Po trejų metų „Formulėje-1“ nebeliks senųjų V8 tipo variklių, o juos pakeis keturių cilindrų turbo agregatai. Skelbiama, jog degalų sąnaudos dėl šių pokyčių sumažės net 35 procentais.
„Naujosios variklių taisyklės yra teigiamas postūmis kalbant apie „Volkswagen“ komandą „Formulėje-1“, – pareiškė „Volkswagen“ atstovas Hansas-Joachimas Stuckas. – Mes dar nieko nenusprendėme, tačiau galimybės dėl „Volkswagen“ dalyvavimo „Formulėje-1“ išaugo. Labai pritariame FIA sprendimui.“
Nuo 2013 metų naujų variklių naudojimą patvirtinusi FIA motyvavo stabiliu sporto vystymusi ir automobilių gamintojų pageidavimų įvertinimu.
„Dialogo su variklių gamintojais ir ekspertais rezultatu tapo toks sprendimas: varikliai bus keturių cilindrų, darbinis tūris 1,6 litrų, degalų įpurškimo slėgis 500 barų ir variklių sūkiai bus apriboti iki 12 tūkstančių.
Šie varikliai leis 35 procentais sumažinti degalų sąnaudas ir turės degalų sąnaudas reguliuojančią sistemą. Taip pat bus naudojama regeneracijos sistema, kuri padės išsaugoti dabartines dinamines charakteristikas.
2013 metais kiekvienas lenktynininkas galės panaudoti tik penkis variklius, bet jau 2014 metais bus galima naudoti tik keturis variklius“, – penktadienį patvirtinusi sprendimą paskelbė FIA.
Anot „Mercedes“ komandos vadovo Norberto Haugo, naujosios taisyklės „Formulės-1“ komandų varikliams skiriamas išlaidas sumažins „bent ketvirtadaliu“.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą