-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Portugalijos ralis: J-WRC ir P-WRC naujienos

Kartu su pasaulio ralio čempionato (WRC) ketvirtuoju etapu – Portugalijos raliu vyksta dar du čempionatai: „Junior WRC“ (J-WRC), kur lenktynininkai varžosi priekiniais ratais varomais S1600 klasės automobiliais, bei serijinių automobilių pasaulio ralio čempionatas (P-WRC), kuriame dalyvaujama N4 arba S2000 kategorijos technika.

J-WRC įskaitoje pirmajame greičio ruože (GR1) į priekį išsiveržė italai Alessandro Bettega ir Simone Scattolin su „Renault Clio“, tačiau tai truko neilgai – nuo GR2 neabejotinais lyderiais tapo Lenkijos lenktynininkai Michalas Kosciuszko ir Maciekas Szczepaniakas, vairuojantys „Suzuki Swift S1600“. Pastarieji praėjusiame etape Kipre liko antri, į priekį praleidę čeką Martiną Prokopą, kuris pakaitomis dalyvauja arba J-WRC, arba P-WRC etape – šįkart čekas su šturmanu Janu Tomaneku pasirinko keturiais ratais varomą „Mitsubishi Lancer Evo IX“.

Tiesa Kipro ralyje dalyvavo itin mažas J-WRC dalyvių skaičius – vos trys ekipažai, iš kurių vienam (A.Burkartui) visą savaitgalį dar ir ypatingai nesisekė. Šįkart kova konkurencingesnė – po GR7 tebedalyvauja visi septyni startavę ekipažai. Čia problemos persekioja italus, kurie užima tris paskutines vietas: A.Bettegos automobilis pirmajame greičio ruože po serviso zonos užsidegė. Lenktynininkai sustojo ir užgesino gaisrą, tačiau kovos tądien jau nebetęsė. Negana to – Alessandro pasijuto blogai, nes apsinuodijo dūmais. Tokiu pat kaip lyderio automobiliu važiuojantis Simone Bertolotti ir Luca Celestinio ekipažas taip pat nebetęsė varžybų nuo GR6, šiame ir kitame ruože gavę po 5 minutes baudos nuo lyderio laiko, tačiau turėdami galimybę startuoti kitą dieną.

Treti italai, kuriuos kamuoja nesėkmės, buvo Luca Griottis ir Corrado Bonato, kuriems dėl pradurtos priekinės dešiniosios padangos greičio ruože teko 17 kilometrų važiuoti sunkiai valdomu ir tarsi vienu ratu varomu „Renault Clio“. Šio ekipažo šturmano bendrapavardis prancūzas Yoann Bonato skundėsi į vieno ruožo finišą atvažiavęs priekinėmis padangomis, likusiomis praktiškai be protektoriaus.

P-WRC įskaita nors ir pasižymi dalyvių gausa, tačiau į penktadienio paskutiniojo greičio ruožo finišą atvažiavo kiek daugiau nei pusė startavusiųjų: 8 ekipažai iš 15. Bene žymiausias nutikimas buvo tas, kad savo „Škoda Fabia Super 2000“ automobilį „pakrikštijo„ dabartinis P-WRC lyderis, laimėjęs abu iki šiol vykusius čempionato etapus – švedas Patrikas Sandellas su šturmanu Emiliu Axelssonu. Likus trims kilometrams iki antrojo greičio ruožo finišo, lenktynininkams nutiko panaši nesėkmė kaip ir Jari-Matti Latvalai – per dideliu greičiu atlėkę į posūkį, jie nulėkė nuo kelio ir nusirito šlaitu žemyn. Lenktynininkai traumų išvengė ir dar tikėjosi, kad galės tęsti kovą šeštadienį, tačiau automobilis buvo per stipriai apgadintas.

„Super 2000“ atstovams tai nebuvo vienintelė nesėkmė – tragikomiška situacija susiklostė jau po ketvirtadienio bandomųjų greičio ruožų, kai čia per trumpą laiką iš kovos pasitraukė net du ekipažai: Bernardo Sousa/Jorge Carvalho ir Jaromiras Tarabusas/Filipas Schovanekas. Tiek portugalų, tiek čekų ekipažai lenktyniavo „Fiat Grande Punto S2000“ automobiliais.

Paskutinysis ginti „Super 2000“ garbę liko vietinių herojų – Bruno ir Carloso Magalhaesų duetas su „Peugeot 207 S2000“, tačiau Portugalija tapo tarsi užkeikimu šiems keturiais ratais varomiems automobiliams. Kurį laiką šis ekipažas kovojo dėl pirmosios vietos, tačiau į GR4 finišą nebeatvažiavo. Prieš tai lenktynininkai kentėjo dėl variklio perkaitimo, kas greičiausiai ir tapo pasitraukimo priežastimi.

P-WRC įskaitoje iki šeštojo greičio ruožo neįtikėtiną tempą rodė katarietis Nasseras Al-Attiyah. Jis su šturmanu Giovanni Bernacchini, važiuodami „Subaru Impreza N14“, lėkė tokiu greičiu, kad įveikę kiek daugiau nei ketvirtadalį ralio maršruto artimiausią persekiotoją – Armindo Araujo lenkė kiek mažiau nei viena minute. Tačiau jų varžovas, vėliau tapęs lyderiu, pripažino, kad toks greitis ir pakišo koją N. Al-Attiyah, kuris sugadino vairo mechanizmą ir sustojo šeštajame greičio ruože.

P-WRC dalyvaujantis latvių: Andžio Neikšano ir Peterio Dzirkalo ekipažas važiuoja taip, kaip ir žadėjo prieš ralį – greitai ir tiksiai. Pasinaudoję varžovų klaidomis ir gedimais, Latvijos sportininkai užima saugią 6 vietą, nuo penktosios atsilikdami beveik 50 sekundžių, o septintą vietą užimančius varžovus lenkdami daugaiu nei pustrečios minutės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius