Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Svarbiausi Dakaro dienos įvykiai: maratoninis ruožas sujaukė ne vieno lenktynininko dieną, bet ir vakarą

Sekmadienį Dakare prasidėjo dviejų dienų maratonas. Jo metu lenktynininkai miegos uždarame bivake bei savo technika turės rūpintis patys, be komandos pagalbos. Ir lyg tyčia ne vieno ekipažo technika septintajame greičio ruože parodė kaprizus. Plačiau apie tai – tekste žemiau.

Benediktas Vanagas bendroje įskaitoje – 11-as

Po septintojo greičio ruožo, pirmosiso maratono dienos, Benediktas Vanagas ir Felipe Palmeiro bendroje autombilių įskaitoje pakilo į 11 vietą.

B.Vanagas pirmąją maratono dieną pasirinko padangų saugojimo taktiką – pripūtė jas didesniu slėgiu, kad būtų mažesnė tikimybė prakirsti į akmenis. Didesnis padangų slėgis nepadėjo važiuojant per smėlį, bet tempas vis tiek buvo neblogas.

Sprendimas pasiteisino – ekipažas išsaugojo visus automobilio ratus, o vieną atsarginį netgi paskolino „Toyota Gazoo Racing“ kolegai Ginieliui de Villiersui. Pastarasis šiame etape jų prakirto net keturis.

VIDEO: Pirmas automobilių klasėje iš lietuvių atvažiavęs B.Vanagas: pagrindinis tikslas buvo išsaugoti sveikus ratus

Tarp E.Juškausko ir A.Juknevičiaus – 41 sek.

Po septynių etapų E.Juškausko ir Aisvydo Paliukėno komana bendroje autombilių įskaitoje užima 25 vietą. O jiems į nugarą kvėpuoja tautiečiai – Dakaro legenda Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis, kurie yra 26-oje vietoje.

Šiuos du ekipažus viso labo skiria 41 sekundė. E.Juškauskas nuo lyderio atsilieka 6 val. 20 min. 59 sek., o A.Juknevičius – 6 val. 21 min. 40 sek. Tad nusimato tikrai įdomi kova. Na ir kaip tyčia, šiame greičio ruože abu ekipažai susidūrė su techninėmis problemomis. Apie jas plačiau – tekste žemiau.

A.Juknevičiaus ir E.Juškausko gedimų kupina diena

Kaip po finišo pasakojo A.Juknevičius sekmadienis komandai pažėrė iššūkių jau nuo pat ryto.

„Išvažiavę iš bivuako ir nuvažiavę 10 kilometrų pastebėjome, kad kaista variklis. Pasirodo, gerai nenusiorino variklio aušinimo sistema. Sistemą greit susitvarkėme ir greitai lėkėme į startą. Pavėlavome 45 sekundes, gal dar ir kokią baudą už greičio viršijimą gausime. Pamatysime vėliau.

Gaila, tačiau dienos bėdos užsitęsė ir trasoje. Važiavome tik trimis stabdančiais ratais, vienas ratas nestabdė, nes prakiuro jo stabdžių šlangutė. Stojome užaklinti šlangutę, deja, visą dieną negalėjome palaikyti normalaus lenktyninio tempo.

Na ką, maratonas su savu žavesiu. Judam į uždarą bivuaką ir bandysime susitvarkyti automobilį rytojaus dienai“, – sakė trumpą dienos apžvalgą pateikęs lenktynininkas A.Juknevičius.

Problemų netrūko ir Edvino Juškausko bei Aisvydo Paliukėno ekipažui.

Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu galiausiai pasiekė sekmadienio ruožo finišą ir šios dienos pasirodymą baigė 43-oje , jiem kiek jau neįprastai žemoje, vietoje.

Edvinas Juškauskas po finišo teigė, kad beveik valandą trasoje sugaišo ne dėl numušto rato, bet dėl reduktoriaus gedimo. Nors sekmadienio dienos greičio ruožo finišą duetas pasiekė, bet tai mažai guodžia.

Jiems maratono dieną nebus galimybės atiduoti automobilį mechanikams, o sutvarkyti priekinio reduktoriaus gedimą be atsarginių dalių vilčių mažai. Antrai maratono dienai jų „Hilux“ gali likti varomas tik galine ašimi. Be to, ekipažui liko tik vienas atsarginis ratas.

VIDEO: Problemos E.Juškauskui – į antrą maratono dieną gali tekti leistis tik dviem ratais varomu bolidu

Sebastiano Loebo nesėkmės

Nesėkmės ir toliau persekioja Sebastieną Loebą. Likus 30 km iki finišo jų BRX bolidas vėl sulūžo. Pirminiais duomenimis, duetas patyrė virtimą, o jo metu neatlaikė stebulė.

Ekipažas bandė tvarkyti problemą, tačiau neabejotinai jie vėl prarado daug laiko. Gali tekti vėl laukti komandos techninės pagalbos sunkvežimio.

Po šeštojo ruožo ekipažas turėjo ne ką mažesnių problemų ir tuomet jau atrodė, kad jų kova Dakare baigta. Tuomet lūžo jo BRX bolido pakaba. Ekipažas stovėjo ir laukė techninės pagalbos sunkvežimio, tačiau GPS sekimo sistema šio ekipažo judėjimo jau neberodė. Tuomet viską pavyko sutvarkyti, tačiau šį kartą jokia komandos pagalba nėra galima.

Nukritęs Laisvydo Kanciaus ratas

Sekmadienį lietuviui važiuoti trukdė ne tik sudėtingas greičio ruožas, bet ir problemos su keturračiu.

„Su technika, išskyrus vieną problemėlę, kaip ir viskas gerai. Važiuojant į startą ir likus 10 km nukrito ratas – būna ir taip.

Nuo visų kitų ratų nuėmiau po vieną veržlę ir uždėjau galinį ratą. Tai dabar yra keturi ratai ir visi pritvirtinti trimis veržlėmis. Karts nuo karto patikrinau – laiko.

Vakar teisėjams atidavinėjome ratus, padangas, kad sužymėtų. Gal nepriveržėm po to. Negaliu atsakyti, kodėl taip nutiko. Bet viskas gerai, kas gerai baigiasi“, – pasakojo L.Kancius.

VIDEO: Nukritęs ratas ir likę po tris veržles kiekvienam – L.Kancius pasiekė 7-ojo ruožo finišą

Septintajame greičio ruože keturratininkas Laisvydas Kancius finišavo per 7 val. 51 min. 5 sek. Nuo lyderio lietuvis atsiliko 1 val. 53 min. 25 sek. Preliminariai šiame ruože užėmė 9 vietą. O bendroje įskaitoje taip pat išlieka 9-as.

Dužo Nicolas Cavigliasso viltys

Iki septintojo ruožo finišo likus 100 km sugedo vieno iš keturračių lyderių Nicolas Cavigliasso keturračio sankaba.

Lenktynininko viltys šiemet jau palaidotos. 2019 metų Dakare jis nugalėjo visus varžovus ir tapo klasės čempionu.

Šių metų Dakare argentinietės demonstravo gan aukštus rezultatus. Prologe finišavo 8-oje vietoje. Pirmame greičio ruože – 5. Antrame – 4. Trečiame – 3. O antrame, ketvirtame ir penktame – 1.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius