Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Simas Juodviršis neslėpė ambicijų: gal „Eneos 1006 km lenktynes“ laimėsim kitąmet?

Komanda „Gera dovana – Cargowin.eu“ daugeliui „Eneos 1006 km“ lenktynių gerbėjų pažįstama dar nuo tų laikų, kai lenktyniaudavo egzotišku, atviru „kit-car“ automobiliu. Pastaruosius dvejus metus komanda Palangoje bando laimę nedideliu, tačiau labai greitu ir originaliu, lengvai valdomu „Lotus Elise“.
Simas Juodviršis
Simas Juodviršis / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Tačiau sportas yra negailestingas – šiais metais gedo daugybė puikių automobilių. Kai kurie iš jų buvo realūs pretendentai į TOP 3. Nors po techninės komisijos užsiregistravo 41 ekipažas, startavo tik 38. Ir jau pačioje lenktynių pradžioje gedimai pasipylė dešimtimis.

„Gera dovana – Cargowin.eu“ su „Lotus Elise“ startuoti negalėjo dėl pavarų dėžės gedimo.

Kūrė ambicingus planus

 „Gera dovana“ nuotr./ „Gera dovana – Cargowin.eu“ komandos nariai -  Ernestas Vasiliauskas ir Simas Juodviršis
„Gera dovana“ nuotr./ „Gera dovana – Cargowin.eu“ komandos nariai - Ernestas Vasiliauskas ir Simas Juodviršis

Kaip teigia įmonės „Gera dovana“ direktorius Ernestas Vasiliauskas, po praėjusių metų nesėkmės (lenktynių metu sugedo kompresorius, o kvalifikacijoje buvo 6-ti) komandos vadovai ir lenktynininkai nusprendė pradėti pasiruošimą iš anksto, nuo rudens ir sukaupti 2,5 karto didesnį biudžetą. Žinoma, iš anksto prisikalbino patyrusį pilotą, pasaulio kartingo čempioną Simą Juodviršį. Su juo rankomis sukirto dar pernai lapkričio mėnesį.

Ernestui antrina ir pats Simas Juodviršis: „namų darbai“ buvo atlikti puikiai, automobilis, garsėjantis savo tiksliu valdymu, dar labiau patobulintas, išbandytas. Iki šio penktadienio viskas klostėsi gerai. Platesnį Simo Juodviršio komentarą žiūrėkite filmuotame interviu.

VIDEO: Simas Juodviršis apie „Lotus“

„Apmaudu, kad nepavyko startuoti po tokio didelio pasiruošimo. Jei būtume nutrūkę kada nors varžybų viduryje, na tai tiek to. Sakytume, mašina neatlaikė, gal reikia dar daugiau patobulinimų, dar didesnio biudžeto. O dabar belieka atiduoti automobilį atgal į gamyklą ir pilnai jį atstatyti kitoms lenktynėms“, – pasakojo Ernestas Vasiliauskas.

Trys tikslai

Ernestas atskleidė, kad su Simu buvo užsibrėžę konkrečius tikslus. Pirmas – važiuoti visas varžybas. Antras – bendroje įskaitoje patekti į TOP 15. Ir trečias – būti kvalifikacijos TOP 3.

„Simas sakė, kad su naujom padangom ir techniniais patobulinimais į trejetuką turime patekti, – atvirauja Ernestas. – Todėl ir apmaudu. Per treniruotės automobilis tikrai gerai ėjo, nors buvo su senom padangom, o Simas tausojo automobilį ir iš jo išspaudė dar ne viską“.

Laukia kiti startai

Vytauto Pilkausko nuotr./„ENEOS 1006 km lenktynių“ ketvirtadienio treniruotės
Vytauto Pilkausko nuotr./„ENEOS 1006 km lenktynių“ ketvirtadienio treniruotės

Tačiau šeštadienį, atslūgus emocijoms, Simas Juodviršis jau buvo geros nuotaikos ir nesidairė atgal:

„Be abejo, 1006 km lenktynės buvo pagrindinis tikslas. Tačiau, pilnai atstatę automobilį gamykloje Didžiojoje Britanijoje, planuojame kitus startus. Pačiam prie tokios pavarų dėžės geriau nelįsti – tą gali geriausiai padaryti tik profesionalūs gamyklos konstruktoriai. Jei automobilį pavyks atstatyti, tikimės važiuoti Estijos 1000 km lenktynėse rugsėjo 21-24 d. Nors norėtume pamėginti pavažiuoti visu tempu ir Fast Lap varžybose Time attack – visus aplenkti ir pagerinti rekordą“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius