-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Opel“ išleis raliui skirtą automobilį „Adam R2“

„Opel“ koncernas į automobilių sportą grįžo 2012 m. lapkritį, pristatydamas „ADAM Cup“. Ženevos parodoje kompanija pristatys dar vieną žvaigždę: naująją koncepcinę gyvenimo būdo automobilio ADAM versiją, kuri atitinka FIA R2 klasės reikalavimus. Galutinis šio automobilio paruošimas ir homologacija numatyta 2013-iesiems. Pristatydamas ADAM R2, „Opel“ žengia dar vieną žingsnį automobilių sporto strategijoje ir pirkėjams siūlo aukščiausios klasės automobilį dalyvavimui tarptautiniuose raliuose, su kuriuo bus galima dalyvauti bet kuriame nacionaliniame ralio čempionate visoje Europoje.
„Opel Adam R2“
„Opel Adam R2“ / „Opel“ nuotr.
  • Pasaulinė premjera Ženevoje – koncepcinis automobilis, paruoštas pagal FIA R2 klasės  reikalavimus
  • ADAM yra svarbi „Opel“ koncerno autosporto programos dalis
  • Plėtra ir homologacija 2013-aisiais
  • Tinkamas visiems nacionaliniams Europos ralio čempionatams

Elegantiškas, prašmatnus, traukiantis žvilgsnį: visa tai atspindi ne tik įrastą ADAM bet ir raliui ruoštą R2 variantą. Specialūs sportiški „Opel OPC“ kėbulo elementai, sportiniai variklio ir bagažinės dangčių užraktai bei purvasaugiai priekyje ir gale pabrėžia sportišką šio asfalto ir žvyrkelių specialisto prigimtį. Unikalus kėbulas pagamintas taikant moderniausias technologijas.

ADAM R2 yra varomas 1,6 litro darbinio tūrio ECOTEC 16 V variklio su kintama paskirstymo veleno fazių sistema, kuris paruoštas lenktynėms išvysto apie 185 AG ir maksimalų apie 190 Nm sukimo momentą. Variklio galia perduodama priekiniams ratams per „Sadev“ sekvencinę penkių pavarų greičių dėžę ir riboto praslydimo besiblokuojantį diferencialą su daugiadiske sankaba. Važiuoklės reguliavimas pritaikytas tiek asfaltiniams, tiek ir žvyriniams greičio ruožams ir užtikrina maksimalų sukibimą su kelio danga bei puikų valdymą. Puikų lėtėjimą užtikrina stabdžių sistema su hidrauliniu rankiniu stabdžiu, 4 stūmoklių „Brembo“ stabdžiai priekyje ir reguliuojama galinės ašies stabdžių galia.

R2 salonas turi visus profesionalioms lenktynėms reikalingus atributus, o daugelis reikalingų lenktynėms elementų jau yra sumontuoti ir bus dalis specifikacijos, kuri bus homologuota Tarptautinės Automobilių Sporto Federacijos dar šiemet. Automobilio įrangoje yra: saugos lankai, SPARCO sportinės sėdynės, pritaikytos HANS kaklo apsaugos sistemų naudojimui, salonas su skystųjų kristalų LCD monitoriumi, rodančiu įjungtą pavarą, pavaros perjungimo indikatorius, specialus šturmano vietos apšvietimas, profesionali centrinė konsolė, profesionalus MONIT kelio kompiuteris ir elektrinė gaisro gesinimo įranga.

Kompaktiškas R2 yra pagamintas naudojant „ADAM Cup“ automobilį. Tai rodo pirmą „Opel“ žingsnį naujoje, Europos rinkai skirtoje programoje, kuria skatinamas privačių sportininkų dalyvavimas ralio varžybose. Ši programa padės talentingiems jaunuoliams palaipsniui tobulėti ir dalyvauti Europos čempionatuose. Nuo 2013 m. sezono Vokietijoje ir Prancūzijoje dėl varžybose dalyvaus iki 40 „ADAM Cup“ automobilių. Vokietijoje „ADAC OPEL RALLYE CUP“ taurės, kurioje dalyvauti gali ne vyresni kaip 27 m. lenktynininkai, laimėtojas gaus teisę kitą sezoną lenktyniauti R2 kategorijos pirmenybėse ir visą sezoną bus remiamas „Opel“ ir ADAC kompanijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius