-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„SV Technika Racing“ ekipa leidžiasi į lietuviško Dakaro odisėją

Jau trečiadienio vakarą startuos keturias dienas Druskininkų ir Varėnos apylinkėse vyksiantis Lietuvos „Baja“ čempionato ir taurės sezono etapas. Didžiuoju „Perimetru“ vadinamos varžybos jau yra įgavusios ir dar vieną epitetą – lietuviškasis Dakaras. Tai ilgiausios ir sunkiausios šios disciplinos varžybos mūsų šalyje, o jų „Sport“ įskaitoje startuoti nusprendė ir „SV Technika Racing“ komanda, po savo sparnu priglaudusi dar du „Car“ klasės ekipažus.
„ConnectPay Racing“
„ConnectPay Racing“ / Martin Macik Team nuotr.

„SV Technika Racing“ komandos pilotas Vaidotas Paškevičius šįsyk į šturmano kėdę sodins kitą pagalbininką. Jei ankstesniame sezone kelio knygą pilotui skaitė Gytis Vercinskas, tai dabar jo rolę perims Edmundas Mockus. Pastarasis „Baja“ disciplinoje – toli gražu ne naujokas, todėl ekipažas tikisi kovoti dėl aukščiausių pozicijų.

„Edmundas Mockus yra važiavęs ekipaže kartu su savo broliu Vaidotu Mockumi. Tačiau dabar jie yra pardavę savo visureigį ir mums pavyko susitarti, kad Edmundas man talkintų šiose varžybose“, – sakė Vaidotas Paškevičius.

Praėjusiais metais komanda čia startavo Lietuvoje mechaniko Dariaus Biesevičiaus sukurtu „Seat Leon Dakar“, tačiau šįkart didžiajam „Perimetrui“ Vaidotas Paškevičius pasirinko tokio formato varžybų klasiką – „Toyota Hilux“ visureigį.

„Šiais metais neturėjome plano važiuoti Lietuvos „Baja“ čempionate, bet aplinkybės susiklostė kitaip. Turėjome planų kur nors dalyvauti su savo Dakaro sunkvežimiu „Mamba“, tačiau jis kol kas gilioje reabilitacijoje ir važiuoti su juo negalime. Teko spręsti, kaip palaikyti formą ir kur treniruotis. Dėl tos priežasties nusprendėme, kad važiuosime ne tik į klasikinį ralį, bet ir į Lietuvos „Baja“ čempionatą. Gavome gana neblogą sportinį visureigį „Toyota Hilux“, su kuriuo mėginsime įveikti šį iššūkį. Šitoje disciplinoje mūsų ambicijos yra kur kas didesnės nei klasikiniame ralyje. Čia jau važiuosime siekti pačių aukščiausių rezultatų.

Aišku, varžovai irgi nestovi vietoje ir kaip matome iš dalyvių paraiškų, automobilių parkas darosi vis stipresnis ir greitesnis. Matome ne vieną visureigį, kuris yra važiavęs garsiausiose ir sunkiausiose varžybose, Dakaro ralyje. Bus tikrai įdomi ir sunki kova“, – kalbėjo pilotas.

Konkurencija šiose varžybose bus išties didelė. Dviejose „Sport“ kategorijos klasėse – „Car“ ir „SSV“ iš viso registruoti net 25 ekipažai, todėl šis „Perimetras“„SV Technika Racing“ ekipai tikrai nebus lengvas pasivaikščiojimas. Per keturias varžybų dienas jų laukia daugiau nei 350 kilometrų greičio ruožais. Pirmasis, simbolinis prologo greičio ruožas numatytas jau trečiadienį vakare. Pagal jo rezultatus bus rikiuojama pirmojo greičio ruožo starto tvarka.

Po „SV Technika Racing“ komandos vėliava startuos ir dar du ekipažai – Justinas Putys su Valdemaru Milaševskiu, kurie vairuos BMW X1 visureigį bei Algirdas Talutis su Justinu Vičiūnu. Pastarųjų įrankiu šiose varžybose taps „Rally-raid“ disciplinai sukurtas „Desert Warrior“ modelis, kuris matęs tiek „Africa Eco Race“, tiek daugelį kitų varžybų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius