-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Po pirmos „Press ralio“ dienos pirmauja Ramūnas Fetingis

Pirmąją „Press ralio“ dieną žurnalistų įskaitoje greičiausi buvo Ramūnas Fetingis su Agne Vičkačkaite-Lauciuviene, vairuojantys „Opel Astra OPC“. Greitos penktadienio trasos išryškino visus sportiško automobilio ir gerai lenktynėms pasiruošusio ekipažo privalumus – jie susikrovė ne vienos sekundės persvarą prieš artimiausius varžovus.
„Press ralis 2017“ Kačerginės trasoje
„Press ralis 2017“ Kačerginės trasoje / V.Pilkausko nuotr.

VIP įskaitos lyderiai – Vytis Pauliukonis ir Audronis Gulbinas, važiuojantys „Subaru Impreza“ automobiliu. Šis kovų užgrūdintas ekipažas yra triumfavęs ne vienose varžybose, tarp kurių – ir ralis „Aplink Lietuvą“, kur nugalėtojų taurę įteikė pati Prezidentė Dalia Grybauskaitė.

Pirmąją dieną sportiškų žurnalistų ekipažai varžėsi daugiau nei dešimtyje „Press ralio“ greičio ruožų, tarp kurių buvo ir lenktynės Kačerginės „Nemuno žiede“, ir Smalininkų kartodrome bei „ARV-auto“ autodrome Kaune.

Varžybas žurnalistai tęsia šeštadienį, kur jie turi įveikti dar kelis greičio ruožus įvairiose trasose. Tiesa, didžioji dalis jų bus lėtesni slalomai, reikalaujantys tiek automobilio, tiek ekipažo preciziškumo, tad bendri rezultatai gali gerokai pakisti.

V.Pilkausko nuotr./„Press ralis 2017“ Kačerginės trasoje
V.Pilkausko nuotr./„Press ralis 2017“ Kačerginės trasoje

Sportininkai džiaugiasi greitais ruožais

„Press ralio“ sportinės įskaitos dalyviams penktadienį įveikti ruožai įsiminė dėl greičio: žurnalistai varžėsi vienintelėje Lietuvos žiedinių lenktynių trasoje „Nemuno žiede“, Smalininkų kartodrome ir kitose trasose.

„Šio „Press ralio“ išskirtinumai? Buvo dvi tikslaus pravažiavimo rungtys – to niekada anksčiau nėra buvę. Taip pat važiavome tik viename slalome, nes dauguma etapų buvo lenktynių trasose – t.y. važiavome ten, kur padaręs klaidą pasivažinėji per žolynus ir rizikuoji nepataisomai sugadinti automobilį, o ne nudauži kūgelį“, - apie pirmosios dienos įspūdžius pasakojo A. Vičkačkaitė-Lauciuvienė.

Jų rezultatas penktadienį – geriausias trečioje įskaitoje, kurioje varžosi patys galingiausi automobiliai, kurių variklių darbinis tūris – didesnis nei 2 litrai. Jiems ant kulnų mina Pauliaus Valiukevičiaus ir Marijaus Kėblos ekipažas su žiedinėms lenktynėms parengtu BMW 330i, tačiau ekipažas prisidarė nemažai problemų antrame greičio ruože – pračiuožė finišo „bazę“, tad gavo 10 sekundžių baudą.

Pirmoje įskaitoje, kurioje varžosi ne didesnius nei 1,6 l darbinio tūrio variklius turintys automobiliai, dėl pirmos vietos kovoja du ekipažai: Andrius Kilda su Laura Kildiene („Honda CRX“) bei Tomas Markelevičius su Tadu Martinaičiu („Mitsubishi Colt“). Antroje įskaitoje (iki 2 litrų) dėl pirmos vietos kovoja taip pat du ekipažai: Antanas Akučka su Akvile Akučkaite bei Dainius Leonavičius su Adomu Šablevičiumi (abu ekipažai vairuoja „Toytoa GT86“).

Dyzelinių automobilių įskaitoje po pirmos dienos lyderio pozicijos užleisti nesiruošia Arūnas Volungevičius su Dariumi Saulevičiumi („Škoda Fabia“), o Moterų įskaitoje vyrauja dvivaldystė: čia aršiausiai dėl pirmos pozicijos kovoja Laura Soncedkytė-Fetingienė su Dovile Gedgaudaite („Opel Adam“) bei Ilona Steponėnė su Gabija Paukštyte (BMW 330d).

Pirmąją „Press ralio“ dieną vyravo didelio vidutinio greičio etapai, kur savo pranašumą lengviau buvo įrodyti galingesnius automobilius vairuojantiems ekipažams. Antrąją dieną situacija gali pakisti, nes daugelis trasų bus lėtos ir reikalaujančios ypatingo tikslumo.

V.Pilkausko nuotr./„Press ralis 2017“ Kačerginės trasoje
V.Pilkausko nuotr./„Press ralis 2017“ Kačerginės trasoje

Turistai ir istorikai susipažino su Žemaitija

Iškart po „Press ralio“ sportinės įskaitos dalyvių birželio 2-osios rytą Kauno rotušėje pro starto arką pravažiavo ir turistinės įskaitos ekipažai bei istorinių automobilių ralio „Lietuva 2017“ dalyviai. Jų – daugiau nei dvi dešimtys ir jie ne varžėsi dėl sekundžių dalių lenktynių trasose, o aplankė įdomiausias panemunės pilis bei įvairius objektus Žemaitijoje. Jų tikslas – ne kuo greičiau, bet kuo tiksliau įvykdyti užduotis.

Aplankę visas Kaunas-Jurbarkas kelyje esančias pilis ir jose atlikę įvairiausias užduotis – nuo perskaitymo, kas parašyta ant Veliuonos šventoriaus vartų iki asmenukės darymo Panemunės pilies fone, ekipažai patraukė Žemaitijos sostinės link – Telšių. Čia esančioje „Regitros“ bei Telšių techninių apžiūrų centro teritorijoje jiems teko kiek įmanoma greičiau lygiagrečiai įparkuoti automobilį bei atlikti įvairias techninio išprusimo reikalaujančias užduotis.

Po Telšių „turistai“ bei „istorikai“ patraukė link pirmosios dienos finišo vietos – „Atostogų parko“ Kretingos rajone, kur dalyvių laukė vakarienė. Šeštadienio rytą jie pradeda išskirtinio tikslumo reikalaujančiu slalomu ant automobilio kapoto priklijavus indą su laisvai besiridinėjančiu kamuoliuku, kuris negali iškristi iš to indo.

VIDEO: „Press ralio 2017“ penktadienio vakaras

Birželio 3 d. „Press ralio“ grafikas:

  • 10.00 val. Slalomas „Atostogų parke“
  • 10.32 val. „Continental“ slalomas Kretingos rotušės aikštėje
  • 10.55 val. „Nissan“ slalomas Kretingos motobolo aikštėje
  • 11.45 val. „Continental“ slalomas Klaipėdos Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro autodrome
  • 14.30 val. Finišas Palangoje, Vytauto gatvėje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius