-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Toyota“ savo visureigių greitį Dakare padidino neįprastu būdu

Saudo Arabijoje dėl ilgų tiesiųjų Dakaro maratonas vietoje į bekelę orientuotų lenktynių tapo panašesnis į klasikinį ralį. Gerokai didesnę svarbą nei anksčiau įgijo maksimalus išvystomas greitis, o pritaikydamos automobilius komandos nevengė ir drastiškų priemonių, rašoma pranešime.
B.Vanagas ir F.Palmeiro pasiekė Dakaro finišą
B.Vanagas ir F.Palmeiro pasiekė Dakaro finišą / Marian Chytka nuotr.

Tiesiose trasų atkarpoje „Mini“ ekipažai turėjo greičio persvarą, tačiau anot B.Vanago, tai dar nereiškė, kad jie buvo pranašesni visuose etapuose.

„Toyota“ gamyklinė komanda taip pat atliko korekciją – nuo automobilių stogų buvo nupjautos stogo gaudyklės, taip pagerinant aerodinamiką.

„Tokiu būdu jie 5 ar 6 km/val. padidino maksimalų greitį. Kai matai, kad sprendimų, kuriuos ruošei visus metus neužtenka, pakeitimus tenka daryti vietoje, tuomet ieškai galimybių toliau. Tarp gamintojų kova taip pat vyksta“, – komentavo pilotas.

Nori vienodų sąlygų

„Toyota Gazoo Racing“ gamyklinė komanda matydama dyzelinių „X-raid Mini“ bagių pranašumą nebuvo tuo patenkinta.

Dakarui įpusėjus „Mini“ automobiliai buvo laimėję penkis etapus, o „Toyota“ – vieną.

Tai atnaujino ginčus dėl nuo 2018 metų įsigaliojusio FIA sprendimo keturiais ratais varomiems visureigiams su benzininiais varikliais oro tiekimo angų (restriktorių) skersmenį sumažinti nuo 38 iki 37 milimetrų.

Dyzeliniams motorams reikalavimai išliko nepakitę – 39 milimetrai su viena turbina arba 38 – su dviem.

Į diskusiją neįsitrauks

„Toyota“ atstovų vertinimu, tai sumažina jų automobilių konkurencingumą ir vien dėl greičių skirtumų tiesiosiose per visą ralio maratoną „Mini“ bagiai įgijo maždaug 40 minučių persvarą.

B.Vanagas kol kas nelinkęs įsitraukti į šią diskusiją. Anot jo, tai didžiųjų kompanijų tarpusavio diskusijos, o privačių komandų balso niekas neišgirs.

„Savo darbu mes galima parodyti, kad galime važiuoti tokiu pačiu greičiu, būti šalia, bet dar neturime tiek raumenų, kad galėtume turėti įtakos keičiant Dakaro taisykles“, – kalbėjo lenktynininkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius