-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Red Bull“ atstovai grasina pasitraukti iš F-1

Vėl pagreitį įgijo „Red Bull“ atstovų grasinimai, kad negavus konkurencingo variklio komanda pasitrauks iš F-1.
F-1 lenktynės Belgijoje, „Spa“ trasoje
F-1 lenktynės Belgijoje, „Spa“ trasoje / „Scanpix“ nuotr.

Neabejojama, kad pasibaigus šių metų sezonui „Red Bull“ ir komandos variklių tiekėjos „Renault“ keliai pasuks skirtingomis kryptimis. „Mercedes“ jau atsisakė planų tiekti savo jėgaines minėtajai ekipai, tad pastarosios ateitis priklauso nuo „Ferrari“.

„Red Bull“ atstovai dar pirmoje sezono pusėje ne kartą buvo prasitarę apie galimą pasitraukimą iš F-1. Tokios kalbos vėl įgauna pagreitį.

Jei neturėsime konkurencingo variklio, pasitrauksime iš „Formulės-1“

„Sprendimas yra priimtas. Jei neturėsime konkurencingo variklio, pasitrauksime iš „Formulės-1“, – sakė „Red Bull“ patarėjas sporto klausimais Helmutas Marko.

„Po treniruočių Singapūre esame pirmi. Tačiau kvalifikacijoje situacija gali būti kitokia. Tačiau tikimės būti arti rikiuotės priekio. Neturint gero variklio, su kuriuo būtų galima rimtai konkuruoti, nėra prasmės dalyvauti šiame sporte.“

„Scanpix“/LaPresse nuotr./Formulė 1: GP etapas Vengrijoje
„Scanpix“/LaPresse nuotr./Formulė 1: GP etapas Vengrijoje

D.Mateschitzą tenkintų sutartis su „Ferrari“

„Red Bull“ savininkas Dietrichas Mateschitzas neslepia, kad jį tenkintų sutartis su „Ferrari“.

„Ferrari“ variklius galėtume naudoti 2-3 metus. Tai būtų gana priimtinas sprendimas“, – sakė verslininkas.

„Tačiau jei „Ferrari“, būdama gamyklinė komanda, su Sebastianu priešakyje negali kovoti dėl čempionų titulų, mes, būdami jos klientai, to padaryti taip pat negalėtume. Tačiau kvalifikacijoje galėtume kovoti dėl startinių pozicijų pirmose trijose eilėse, o lenktynėse galvoti apie vietą ant apdovanojimų pakylos.“

D.Mateschitzas patvirtino, kad pasibaigus šių metų F-1 sezonui „Red Bull“ ir „Renault“ keliai išsiskirs.

„Skyrybos su dabartiniu mūsų variklių tiekėju įvyks metų gale. Nėra prasmės toliau kartu dirbti. Negalime toliau taip kankinti savo komandų. Penkta ar šešta vieta konstruktorių įskaitoje nėra mūsų tikslas. Mums reikia naujo variklio.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius