Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nesėkmių rekordininkė Palangoje – „Aquila CR1“

Jeigu reikėtų išrinkti automobilį, kuris „ENEOS 1006 km lenktynėse“ patyrė daugiausia problemų, konkurencijos nebūtų. Tai – „Exit Palanga by Algirdai“ komandos „Aquila CR1“.
 „ENEOS 1006 km lenktynių“ akimirka
„ENEOS 1006 km lenktynių“ akimirka / Dainiaus Cuberos nuotr.

Dar ketvirtadienį komandos atstovai užsiminė apie netikėtą problemą – brokuotas alyvos radiatorius pradėjo leisti tepalą padirbęs vos kelias valandas. Jį pakeitus į veikiantį, teko koreguoti automobilio nustatymus, mat naujasis – mažesnis ir neužtikrina tokio gero aušinimo.

Penktadienį atsirado nauja problema – dar prieš kvalifikaciją komanda pastebėjo skysčių nuotėkį variklyje – įskilęs šio blokas. Nepaisant to, variklio inžinieriai patikino: 10 valandų toks motoras, užtepus specialiu skysčiu, gali nuvažiuoti.

Problemos nesutrukdė pasiekti puikaus rezultato: „Aquila CR1“ vairavęs Ramūnas Čapkauskas užfiksavo geriausią laiką penktadienio kvalifikacijoje, vieną ratą įveikęs per 1 min. 9,952 sek.

Šeštadienį tai ne itin padėjo. Jau pirmuose ratuose „Aquila“ negalėjo demonstruoti aukšto tempo ir iš pirmos vietos nukrito į 6-ąją. Pasak vairuotojo Sauliaus Girdausko, pirmuose ratuose neveikė vienas iš jutiklių ir automobilis kiekviename rate važiavo keliomis sekundėmis lėčiau nei galėtų.

VIDEO: Saulius Girdauskas apie atsidariusį „Aquila CR1“ variklio gaubtą

Tada „Aquila CR1“ neužsivedė po vairuotojų pasikeitimo, o po to trasoje atsilupo variklio dangtis – dėl šių nesklandumų komanda prarado ne vieną minutę laiko ir nukrito už greičiausiųjų dešimtuko ribos.

Starteris atsilaisvino ir jo bendiksas įkrito į greičio dėžę, tada užstrigo ratai. Jeigu pavyks ištraukti bendiksą, važiuosim toliau

Lenktynėms perkopus trečdalio ribą, „Aquila“ vairavęs Deividas Jocius apsisuko trasoje – užsiblokavo automobilio užpakaliniai ratai.

„Starteris atsilaisvino ir jo bendiksas įkrito į greičio dėžę, tada užstrigo ratai. Jeigu pavyks ištraukti bendiksą, važiuosim toliau. Tikimės, kad greitu metu ištrauksime. Dabar aiškinamės, kodėl atsisegė variklio dangtis, nes tokių nesąmonių kartais pasitaiko“, – komentavo komandos vadovas Andrius Ramanauskas.

Ši problema, užsikirtusi pavarų dėžė, praktiškai užbaigė penktadienį kvalifikacijoje nugalėjusių lietuvių pasirodymą: jeigu ir pavyks sutvarkyti „Aquila“, apie aukštesnę poziciją jau nebeišeis net svajoti.

TAIP PAT SKAITYKITE: „ENEOS 1006 km lenktynių“ eiga

VIDEO: „Aquila CR1“ remonto darbai: automobilį tikimasi sutaisyti ir tęsti lenktynes

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius