-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vaidotas Žala atskleidė, ar „vizgins uodegą“ Zarasuose

Šių metų Lietuvos automobilių ralio čempionatas buvo kitoks. Dėl paskelbtos pandemijos planus turėjo keisti ne tik varžybų organizatoriai, bet ir komandų lyderiai. Štai norėdamas įgyvendinti taupymo planą „Agrorodeo“ komandos pilotas Vaidotas Žala planavo dalyvauti tik dviejuose etapuose iš keturių, tačiau dabar jau ruošiasi sezono uždarymui Zarasų trasose, rašoma pranešime.
Vaidotas Žala ir Andris Malniekas (Agrorodeo)
Vaidotas Žala ir Andris Malniekas (Agrorodeo) / Agrorodeo komandos nuotr.

Motyvacija važiuoti toliau

Lenktynininkas neslėpė, kad šiais metais planus reikėjo permąstyti iš naujo, o sezono eigoje vėl viskas keitėsi dėl įvairių priežasčių. Pirmiausia, plano važiuoti tik dviejuose etapuose komanda atsisakė pastebėjusi, kad po varžybų Kelmėje ir Rokiškyje prieš varžovus pelnė pakankamai didelę taškų persvarą, o dėl to nusprendė kovoti ir dėl čempionų titulo.

„Varžovai mums paliko tokią taškų persvarą, kad iki čempionato finišo užtektų tik vieno starto. Vis dėlto, šis planas neišdegė, nes netrukus paaiškėjo, kad startuoti ir nefinišuoti – neleidžiama strategija. Dėl šios priežasties kartu su šturmanu Andris Malnieks važiavome Elektrėnuose, o dabar ruošiamės pabaigti darbą iki galo ir startuoti Zarasuose“, – aiškino „Agrorodeo“ komandos pilotas.

Netikėtumams – kitas spendimo būdas

V. Žala teigė, kad nepaisant to, jog toks planų pasikeitimas lėmė ir didesnes išlaidas, komanda nesvarsto praleisti paskutiniųjų čempionato varžybų, mat anot lenktynininko, tiek darbo padarius nuo sezono pradžios, jį reikia atlikti iki galo.

„Kaip ir tikėjausi, rudenį atsiranda netikėtų sunkumų, tačiau mes su jais susitvarkysime. Dalyvavimo Lietuvos automobilių ralio čempionate sąnaudos yra nemažos, tačiau „nubraukti“ viso čempionato nesinori, o galiausiai, ar mes važiuosime LARČ, ar ne, neturi esminės įtakos mūsų dalyvavimui Dakare. Žinoma, būtų lengviau jei pasiliktume tą rezervą, tačiau yra, kaip yra, šiuos klausimus spręsime kitaip“, – komentavo V. Žala.

„Uodegą“ vizgins mažiau

Tiesa, nors Elektrėnų greičio ruožai, kaip teigė lenktynininkas, provokavo važiuoti „pilnu“ tempu, Zarasuose „Agrorodeo“ pilotas stengsis labiau laikytis atsargumo politikos. V. Žala aiškino, kad nepaisant to, jog Elektrėnuose komanda nepadarė nė vienos klaidos, klysti paskutiniojo etapo metu būtų itin apmaudu.

„Jaučiu, kad dabar sportinė forma yra pakankamai gera, todėl net ir važiuodamas nuo krašto iki krašto nejaučiu jokio diskomforto. Suprantu, kad valdau situaciją, mat viso Elektrėnų ralio metu nepadarėme nė vienos klaidos, todėl tai nuteikia pozityviai. Kita vertus, važiuojant Zarasuose reikės prisiminti, kad tai yra paskutinis čempionato etapas ir „atsivežti“ taškai turi esminę reikšmę galutiniam sezono rezultatui. Dėl šios priežasties galbūt reikės „perlipti“ per savo norą sportuoti ekstremaliai ir šie tiek prilaikyti savo „uodegą“. Kita vertus, tokį pažadą esu davęs ir anksčiau, tačiau susilaikyti – nelengva, – juokavo V. Žala.

Paskutinysis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas Zarasuose įvyks spalio 3 dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius