-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Katalonijoje – dar viena „MotoGP“ fiesta

„Moto Gran Prix“ pasaulio čempionate – pats sezono įkarštis. Prieš liepą laukiančią pertrauką visi lenktynininkai ir komandos siekia įgyvendinti savo tiklus, o naujos žūtbūtinės kovos arena – Katalonijos trasa.
Argentinos Moto GP
Moto GP / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Ispanija per pastaruosius 20 metų tapo tikra motociklų žiedinių lenktynių tvirtove. Šalies nacionalinis čempionatas nuolat blizgina naujus talentus, o „MotoGP“ kalendoriuje – net keturi Ispanijoje vykstantys etapai.

Katalonijos trasa – viena iš lenktynininkų „numylėtinių“. Čempionato etapai čia rengiami nuo 1995-ųjų, tačiau taip pat dažnai komandos šį žiedą renkasi motociklų testavimui. Tai reiškia, kad trasa visiems puikiai pažįstama ir didesnių problemų jos vingiai neturėtų sukelti.

Nepaisant visko, visose trijose klasėse vėl laukiama atkaklios kovos. Viltis sulaukti gero reginio padidino Italijos „Grand Prix“. Mudželo trasoje čempionato lyderis Marcas Marquezas pagaliau sulaukė pirmo rimto iššūkio šį sezoną, tačiau ir vėl įrodė savo stiprybę. „Honda“ lyderis lenktynių pabaigoje palaužė Jorge Lorenzo ir iškovojo šeštą pergalę ir eilės. 

AFP/„Scanpix“ nuotr./Argentinos Moto GP
AFP/„Scanpix“ nuotr./Moto GP

J.Lorenzo tikisi, kad Italijos GP taps ilgai lauktu lūžiu šį sezoną, bet kartu ir nepuoselėja didelių iliuzijų, nes, anot dukart pasaulio čempiono, jo „Yamaha“ motociklo techninės galimybės nusileidžia M.Marquezo „Hondai“. Lygiai tas pačias dilemas sprendžia ir Valentino Rossi, tačiau iš veterano veido nedingsta šypsena, nes šie metai jam – gerokai sėkmingesni, nei praėję. 

Iš lyderių ketvertuko kol kas sunkiausiai vertinti Dani Pedrosos pasirodymus. Ispanas turi labai konkurencingą „Honda“ motociklą ir tarsi turėtų nuolat mesti pirštinę M.Marquezui. Tačiau D.Pedrosą vėl kamuoja traumos, o būdamas sveikas jis taip pat nedemonstruoja didžiulės aistros aplenkti komandos draugą ir kovoti dėl pirmosios savo čempiono karūnos.

„Moto2“ klasėje situacija šiuo metu aiškesnė. Bendrojoje įskaitoje priekyje įsitvirtino du „Marc VDS“ komandos lenktynininkai Esteve Rabatas ir Mika Kallio. E.Rabatui tai bus namų etapas, todėl jis tikisi dar padidinti 22 taškus siekiančią persvarą prieš ekipos draugą iš Suomijos.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Argentinos Moto GP
AFP/„Scanpix“ nuotr./Moto GP

„Moto3“ klasėje padėtis – visiškai kitokia. Italijos „Grand Prix“ buvo tiesiog beprotiškas, o pirmuosius tris lenktynininkus išskyrė tik 0,01 sekundės. Skaudžiausia nesėkmė Mudželo trasoje ištiko čempionato lyderį Jacką Millerį (104 taškai). Australas pats buvo kaltas už incidentą, išlėkė iš trasos ir dar buvo nubaustas dviem baudos taškais. 

Tuo iškart pasinaudojo artimiausias persekiotojas Romano Fenati (99 tšk.), laimėjęs trečią etapą šį sezoną. Bendrojoje įskaitoje rimtų ambicijų taip pat turi Alexas Rinsas (87), Efrenas Vasquezas (76) ir dar keli lenktynininkai, o tai žada nenuspėjamą ir įspūdingą mūšį dėl kiekvieno Katalonijos trasos metro ir net centimetro.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius