Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pagundai „pagrybauti“ Varėnos miškuose neatsispyrė ir „SV Technika Racing“ ekipažas

Ketvirtadienį Varėnos pašonėje esančiuose miškuose ir toliau vyksta didžiojo „Perimetro“ varžybos. Šiandien dalyvių laukė per 120 km greičio ruožų, po kurių paaiškėjo naujieji lyderiai. Čia lenktyniaujantis „SV Technika Racing“ ekipažas šiandien neišvengė navigacijos klaidų ir atsidūrė besivejančių vaidmenyje, todėl artimiausias dvi dienas Vaidotui Paškevičiui ir Edmundui Mockui teks bandyti susigrąžinti po prologo turėtą iniciatyvą, rašoma pranešime.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Komandos nuotr.

Vaidoto Paškevičiaus ir Edmundo Mockaus duetas dieną pradėjo pirmame greičio ruože pademonstruodamas ketvirtą laiką, tačiau jau kitame etape ekipažas susidūrė su navigaciniais sunkumais. Iššvaistę maždaug dvidešimt minučių teisingo kelio paieškoms, „SV Technika Racing“ ekipos nariai per daug nenusiminė ir grįžę į dalyvių parką juokavo, kad neatsispyrė pagundai „pagrybauti“ derlinguose Dzūkijos miškuose.

Tą patį vakarą komandų laukė ir trečiasis greičio ruožas. Jame Vaidotas Paškevičius su Edmundu Mockumi jau nebeklydo ir laimėjo ilgiausią ketvirtadienio greičio ruožą bei šiek tiek sumažino savo atsilikimą bendrosios įskaitos lentelėje. Jie po prologo ir trijų greičio ruožų dabar rikiuojami penktoje vietoje. Galiausiai po šios dienos finišo ekipažas savo „Toyota Hilux“ atidavė į mechanikų rankas, nes įtarimų pradėjo kelti sankaba.

„Antrame šios dienos greičio ruože paklaidžiojome ir tikrai sugaišome daug laiko. Tačiau varžybos dar ilgos. Bandysime atsigriebti. Kaip jau matėte, tą darėme iškart nuo kito greičio ruožo, kurį laimėjome. Jis buvo ilgiausias. Lietuviškais standartais matuojant tai jau tikrai rimtas iššūkis tiek sportininkams, tiek organizatoriams. Buvo siaura, daug pavojų, daug tramplinų. Stengėmės atkovoti tas prarastas minutes ir kažkiek pavyko. Liko dar dvi dienos, maždaug 200 kilometrų, tai tikrai dar gali viskas pasikeisti.

Automobiliui remonto neplanavome, bet atvykus į finišą pajautėme, kad greičiausiai yra sankabos gedimas. Mūsų visureigyje yra dvidiskė sankaba. Turbūt gal pakaito, ar kažkas kito, bet vadinamas tarpdiskis stringa ir iš vietos sunkiai jungiasi pavaros. Nuimsime pavarų dėžę ir išsiaiškinsime, kokia yra problema. Reikia rytoj pasiruošti kovai pilnu tempu. Klysti ar patirti gedimą neturime teisės“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Kitas „SV Technika Racing“ komandos ekipažas – Justinas Putys su Valdemaru Milaševskiu šiandien demonstravo puikų tempą. Pirmą ir antrą ketvirtadienio greičio ruožus jie įveikė trečioje pozicijoje, tačiau trečiame greičio ruože duetą stabdė techninės problemos. Užgesus jų BMW X1 varikliui duetas ilgai negalėjo agregato užvesti ir iššvaistė turėtą persvarą prieš už nugaros likusius oponentus bei finišavo penktoje vietoje.

„Pirmi du greičio ruožai buvo labai nuostabūs ir įveikti su minimaliomis klaidomis. Dar pratinamės prie automobilio ir bandome rasti ritmą. Paskutiniame greičio ruože pavijome kelis priekyje startavusius varžovus ir kartu su jais belenktyniaudami visi nuvažiavome neteisingu keliu. Vėliau pastebėjome, kad pradėjo kaisti variklis, o vienoje vietoje prašokę posūkį užgesome ir nebeužsivedėme. Stovėjom ten ilgai. Išlipome, ieškojome pagalbos. Pagalbą radome, bet pabandžius dar sykį užvesti variklį jis užsivedė. Bet po to vis tiek kaito, tai mechanikai turės darbo išsiaiškinti priežastis ir jas pašalinti“, – sakė Justinas Putys, kuris su šturmanu Valdemaru Milaševskiu po antrosios „Perimetro“ dienos užima ketvirtą „Car“ klasės poziciją.

Stabilus tempas ir sugebėjimas išvengti grubių navigacinių klaidų davė vaisių ir dar vienam po „SV Technika Racing“ komandos vėliava šiose varžybose lenktyniaujančiam ekipažui. Algirdas Talutis su šturmanu Justu Vičiūnu pirmame šios dienos greičio ruože buvo septinti, antrame – ketvirti, trečiame – antri. Tokio stabilaus greitėjimo pakako, kad bendroje „Car“ įskaitos rikiuotėje po keturių greičio ruožų „Desert Warrior“ visureigį vairuojantis duetas atsidurtų pirmoje vietoje. Nors jų persvara prieš persekiotojus ir trapi, tačiau ekipažas už savęs kol kas laiko gerokai labiau patyrusius ir modernesnius automobilius vairuojančius konkurentus.

„Kadangi važiuojame ne su sekvencine, o su paprasta pavarų dėže, labai gero rezultato nesitikėjome. Pirmuose dviejuose greičio ruožuose buvo kiek sunkiau, o trečiame tai tikrai smagiai lėkėme. Jautėsi, kad rezultatas turėtų būti neblogas, o finiše pamatėme, kad parodėme antrą laiką po gerbiamo Vaidoto Paškevičiaus. Šiandien didelių klaidų nepadarėme, nors nuotykių buvo – kartą atsitrenkėme į medį, du kartus pračiuožėme posūkį, važiuojant atsidarė įrankių dėžė, tai pametėme buksyravimo lyną. Bet nepaisant visko, esame labai patenkinti, kad po keturių greičio ruožų dabar esame pirmi“, – neslėpė džiaugsmo Algirdas Talutis.

Didžiojo „Perimetro“ varžybose ekipažams dar liko dvi lenktynių dienos ir penki greičio ruožai. Bendras jų ilgis sieks maždaug du šimtus kilometrų, tad čia rezultatų lentelėje dar gali įvykti įvairiausių rokiruočių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius