-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Philip Morris“ rems „Scuderia Ferrari“ iki 2015 m.

Nors „Marlboro“ cigarečių logotipų ant „Ferrari“ bolidų nėra jau keleri metai, „Philip Morris“ nusprendė iki 2015 m. pabaigos pratęsti komandos rėmimo sutartį.
Mašina iš šono
Mašina iš šono / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Dabartinis kontraktas, pasirašytas dar 2005 m., turėjo baigti galioti šių metų pabaigoje. Taigi, bendradarbiavimas buvo pratęstas dar ketverių metų laikotarpiui.

„Ferrari“ dar praėjusiame sezone ant savo bolidų klijuodavo „Marlboro“ reklamą pakeitusį brūkšninį kodą, tačiau po kaltinimų paslėpta tabako gaminių reklama pašalino ir jį.

Šiuo metu didžiausias komandos ir „Philip Morris“ bendradarbiavimo rezultatas – prekės ženklas oficialiame „Scuderia Ferrari Marlboro“ komandos pavadinime.

Praėjusį savaitgalį ekipa pratęsė ir partnerystę su drabužių gamintoja „Puma“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius