Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 07 21 /22:25

Palangos lenktynėse pergalę išplėšė „Porsche“ vairavusi „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ komanda

Šeštadienio vakaras Palangoje buvo neįprastas ir įtemptas. Čia vyko 19-osios „Aurum 1006 km lenktynės“. Nepaisant daugybės netikėtumų ir nesėkmių, lyderių gretose kardinalių pokyčių nebuvo. Penktadienį užtikrintai kvalifikaciją laimėjusi „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“, šeštadienį ta pati komanda išplėšė pergalę.
„Aurum 1006km lenktynių“ finišas
„Aurum 1006km lenktynių“ finišas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

VISAS LENKTYNIŲ NAUJIENAS SKAITYTI GALITE ČIA.

S.Vanbellingenas prieš metus šiose lenktynėse nesugebėjo laimėti. Tačiau šiandien būtent jis atvairavo „Porsche“ į pergalingą finišą.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006km lenktynių“ finišas
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006km lenktynių“ finišas

„Devynerius metus stengėmės ir nepavyko, tačiau šiandien esu labai laimingas“, – aiškino Belgijos lenktynininkas.

„Trūko tikrai nedaug. Ir gaila, kad šiemet mes buvome tie, kurie padarė porą klaidų daugiau. Turėjome silpnesnį automobilį ir tai neleido mums klysti, bet suklydome. Noriu atsiprašyti komandos, jei padariau kažką ne taip. Komanda dirbo puikiai, bet panašu, kad šiandien konkurentai stipresni nei mes“, – vos kvapą atgaudamas kalbėjo I.Gelžinis, kurio „Circle K milesPlus racing team“ komanda atvažiavo į finišą antra.

VIDEO: 19-ųjų „Aurum 1006 km lenktynių“ finišas ir emocijos

Nugalėtojų rikiuotė

Lenktynių TOP 5

  1. „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“
  2. „Circle K milesPlus racing team“
  3. „Palanga Spa Hotel 2 by EMG Motorsport“
  4. „ALM Motorsport“
  5. „DHL Racing team“

GT klasės nugalėtojai

  1. „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“
  2. „Circle K milesPlus racing team“
  3. „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“

A3000+ klasės nugalėtojai

  1. „Skycop Racing“
  2. „Telšių statyba“
  3. „222“

TCR klasės nugalėtojai

  1. „ALM Motorsport“
  2. „DHL Racing team“
  3. „London Grill racing team“

Dyzelių klasės nugalėtojai

  1. „PGM Technika racing“
  2. „Redus LT“
  3. „Diesel Animals - Vilkas racing“

X1 klasės nugalėtojai

„Gera dovana - Emex logistics“

A3000 klasės nugalėtojai

  1. „Ad Rem - Reimpex“
  2. „Bunasta by Žaibelis motorsport“
  3. „Kautra Subaru Racing“

20.47 val. Pergalę užtikrintai važiavę užsitikrino „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“. 4 l darbinio tūrio motorą turintį „Porsche 911“ į finišą atvairavo Steve'as Vanbellingenas.

20.45 val. Likus, rodos, akimirkai iki finišo iš lenktynių pasitraukė „Kauno automobilininkų sporto klubas“, pažymėtas 44 numeriu. „Lada-Mustang“ nebeatlaikė. Visgi lenktynes komanda baigė, mat finišo liniją sugebėjo kirsti nors ir su sugedusiu automobiliu. Pasikeitę išlaužtą ratą, šarnyrą ir šakę spėjo į finišą ir 50 numeriu pažymėta komanda.

20.43 val. Visiškai nelauktai tarp dešimties greičiausiųjų važiuojančiai 14 numeriu pažymėtai komandai „Tarzanija racing team“ tenka grįžti į techninę zoną. Pasirodo, sprogo padanga.

Andriaus Kulino nuotr./Tarzanija racing team
Andriaus Kulino nuotr./Tarzanija racing team

20.31 val. Likus 10 ratų iki lenktynių pabaigos, lyderių gretos nesikeičia. Pirmoje vietoje „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“. Antroje vietoje „Circle K milesPlus racing team“, treti – „Palanga Spa Hotel 2 by EMG Motorsport“.

20.16 val. „Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ skubiai pasikeitė išlaužtą ratą ir jau ruošėsi keliauti į trasą, tačiau lenktynininkus sustabdė teisėjai. Panašu, problemų su ratu išspręsti nepavyko. Kaip informavo trasoje esantis Ž.Pekarskas, komandai teks pakeisti visą šakę su šarnyru. Anot komandos atstovų, pastarieji nukentėjo ir nudilo važiuojant be vieno rato, tad uždėjus naują ratą, šis vėl išlužo.

20.11 val. 15min žurnalistas T.Markelevičius techninėje zonoje pakalbino šiuo metu antroje vietoje esančius „Circle K milesPlus racing team“ ir jų lenktynininką Joną Gelžinį. Pastarasis pabrėžė, kad komandos strategija ateinantiems 28 ratams – spausti iki galo, mat visko, ko reikia, turėtų užtekti.

VIDEO: „Circle K milesPLUS racing team“ komandos strategija likusiems ratams

19.59 val. Netikėtumas trasoje! „Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ bolidą „Hyundai i30N TCR“ vairavęs Kevinas Abbringas nepataikė į gesinimo zoną ir, greičiausiai, važiuodamas per bortelį išlaužė automobilio ratą.

„Gaila, kad taip, greičiausiai ir podiumas mums palaidotas“, – sakė Deividas Jocius, komandos narys.

E.Girdenytė informavo, kad komanda bandys tvarkyti lūžusį ratą ir toliau tęsti lenktynes.

VIDEO: Mindaugas Varža apie nulūžusį „Hyundai i30N TCR“ ratą

19.55 val. Į techninę zoną rūkstančiais stabdžių diskais sugrįžo 96 numeriu pažymėta „RD Signs Racing Team“ komanda.

Andriaus Kulino nuotr./RD Signs Racing Team
Andriaus Kulino nuotr./RD Signs Racing Team

19.41 val. Pranešta, kad traukias ir 88 numeriu pažymėta „Sauda Racing“ komanda. Kaip T.Markelevičių informavo komandos mechanikai, trauktis nuspręsta dėl to, kad sugedo turimo „Honda Civic“ pavarų dėžė, nebeliko antros pavaros.

19.37 val. 7 numeriu pažymėtos „Mannol Racing“ komandos automobilio pusašis neatlaikė lenktynių, tačiau šiai komandai atstovaujantis Antanas Kandrotas pabrėžė, kad remontuoja automobilį ir dar kartą išvažiuos į trasą, mat į finišą nori atvykti savais ratais.

19.15 val. Panašu, kad „Dynami:t Energy“ komandai nesikloja taip gerai, kaip norėtųsi. Išvažiuodama iš techninės zonos komanda padarė avariją. Teko grįžti pasikeisti ratą ir susiremontuoti sparną. Kaip jau daugelis komandų šiose lenktynėse, sparno remontui komanda panaudojo lipnią juostą. Anot komandos atstovų, esminių pažeidimų nebuvo. Kaip informavo komanda, avarija įvyko dėl to, kad stabdant plyšo padanga.

19.12 val. Į TCR klasės viršų iškopė „ALM Motorsport“ komanda.

19.04 val. E.Girdenytė iš lenktynių trasos pranešė, kad netikėtai į techninę zoną grižo 69 numeriu pažymėta „Flash Racing Latvia“ komanda, važiuojanti dyzelių įskaitoje. Žurnalistė praneša, kad automobilio variklis svyla ir rūksta dūmai, prireikė ir gesintuvo.

Pasak E.Girdenytės, problema buvo ta, kad variklis ėmė leisti tepalą. Galiausiai sprogo turbina ir tepalas užsidegė. Latvių komanda pranešė, kad varžybas baigė.

VIDEO: Į techninę zoną grįžusiam „Flash Racing Latvia“ automobiliui prireikė gesintuvo

19.00 val. Po maždaug 15-20 min. trukusio remonto atgal į trasą išvažiavo „Dynami:t Energy“ komanda. Nepaisant to, prognozės liūdnos, mat po lenktynių pradžioje buvusių nesklandumų komanda buvo pakilusi iki 4 vietos savo klasėje ir stipriai vijosi 3 vietą. Dabar, teigia komandos atstovai, viltys palaidotos.

18.54 val. Ž.Pekarskas iš techninės zonos pranešė, kad 10 numeriu pažymėtam „Independence by JR Motorsport“ BMW keičiamas amortizatorius.

Andrius Jasionauskas, avarijos metu vairavęs BMW, sakė, kad išties gaila dėl avarijos, visgi komanda remontuoja automobilį ir bandys tęsti kovą savo klasėje dėl trečiosios vietos.

18.52 val. Sustojo 53 numeriu pažymėta „Dynami:t Energy“ komanda. Kaip praneša komandos atstovai, nutrūko degalų žarnelė, tad komandai reikės remonto.

18.40 val. Lyderiai strateguoja. Vos vienu ratu nuo priekyje esančios „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ atsiliekanti „Circle K milesPlus racing team“ sustojo pasikeisti padangų, netrukus to paties sustojo ir priešininkų komanda. Akivaizdu, kad likus 93 ratams iki lenktynių pabaigos, komandos saugo kiekvieną sekundę.

18.24 val. 15min pasiekė informacija, kad „Kauno automobilininkų sporto klubo“ komanda tęsia lenktynes. Komandos narys Aurimas Eidžiūnas pranešė, kad sugedo ne pavarų dėžė ar sankaba, o lūžo galinis pusašis. Komanda mano, kad pusašis galėjo lūžti todėl, jog buvo pažeistas per susidūrimą su kitu automobiliu. Varžybų pradžioje į „Lada-Mustang“ galą atsitrenkė „Bunasta by Žaibelis Motorsport“ „Honda Integra“. Komanda pakeitė pusašį ir vėl rieda trasoje.

18.22 val. Skelbiama, kad 9 („Igorio lankai“) ir 55 („Cone Forest Motorsport“) numeriais pažymėtos komandos traukiasi iš lenktynių.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas

18.19 val. Panašu, kad tarp 9 ir 10 numeriais pažymėtų ekipažų tvyro nemenka įtampa. Kaip pasakojo E.Girdenytė tiesiai iš lenktynių techninės zonos, pasak 10 numeriu pažymėtos „Independence by JR Motorsport“, 9 numeriu pažymėtos komandos lenktynininkas kirto kampą ir kliudė jų BMW.

Pasakyti, ar komanda galės važiuoti toliau, kol kas sudėtinga, mat BMW apžiūrimas mechanikų ir aiškinamasi, kaip stipriai pažeistas automobilis.

18.15 val. E.Girdenytė, dirbanti lenktynių techninėje zonoje, informavo, kad 55 numeriu pažymėtos komandos BMW variklio velenas lūžo.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas

18.11 val. Techninėje zonoje yra ir 44 numeriu pažymėtas „Kauno automobilininkų sporto klubas“ su savo „Lada-Mustang“. Kaip pasakojo 15min žurnalistas T.Markelevičius, komandos automobiliui dingo pavaros, o kas sukėlė gedimą – dar nėra aišku. Komanda prisipažino, kad svarsto, ar verta skubėti tvarkyti automobilį ir tęsti lenktynes.

VIDEO: Paulius Novakas apie „Lada-Mustang“ gedimą

18.06 val. T.Markelevičius iš trasos informavo, kad „Igorio lankų“ automobilis gana rimtai apdaužytas, nėra aišku, ar nepažeista pakaba, todėl komanda svarsto, ar apskritai galės tęsti varžybas.

Sigitas Ambrazevičius, tuo metu vairavęs „Seat Leon TCR“, avarijos priežastimi įvardijo tai, kad „greitesni lenkė ten, kur nebuvo galima lenkti“.

VIDEO: Komandos Igorio Lankai piloto Sigito Ambrazevičiaus komentaras apie avariją

17.58 val. Nemenka avarija trasoje! „Independence by JR Motorsport“ komanda susidūrė su „Igorio lankų“ komandos „Seat Leon TCR“. Nukentėjo ne tik automobiliai, bet ir trasos atitvarai. Trasoje geltonos vėliavos ir saugos automobilis.

17.51 val. E.Girdenytė iš techninės zonos pranešė, kad 7 numeriu pažymėta „Mannol Racing“ komanda savo „Maserati“ dar remontuoja, tačiau grįžti į trasą tikrai pavyks.

17.42 val. Netikėtai sustojo 55 numeriu pažymėta „Cane Forest Motorsport“ komanda su Gvidu Aukštuoliu prie vairo. Į techninę zoną grįžo ir 50 numeriu pažymėtas „Hyundai i30N TCR“. Šiam, pasirodo, reikia pasikeisti stabdžių trinkeles.

17.24 val. TCR klasėje užtikrintai pirmauja „Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ komanda. Kol kas prie jos „Hyundai i30N TCR“ vairo Kevinas Abbringas.

17.13 val. E.Girdenytė iš 5 numeriu pažymėtos „GSR Motorsport“ komandos techninės zonos informavo, kad komanda po avarijos automobilį suremontavo, tačiau nusprendė trauktis iš lenktynių. Pasak E.Globytės, dėl rezultato kovoti nebepavyks, todėl prasmės laužyti technikos jau nebėra.

17.02 val. Trasoje – naujas greičio rekordas šiandien. Ralfui Aronui, „Circle K milesPlus racing team“ komandos nariui, pavyko ratą apvažiuoti per 1 min. 10.862 sek.

16.58 val. „DHL Racing Team“ nubausti teisėjų – gavo vieną minutę baudos. Dar vieną minutę baudos gauna ir 33 numeriu pažymėta „ALM Motorsport“ komanda.

16.38 val. Įtempta kova tarp pirmų dviejų pozicijų: S.Vanbellingeno ir J.Gelžinio. Nors J.Gelžinis nuo pirmaujančio S.Vanbellingeno atsilieka pora ratų, visgi lenktynininkas įnirtingai bando aplenkti „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“. Tačiau pastarosios komandos pilotas nepasiduoda ir neleidžia J.Gelžiniui to padaryti taip paprastai. Dėl agresyvaus elgesio teisėjai netgi skiria J.Gelžiniui įspėjimą.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas

16.25 val. Netikėtai trasoje sustoja „Mannol Racing“ komanda, kurios „Maserati GranTurismo MC“ užsiožiavo. Kas nutiko automobiliui, kol kas nėra aišku, tačiau spėjama, jog komandai paprasčiausiai pasibaigė degalai.

Kaip pranešė lenktynių trasoje esanti E.Girdenytė, komandai teko stoti, mat pavarų dėžė nebejungia pavarų. Komanda spėjo, kad kaltas reduktorius, kurio atsarginio jie neturi, tačiau galiausiai paaiškėjo, kad lūžo pusašis.

Eglės Girdenytės nuotr./„Mannol Racing“ grįžo į techninę zoną
Eglės Girdenytės nuotr./„Mannol Racing“ grįžo į techninę zoną

16.21 val. Į priekį vėl išsiveržia Robertas Kupčikas, atstovaujantis „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ komandai. Jam pavyksta dar kartą pagerinti savo trasos įveikimo laiką iki 1 min. 11.138 sek. Antroje vietoje esanti „Circle K milesPlus racing team“ komanda nuo lyderių atsilieka 2 ratais.

16.09 val. T.Markelevičius iš techninės zonos informavo, kad „Sauda racing“ lūžo pusašis. Kaip pasakojo komanda, šiandien tai jau trečias lūžęs pusašis, atsargoje liko vos vienas, tad komanda bandys mažinti tempą ir važiuoti atsargiau.

VIDEO: „Sauda racing“ ekipą kamuoja pusašių problemos

15.54 val. Netikėtai trasoje sustojo 88 numeriu pažymėta „Sauda racing“ komanda.

15.52 val. Lyderiai susikeitė vietomis: iki šiol pirmavusi „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ nusmuko į antrąją vietą, į pirmąją išsiveržė „Circle K milesPlus racing team“.

15.28 val. Teisėjai skyrė 1 min baudą „Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ komandai. Tai reiškia, kad „DHL Racing team“, taip pat lenktyniaujantys TCR klasėje, prie jų priartės arčiau nei norėtųsi. Tokia pat bauda skirta ir 25 numeriu pažymėtai „Ad Rem – Reimpex“ komandai.

15.27 val. Pirmajame trejete komandų didelių pokyčių nėra, tačiau R.Kupčikas, šiandien jau įveikęs greičiausią ratą per 1 min. 11.425 sek., išlaiko stabilų atstumą nuo antroje vietoje esančios „Circle K milesPlus racing team“ komandos.

VIDEO: „Techninio projekto“ pilotas Giedrius Notkus apie pirmąsias tris varžybų valandas

15.14 val. Kaip praneša techninėje zonoje dirbantys E.Girdenytė ir T.Markelevičius, 58 numeriu pažymėtos „Rotoma Racing“ komandos BMW kliudė kliudė ir atsitrenkė į padangas, taip apdaužė automobilį. Dėl šios avarijos trūko radiatorius, kurį tenka keisti.

VIDEO: „Rotoma Racing“ komanda tvarko apdaužytą automobilį

15.07 val. Techninėje zonoje ir „RD Signs racing team“ komanda. Pastarosios automobilis tiesiog užgeso ir, kaip sako komandos vadovas, kokia to priežastis, nėra aišku.

VIDEO: „RD signs racing team“ turi techninių problemų

15.00 val. 99 numeriu pažymėta „London Grill Racing Team“ komanda užsitraukė teisėjų rūstybę. Jai skirta 1 min bauda. Tokią pat baudą gavo 95 numeriu pažymėta „Energizer Racing“ komanda.

14.51 val. Trasoje virtualus saugos automobilis. Paaiškėjo, kad „Rotoma Racing“ komanda po anksčiau buvusio kontakto su konkurentų automobiliu ėmė barstyti po trasą automobilio dalis. Visi lenktynininkai sulėtina tempą, kad būtų įmanoma surinkti pabirusias dalis.

14.49 val. Techninių sunkumų turi ir „Bunasta by Žaibelis Motorsport“. Pasirodo, komandos automobiliui subyrėjo pavarų dėžė, tad šią akimirką bandoma sugedusią pakeisti nauja.

14.43 val. „DHL Racing Team“ išsiveržė į TCR klasės priekį, aplenkė iki šiol visus 100 ratų pirmavusius „Hegelmann Transporte by Algirdai@nebankrutuok.lt“ komandos narius.

14.34 val. Į techninio aptarnavimo zoną netikėtai grįžta „Independence by JR Motorsport“ komanda. Kol kas nėra aišku, su kokiomis problemomis susidurta, tačiau ši komanda pastaruoju metu važiavo 6 vietoje bendroje įskaitoje. Komanda važiuoja su BMW E46 GTR modeliu.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas

Komandos nariai teigia, kad susidurta su techniniu gedimu. Manoma, kad sugedo arba diferencialas, arba lūžo pusašis. Ši komanda iki šiol buvo lyderė A3000+ klasėje.

Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas
Luko Balandžio / 15min nuotr./„Aurum 1006 km lenktynių” startas

14.28 val. Kažkodėl sustojo „RD Signs Racing Team“ komanda, važiuojanti su BMW Z4 automobiliu. Manoma, kad komandai baigėsi degalai, mat automobilis sustojo visiškai greta degalinės.

14.13 val. Panašu, kad „Lotus Exige“ vairuojančiai komandai kaip reikiant nesiseka. Lenktynininkams bestabdant išlūžo automobilio ratas, trūko šarnyras.

Kaip informavo E.Girdenytė, komandos mechanikai pasirengė automobilio remontui. Anot jos, ankstesnio kontakto metu lūžo „Lotus“ važiuoklė, tačiau bus daroma viskas, kad lenktynės jie tęstų.

14.09 val. Martynas Čiuželis, „Gera dovana – Emex Logistics“ komandos vadovas, pasakojo, kad „Lotus Exige“ apdaužė supratęs, kad reikia praleisti priešinininką, ir greitai nenusprendęs, ar spustelėti daugiau, ar praleisti kitą lenktynininką.

14.00 val. 4 numeriu pažymėta „Porsche Baltic“ komanda kilusių problemų neišsprendžia taip lengvai, kaip norėtųsi. Kaip Ž.Pekarskui pasakojo Aurelijus Rusteika, vienas komandos pilotų, niekaip nepavyksta nuorinti komandos „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ aušinimo sistemos.

13.59 val. Į lenktynių trasą grįžta „Dynami:t Racing“ komanda.

13.54 val. Geltonos vėliavos trasoje. Pradedama virtualaus saugaus automobilio fazė. Paaiškėjo, kad „Gera Dovana – Emex Logistics“ turimas „Lotus Exige“ atsitrenkė į atitvarus.

13.49 val. Lyderių gretose didelių naujienų nėra. Čia į priekį išsiveržė „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“ su prie vairo sėdusiu Steve Vanbellingenu. Antroje vietoje – „Circle K milesPlus racing team“ su Jonu Gelžiniu. Treti – dar viena „Palanga Spa Hotel 2 by EMG Motorsport“ komanda.

13.45 val. Kaip pasakoja T.Markelevičius iš techninės zonos, 5 numeriu pažymėtos „GSR motorsport“ komandai lenktynės bus nebe tokios, kaip tikėtasi, mat pažeistos automobilio šakės. Anot E.Globytės, vargu, ar pavyks važiuoti taip, kad rezultatai būtų geri, tačiau lenktynes komanda bandys tęsti.

VIDEO: Gsr motorsport komanda apdaužė automobilį

13.42 val. Sugedo 54 numeris – „Autoverslas – Rolfo Ego Racing Team“ – komandos automobilis. Kaip informavo 15min žurnalistai, komandos „Audi A4 Turbo Quattro“ automobiliui kažkas nutiko su turbinos slėgiu. Tikslus gedimas dar nėra aiškus.

13.40 val. Trasoje vėl žalios vėliavos, leidžiančios važiuoti visu greičiu, tačiau „Sparti reklama – Kekava racing team“ lenktynių nebetęs. Kaip informavo Žilvinas Pekarskas iš techninės zonos, komanda pasirodymą baigė, nes automobilis užvestas trūkčioja, apsipila dūmais ir važiuoti tokiu negalima.

13.39 val. Virtualus saugos automobilis trasoje.

13.36 val. E.Girdenytė iš techninės zonos informavo, kad „Sparti reklama – Kekava racing team“ pasikeitė turbiną, tačiau šios gedimas sukėlė daugiau rūpesčių. Panašu, kad vienas automobilio variklio cilindras nedirba, tad reikia ieškoti gedimo.

13.32 val. Keičiasi lenktynių lyderiai. Po beveik 70 iš 373 ratų, į priekį išsiveržė „Circle K milesPlus racint team“ su Jonu Gelžniniu prie vairo. Antroje vietoje – „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“, prie kurio turimo „Porsche“ vairo sėdo Steve Vanbellingenas.

13.26 val. Kontaktas tarp „Bunasta by Žaibelis motorsport“ ir „Kauno automobilininkų sporto klubo“ turimo „Lada-Mustang“ automobilio. Visgi avarija nėra rimta, tad abi komandos lenktyniauja toliau. E.Girdenytė iš „Kauno automobilininkų sporto klubo“ techninės zonos pasakojo, kad „Lada-Mustang“ automobilio nuostoliai nėra dideli, tad į techninę zoną lenktynininkai užsuko tik pasitikrinti padangų slėgio.

13.25 val. Kaip informavo T.Markelevičius, 15min žurnalistas, dirbantis techninėje zonoje, „GSR Motorsport“ komandos avarija išties rimta. Pažeistas automobilio šonas, ratas. Kaip tikino Ernesta Globytė, komandos lenktynininkė, bus bandoma greitai TCR bolidą sutvarkyti ir grįžti į trasą.

13.24 val. Lenktynės vėl vyksta visu tempu, trasoje plėvesuoja žalios vėliavos.

13.19 val. Daugelį trasoje nustebino „Rotoma Racing“ komanda, mat iš degalų pylimo zonos jų automobilis išvažiavo taškydamas benziną. Kaip informavo E.Girdenytė iš techninės zonos, pasirodo, mechanikai pamiršo užsukti degalų bako dangtelį.

13.12 val. Panašu, kad „GSR Motorsport“ komanda patyrė avariją. Kaip paaiškėjo, „Gera Dovana – Emex Logistics“ „Lotus Exige“ apsisuko trasoje. Nepaisant to, kad ši komanda kovą tęsia, „GSR Motorsport“ komandai prireiks remonto.

13.05 val. Dvigubos geltonos vėliavos trasoje! Pasirodo, trasoje, pavojingoje vietoje, sustojo 5 numeriu pažymėta komanda – „GSR Motorsport“. Į trasą išvažiavo saugos automobilis.

13.03 val. 15min žurnalistė Eglė Girdenytė informavo, kad „Dynami:t Energy“ komanda su rūpesčiais susidūrė vairuojant Mantui Matukaičiui. Užsidegė degalų slėgio lemputė prietaisų skydelyje, užgeso variklis. Nors komanda grįžo į techninę zoną, visgi variklio užvesti kol kas nepavyksta. Komandos mechanikai pasirengė rimtesniam remontui, mat, panašu, prireiks taisyti degalų siurblį.

12.56 val. Paaiškėjo, kad „Sparti reklama – Kekava racing team“, kaip ir buvo spėjama, susidūrė su tikrai rimtu gedimu.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Sparti reklama – Kekava racing team“ komandos mechanikai keičia turbiną
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Sparti reklama – Kekava racing team“ komandos mechanikai keičia turbiną

Sugedo jų BMW automobilio turbina, tad komandos mechanikai privalo ją kuo greičiau pakeisti.

VIDEO: „Sparti Reklama – PF Kekava racing team“ komandos gedimas

12.54 val. 15min komanda iš lenktynių techninės zonos pranešė, kad „Porsche Baltic“ komanda lenktynių trasoje turėjo kontaktą su Latvijos „Flash Racing Latvia“, važiuojančiais dyzeliniu BMW.

VIDEO: „Porsche Baltic“ komanda keičia aušinimo radiatorių

Anot Mariaus Bartkaus, komandos lenktynininko, Latvijos ekipai buvo rodoma mėlyna vėliava, reiškianti, kad privaloma praleisti greitesnį ekipažą. Visgi BMW vairuotojas nepakluso ir nepasitraukė.

12.52 val. „Kautra Racing Team“, kurios variklis lenktynių pradžioje ėmė spyriotis ir nustojo veikti 6 cilindras, grįžo į lenktynes.

12.48 val. Netikėta problema „Dynami:t Energy“ komandai. Lenktynininkai buvo priversti grįžti į pas mechanikus, mat, sakė, užsidegėl degalų slėgio lemputė prietaisų skydelyje.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Dynami:t Energy“ komandai kilo techninių problemų
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Dynami:t Energy“ komandai kilo techninių problemų

Iš trasos trumpam į techninę zoną teko grįžti ir komandai „Igorio lankai“. Paaiškėjo, kad jų TCR trasoje sprogo padanga.

12.34 val. Į techninę zoną netikėtai grįžo ir 4 numeris – komanda „Porsche Baltic“. Kol kas nėra aišku, kas nutiko, tačiau teigiama, kad bėga automobilio aušinimo skystis.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Porsche Baltic“ komanda keičia radiatorių
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Porsche Baltic“ komanda keičia radiatorių

„Deja, bet ne visi vienodo pajėgumo lenktynininkai ir ne visi mato mėlynas vėliavas. Mūsų lenktynininkas važiavo akivaizdžiai greičiau, kitam lenktynininkui buvo rodoma mėlyna vėliava. Lėtesnis lenktynininkas nesugebėjo praleisti mūsų, tai dabar mes turime stovėti pituose ir tvarkytis automobilį. Labai gaila, kad trasoje taip yra. Akivaizdžiai pramuštas radiatorius, dabar tą tvarko mechanikai, sunku pasakyti, kiek laiko prireiks“, – kalbėjo Arnas Paliukėnas, „Porsche Baltic“ komandos vadovas.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Porsche Baltic komanda susidūrė su techniniais rūpesčiais
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Porsche Baltic komanda susidūrė su techniniais rūpesčiais

12.29 val. Trasoje geltonos vėliavos! Pasirodo, „Sparti reklama – Kekava racing“ komandos BMW sugedo. Trasoje pasirodė dūmų debesis. Spėjama, kad neatlaikė automobilio turbina.

Linas Vaina, komandos vadovas, sakė, kad automobilis „netraukia“, apsipylė dūmais.

„Žiūrėsime, kiek tai rimta, ir tada spręsime, ar tęsime varžybas. Vakar buvo viskas gerai“, – kalbėjo L.Vaina.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Sparti reklama – Kekava racing team“ mechanikai
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./„Sparti reklama – Kekava racing team“ mechanikai

Eglė Girdenytė, 15min žurnalistė, dirbanti techninėje zonoje, informavo, kad vairuotojas bevažiuodamas pastebėjo, kad automobilis sunkiai važiuoja, pradėjo rūkti, tačiau kokia problema kilo, kol kas neaišku.

12.25 val. Pirmosios lenktynių rikiuotės pozicijos nuvažiavus porą dešimčių ratų nesikeičia. Kol kas pirmauja „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“. Antroje vietoje „Circle K milesPlus racing team“ komanda, treti – „Palanga Spa Hotel 2 by EMG Motorsport“.

12.13 val. Vos po 6 ratų trasoje netikėtai į techninę zoną grįžta „Kautra Racing Team“. Tomas Markelevičius, 15min žurnalistas, pakalbinęs komandą pranešė, kad problemų kilo su varikliu. Šio šeštasis cilindras nenori dirbti. Kaip paaiškėjo, komanda naktį prieš lenktynes pakeitė automobilio variklį, mat ankstesnis motoras kaito per treniruotes. Visgi, panašu, ir nauja širdis kelia komandai nemenkų rūpesčių.

VIDEO: „Kautra Subaru racing team“ komandos techninės problemos

Į techninę zoną grįžo ir „London Grill Racing Team“. Pastaroji, teigiama, turėjo automobilių kontaktą su „Dynami:t Energy“ ekipa. Tiesa, panašu, problema nedidelė, mat netrukus komanda grįžo į trasą.

Po nedidelių staigmenų penktadienį kvalifikacijoje, prie starto linijos šeštadienį vidurdienį stoja 37 lenktynių komandos. Tai viena mažiau nei buvo skelbta, mat netikėtai sugedus variklio alyvos siurbliui iš lenktynių turėjo trauktis vieni lyderių ir favoritų – „Skuba Racing Team“, lenktyniauti turėję su BMW M3 automobiliu, pramintu „BigDaddy“.

Darius Jonušis, lenktynių organizatorius, renginio išvakarėse žadėjo, kad įtampos ir karščio varžybose netrūks. Tą jis prognozavo po to, kai dešimt lenktynių komandų išsiaiškino santykius trasoje ir pasiskirstė startines lenktynių pozicijas.

Įtampos čia buvo ypatingai daug, mat likus 4 minutėms iki kvalifikacijos pabaigos į antrą vietą buvo nustumtas Jonas Gelžinis ir jo „Circle K milesPlus racing team“. Tą padarė Robertas Kupčikas, atstovaujantis „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“.

Tiesa, lenktynininkai po kvalifikacijos tikino, kad tokius laikus demonstruoti galima tada, kai trasoje įveikti reikia kelis ratus. Kai prieš akis 1006 kilometrai ir 373 ratai, reikia ir ramesnio tempo, ir tausoti automobilius.

Netikėtumu tapo ir tai, kad „Gera dovana – Emex Logistics“ komanda startuoja ne tarp greičiausiųjų 10-ies. Pasirodo, po kvalifikacijos komanda, patekusi į „Super pole“ dešimties kvalifikaciją, taip ir neišvažiavo.

Kaip aiškino Gražvydas Smetonis, lenktynių sporto komisarų kolegijos pirmininkas, viskas dėl to, kad komanda neprisistatė privalomai patikrai pas teisėjus po pirmosios kvalifikacijos dalies. Tai lėmė, kad greičiausiųjų dešimt šiandien rikiuojasi kita starto tvarka nei buvo manoma po kvalifikacijos, mat „Lotus Exige“ šeštadienį startuoja iš 35-os pozicijos.

Transliacija iš 50 numeriu pažymėto TCR salono

TOP10 po kvalifikacijos

  1. „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport“
  2. „Circle K milesPlus racing team“
  3. „Palanga Spa Hotel 2 by EMG Motorsport“
  4. „Independence by JR Motorsport“
  5. „Hegelmann Transporte by Algirdai Racing“
  6. „Flash Racing Latvia“
  7. „Rotoma Racing“
  8. „Techninis projektas“
  9. „DHL Racing Team“
  10. „Tarzanija Racing Team“

(nuolat pildoma)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius