvis ant kalnų serpantino sutinka priešprieša į darbą skubantį prancūzą. Ralio organizatoriai prašo vietinių gyventojų nevažiuoti šiais keliais, juos specialiai paženklina, bet, matyt, žmonės turi svarbių reikalų.

„Mes turėjome tokių situacijų, tai normalu. Kol kas viskas einasi sklandžiai. Tiesa, jau sulanksčiau MGB sparną, kai atsirėmiau į sniego pusnį. Mano automobilis turės sportinį randą“, – pasakojo K.Raišys.

Liko du greičio ruožai

Ralyje vis dar pirmauja vokiečiai su „Opel Ascona 2000“, nuo jų nedaug atsilieka italai su „Lancia Fulvia Coupe 1200“ (+100 taškų). Vienu lyderių buvęs Danielis Elena pirmadienio paskutiniame greičio ruože padarė navigacijos klaidų ir nukrito į 10 vietą.

Susidūrę su įvairiausiomis techninėmis bėdomis, ralio nebetęsia jau daugiau nei 50 dalyvių. Keletas jų – įskaitant lietuvius Karolį Raišį ir Vytautą Černiauską – tęsia lenktynes ne įskaitoje.

Iki ralio finišo liko du naktiniai greičio ruožai. Vienas jų – legendinėje „Col de Turini“ kalnų perėjoje. Ši kelio atkarpa dažnai pavadinama geriausiu keliu pasaulyje, joje filmuojamos įvairios, kaip taisyklė, sportiškų automobilių reklamos.

VIDEO: „Rallye Monte-Carlo Historique“: liūdna Karolio Raišio istorija

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius