Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Panevėžiečių komanda dalyvaus labdaringame ralyje Budapeštas–Bamakas 2018

Paskutinės ralio Budapeštas-Bamakas dienos
„Abacus“ komandos nuotr. / Paskutinės ralio Budapeštas-Bamakas dienos
Šaltinis: 15min
0
A A

Panevėžiečių ekipažas „Asistemos“ garsins Panevėžio miesto bei Lietuvos vardą labdaringame ralyje  Budapeštas–Bamakas. Ekipažas jau įtrauktas į ralio dalyvių sąrašus.  2018 m. sausio 12 d. komanda pajudės iš Budapešto Afrikos link, skros karščiausią pasaulio Sacharos dykumą ir sausio 28 d. finišuos Banjule, įveikę beveik 8000 km.  

„Asistemos” ekipažas startuos turistinėje klasėje. Jos dalyviai nesivaržo dėl geriausio įveikto laiko, o turi vienintelį tikslą – pervažiuoti Afrikos dykumas, susipažinti su naujais neatrastais plotais bei kitais entuziastingais ralio dalyviais.

Nuvažiuot beveik 10 000 km, neprarasti orientacijos, prisitaikyti prie visiškai kitokių klimato ir bendro režimo sąlygų – bus iššūkis

„Esame inžinieriai – elektrikai. Atlikti projektavimo, elektros, automatikos skydų montavimo darbus – lengva užduotis. Nuvažiuot beveik 10 000 km, neprarasti orientacijos, prisitaikyti prie visiškai kitokių klimato ir bendro režimo sąlygų – bus iššūkis“, – įspūdžiais dalinosi „asistemos“ komandos atstovai.

Ralio idėja

Budapeštas–Bamakas ralio esmė – labdara. Kiekvienas dalyvių ekipažas veža įvairiausios labdaros vietiniams gyventojams: nuo medikamentų, avalynės, drabužių iki kanceliarinių prekių.

Ralio moto „Anyone, By Anything, By Any Means”, reiškiantis „Bet kas, Bet kuo, Bet kokiomis priemonėmis“.

Ralio dvasią kasmet palaiko „Bamako Spirit“ kategorijoje važiuojantys automobiliai. Automobilio kriterijai paprasti: kuo senesnis, kuo pigesnis, kuo kūrybiškesnis. Organizatoriai skatina atvažiuoti su senaisiais automobiliais, kurie priverstų nusišypsoti tiek organizatorius, tiek žiūrovus, tiek kitus dalyvius, tad išvysti, tarkim, 50–60 metų senumo legendinį „Volkswagen Beetle“ ar „Fiat 126“ yra gana įprasta.

Grėsmės kelyje

Organizatoriai pusiau ironiškai, pusiau rimtai nurodo, jog iškilus grėsmėms ar pavojams, dalyviai gali pasikliauti tik savo, komandos ar aplinkinių gera valia. Kiekvienas ralyje dalyvaujantis ekipažas rizikuoja būti pagrobtas, užpultas banditų, dehidratuoti, apsinuodyti maistu ar patirti techninių problemų kelyje. Tai B2 ralis, reiškiantis, jog iš organizatorių nėra ko tikėtis techninės pagalbos kelyje.

Kelyje gali tekti net gi duoti kyšį Afrikos valstybių muitininkams ar susimokėti improvizuotą kelių mokestį. Tačiau šiais punktais pavojų sąrašas nesibaigia. Paskutiniu punktu nurodoma, jog dalyvių laukia tūkstančiai kitų pavojų, kurių tiesiog neįmanoma iš anksto numatyti.

Ralio maršrutas

Ralis susideda iš 14 etapų ir truks beveik 3 savaites. Per pirmąsias keturias dienas, be ilgesnių sustojimų, dalyviai turės įveikti kiek daugiau nei 3000 km, pervažiuodami dalį Europos, ir atsipūsti galės tik Maroke. Po poilsio pirmoje stotelėje dalyviai leisis į kvapą gniaužiančią kelionę po vakarinę Afriką, kur jų lauks dar 5000 km nepažįstamais keliais. Ralio maršrutas Afrikoje drieksis per Maroką, Mauritaniją, Senegalą ir Gambiją.

Temos Ralis, Labdara
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas