Praėjusią savaitę nuaidėjusiame antrajame etape varžybų organizatoriai vėl sulaukė kone 100 dalyvių – tai kiek netikėtas rezultatas.
Suskirstyti į 5 klases, pilotai išbandė tipinę „Nemuno žiedo“ konfigūraciją su papildomomis stabdymo zonomis. Šio etapo trasa išsiskyrė itin sudėtingu emociniu žaidimu – kūgeliai trasoje buvo sudėlioti labai panašia standartinei, bet kiek ištęstai konfigūracijai, tad tik geriausiai save emociškai valdantys dalyviai gebėjo adaptuotis ir atsisakyti įprastų stabdymo taškų, taip parodydami rezultatus.
Galine ašimi varomų automobilių klasėje tai geriausiai pavyko Gyčiui Vaitulioniui. Vienas iš „Panevėžio mafijos“ atstovų netik demonstravo puikų tempą savo šeimyniniu „Mercedes Benz“ limuzinu, tačiau negailėjo ir vaizdų renginio žiūrovams, šį, keletą tonų sveriantį monstrą, paleisdamas slysti šonu. Pakalbintas Gytis neatmetė galimybės kitąmet išbandyti savo jėgas ir kiek pasikeitusioje „STREET“ lygoje Lietuvos drifto čempionate.
FWD klasėje staigmenų taip pat išvengta – pirmą vietą užėmė Justinas Akelis. Su visa šeima į varžybas visada keliaujantis kaunietis šįsyk sudalyvauti prikalbino ir savo žmoną Vilmą, kuri varžybose dalyvavo pirmą kartą, tačiau sugebėjo nušluostyti nosis ir keletui vyrukų – visi tie metai vyrą lydint į varžybas ir analizuojant trasas davė savo.
AWD klasėje staigmeną pateikė Mantas Morkis. Dar vienas „Panevėžio mafijos“ narys į varžybas užsiregistravo paskutinę minutę, tačiau tai jam nesutrukdė užimti pirmos vietos. Jo vairuojamas „Mitsubishi Lancer Evo IX“ įrodė, jog greitesnių nei Panevėžio visų varomų ratų fanų nėra ir būti negali.
PRO2 ir PRO4 klasių važiavimams vykstant prietemoje buvo ieškomas tikrasis meistriškumas. 4 varomais ratais jį geriausiai demonstravo Mantas Mikuckas – daugkartinis įvairių varžybų prizininkas ir viena iš Lietuvos žiedinių lenktynių vilčių ateityje. Dviejų varomų ratų profesionalų įskaitoje sau lygių neturėjo alytiškis Tomas Buškevičius ir jo Honda Civic.
Jau du etapus iš eilės „NemunRIng Winter Games“ renka apie šimtą dalyvių – tai geras indikatorius, jog ir mėgėjiškas automobilių sportas Lietuvoje klęsti. Panašų dalyvių skaičių šiemet Lietuvoje pavykdavo surinkti tik „Autoplius Fast Lap“ varžyboms, bei „Lietuvos automobilininkų sąjungos“ renginiams.