Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2022 03 27 /16:28

„Mugello 12h“ lenktynėse lietuviai patyrė avarijų, bet iškovojo tris podiumus

Tarptautinės ilgų nuotolių lenktynių serijos „24h series“, klubo „Creventic“ rengiamos pasaulio F1 trasose, vienas iš etapų šį savaitgalį vyko Italijos Mugello žiede. Čia su tituluotais varžovais 12 val. lenktynėse varžėsi keturios Lietuvos komandos. Šiose lenktynėse dalyvavo WRX čempionas Johanas Kristofferssonas, pasaulio GT3 Cup čempionas Sabino de Castro, 5 kartus DTM čempionas Berndas Scheneideris.
Mugello 12h lenktynės
Mugello 12h lenktynės / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

REZULTATUS SEKITE ČIA arba transliacijoje.

12 val. lenktynės padalintos į dvi dalis. Sekmadienį jos truko 6 val. 30 min. Tiesioginę transliaciją žiūrėkite ir laukite podiumo štai čia:

VIDEO: Hankook 12H MUGELLO 2022 - Race Part 2

Lenktynių eiga

Likus 6 min. – vėl Kodas60. Iš trasos išlėkė „Ferrari“ Nr. 8. Tai reiškia, kad pozicijos nebesikeis. „Juta Racing“ – P5 bendroje įskaitoje ir P1 GT3 klasėje! „RD Signs Šiauliai“ – P18 bendroje įskaitoje ir P2 GTX klasėje. NOKER – P20 bendroje įskaitoje ir P2 TCR klasėje! Puikūs pasiekimai. Gaila, kad „Juta Racing Junior“ nepasiekė finišo po avarijos.

Tačiau ant podiumo vis dėlto buvo apdovanota ne GT3 įskaitoje nugalėjusi pirmoji „Juta“ komanda, o „Juta Junior“, kartu su GT3 P/A įskaitos prizininkais (šioje klasėje buvo trys dalyviai).

Lenktynes laimėjo „ST Racing“ su BMW M4 GT3. Antri – „Phoenic Racing“ su Audi R8 GT3 EVO II. Treti – „Mann Filter Team“ su Mercedes AMG GT3.

Likus važiuoti 39 min. iš trasos išlekia Aurimas Jablonskis (Juta Racing Junior). Labai gaila, nes prarado 3-ią vietą GT3 P/A klasėje ir finišo džiaugsmą. „Padariau avariją, nes nemoku važiuoti“, – Aurimas buvo savikritiškas.

Kodas 60. Juo naudojasi Nicola Michelon (šiauliečių RD Signs) ir suka į degalinę. Prie Lambo vairo sėda Audrius Butkevičius.

„Juta Racing“ (Jonas Gelžinis) taip pat skuba į degalinę. Tuo metu vėl keliama žalia vėliava.

Šeštoji sekmadienio valanda (liko važiuoti 1 val. 30 min.) didžiąja dalimi atspindi svarbiausias tendencijas. Nes komandoms liko ne daugiau kaip po vieną keitimą ir degalų pylimą (na, nebent naudotųsi KODU 60, kai galima pilti tik 50 proc. normos). Žinoma, galimi ir gedimai bei avarijos, taigi visas įdomumas prieš akis.

Pažvelkime į rezultatus (bendra įskaita, vieta klasėje):

„Juta Racing“ (Julius Adomavičius) – P5 ir P1. „Juta Racing Junior“ (Audrius Navickas) P18 ir P3. „RD Signs Šiauliai“ (Nicola Michelon) – P19 ir P2. NOKER (Jonas Karklys) – P21 ir P2.

Penktos valandos pradžioje ir vėl kaip grybų po lietaus užderėjo avarijų. Tačiau pasinaudoti KODU 60 suspėjo ne visi. Bent jau šiauliečiai pilotus keitė įprastu lenktynių režimu.

NOKER TCR vairą perėmė Vokietijos ADAC TCR čempionate važiuojantis Jonas Karklys. Šeštadienį jam važiuojant buvo techninių gedimų. Tikėkimės, šį kartą automobilis nepaves.

Prasidėjus ketvirtai valandai – avarija. KODAS 60. Iš trasos išlėkė Porsche Nr.61 (P9) ir Audi Nr. 26 (P6), lipęs ant kulnų „Juta Racing“. Panašu, kad Audi prireiks ilgo remonto, nes išmuštas galinis ratas.

„RD Signs Šiauliai“ pasinaudoja sumažėjusiu tempu, stoja papildyti degalų. Tą patį daro „Juta Racing Junior“ ir NOKER.

Tarpinis rezultatas įpusėjus ketvirtai valandai (bendra įskaita ir klasė):

„Juta Racing“ – P5 ir P1, „Juta Racing Junior“ – P17 ir P3, „RD Signs Šiauliai“ – P21 ir P2, NOKER – P22 ir P2.

Įpusėjus trečiajai valandai lietuvių pozicijos atrodo taip (bendra įskaita ir vieta savoje klasėje): Juta Racing (Jonas Gelžinis) P5 ir P1. „Juta Racing Junior“ (Aurimas Jablonskis) – P20 ir P3. „RD Signs Šiauliai“ (Audrius Butkevičius) – P22 ir P2. NOKER (Antti Rammo) – P24 ir P3.

Primename, kad NOKER šeštadienį turėjo techninių problemų, vienu metu automobilis nevažiavo daugiau nei 120 km/val., teko stoti ir jį perprogramuoti.

Antros valandos pabaigoje su iššūkiais susidūrė „RD Signs Šiauliai“. Vairuojant Pauliui Paškevičiui ėmė sunkiau jungtis pavaros. Persėdus prie vairo Audriui Butkevičiui, problema paaštrėjo. Teko stoti techninio aptarnavimo zonoje, keisti pavarų dėžės elektroninį perjungimo mechanizmą. Sugaišta brangaus laiko, bet toks yra autosportas – nenuspėjamas.

Antrosios valandos pradžioje „Juta Racing Junior“ Audi patyrė šoninį smūgį į padangų sieną. Tuo metu automobilį vairavo Igną Gelžinį pakeitęs Audrius Navickas. Technikai automobilį sutvarkė, komanda tęsia lenktynes.

Baigiantis pirmajai sekmadienio lenktynių valandai Ligier Nr. 215 išlėkė iš trasos. Kodas60. Jo metu degalų sustojo papildyti „Juta Racing Junior“ ir keitė pilotus.

Lietuvių pozicijos atrodo taip. „Juta Racing“ (Audi R8 GT3 LMS, Julius Adomavičius) – bendroje įskaitoje kol kas P6, o GT3 klasifikacijoje – P2.

RD Signs Šiauliai (Paulius Paškevičius, Lamborghini Huracan ST) – bendroje rikiuotėje P14, o GTX klasėje – P1.

„Juta Racing Junior“ (Audrius Navickas, Audi R8 GT3 LMS) – P17 ir P3 (GT3 P/A).

NOKER (Sten Piirimagi, VW Golf GTI TCR) – P25 ir P2 (TCR klasėje).

Apie dalyvius

Mugello startuoja dvi „Juta Racing“ komandos su „Audi R8 GT3 LMS“, „RD Signs Šiauliai“ su „Lamborghini Huracan Supertrofeo“ ir NOKER su „VW Golf GTI TCR“. Visos komandos lenktyniauja skirtingose klasėse – GT3, GTX ir TCR. GT3 klasė dar turi du pogrupius – PRO ir AM, atsižvelgiant į pilotų patirtį.

VIDEO: Mugello 12h lenktynės: komandų nuotaikos sekmadienio rytą

Lenktynių strategiją lemia ne tik pilotų meistriškumas bei padangų būklė, bet ir galimybė sumaniai pasinaudoti KODU60. Jo metu (įvykus incidentui trasoje) automobiliai gali važiuoti ne greičiau 60 km/val. Todėl gali stoti keisti pilotų (jei tinkamas laikas) ar padangų. O degalinėje gali pilti 50 proc. bako. Tarkime, jei degalų bake telpa 120 l, galima pilti iki 60 l.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius