-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Zaraso salos hipodrome smaginosi automobilių treko gerbėjai

Zaraso ežero saloje, kur vasarą galima išvysti specialųji „300 Lakes Rally“ varžybų greičio ruožą, praėjusį savaitgalį karaliavo automobilių treko gerbėjai. Varžybas „Aukštaitijos taurė 2015“ čia surengė Zarasų automobilių sporto klubas „Akseleratorius“.
Varžybų akimirka
Varžybų akimirka / Rimo Lelecko nuotr.

Į varžybas susirinkę treko dalyviai pirmiausia susipažino su trasa, joje apsukdami du ratus ne didesniu nei 80 km/val. greičiu. Iš viso buvo numatyti trys kiekvienos klasės važiavimai. Priklausomai nuo dalyvių klasės automobiliai į trasą buvo išleidžiami penkių sekundžių laiko intervalais arba kartu.

Kiekvieno važiavimo metu lenktynininkai turėjo įveikti keturis Zaraso salos hipodromo ratus, tad savo tikslus pasiekti dalyviai galėjo tam turėdami dvylika ratų. Kiekvienas važiavimas buvo aukso vertės. Organizatoriai nusprendė sumuoti visų trijų važiavimų rezultatus, tad klaidos čia kainavo brangiai.

1 050 metrų ilgio, sniegu ir ledu padengtu hipodromu dalyviai iš viso turėjo sportiniu tempu nuvažiuoti 12,6 km distanciją.

Rimo Lelecko nuotr./Varžybų akimirka
Rimo Lelecko nuotr./Varžybų akimirka

Gausiai susirinkę dalyviai buvo suskirstyti net į devynias klases pagal vairuojamą techniką. Treku skriejančius buvo galima išvysti ir senus, jau istorija tampančius „Lada“ automobilius, ir profesionalioms kroso ar ralio kroso varžyboms ruoštus kovinius bolidus. Varžybas aplankė ir nemažai garsių pavardžių, tokių kaip Ernestas Staponkus, Arvydas Galinis ar Algimantas Glikas.

„S-1 Klasika“ klasėje varžėsi aštuoni dalyviai. Visus tris važiavimus pavyko įveikti ne visiems. Pirmą vietą čia iškovojo Adomas Petrovas, vairavęs „VAZ 21051“. Antrosios vietos taurę laimėjo Ruslanas Malinovksis su „pirmuku“. Ant trečio prizininkų pakylos laiptelio žengė Tomas Pumputis, vairavęs „VAZ 21013“.

Rimo Lelecko nuotr./Varžybų akimirka
Rimo Lelecko nuotr./Varžybų akimirka

„S-2 FWD“ klasėje lenktyniavo sportininkai, važiuojantys priekine ašimi varomais automobiliais su padangomis be dyglių. Čia geriausią laiką parodė panevėžietis, ASK „Greičio svajonė“ ekipos narys Livijus Jodeika, startavęs savo ištikimu „Lada Samara“ automobiliu. Nuo lyderio kiek mažiau nei trimis sekundėmis atsiliko „Renault Clio“ vairavęs Almantas Jacevičius. Vilkaviškio atstovas Edgaras Kurauskas pademonstravo trečią rezultatą.

Nesėkmę patyrė šioje ir dar vienoje klasėje važiavęs dalyvis Valdas Tamoliūnas, kuris padarė klaidą, gerokai apgadino savo „Peugeot 206“ ir varžybų tęsti nebegalėjo.

Rimo Lelecko nuotr./Varžybų akimirka
Rimo Lelecko nuotr./Varžybų akimirka

„S-3 RWD“ įskaitoje, kur varžėsi galine ašimi varomų automobilių su padangomis be dyglių vairuotojai vėl pasižymėjo Panevėžio atstovai. Darius Jakštonis, virtuoziškai valdęs „Mazda MX-5 Miata“, iškovojo pirmą vietą. Deividas Praščiūnas su BMW 320 parodė antrą laiką, o trečios vietos taurę iškovojo kaunietis Donatas Ožiūnas.

„S-4 AWD“ klasėje dalyviai rinkosi nedygliuotas padangas ir automobilius su keturių varomųjų ratų sistema. Čia ant aukščiausio prizininkų pakylos laiptelio žengė išskirtinį „Mitsubishi Colt“ vairavęs Eugenijus Dusevičius. Jis artimiausią varžovą – Karolį Žiedavičių, vairavusį „Lancer EVO X“, aplenkė net 17,73 sek. Trečią vieta buvo skirta vilniečiui Jonui Keršiui, tačiau po rezultatų perskaičiavimo šios vietos apdovanojimas iškeliavo pas panevėžietį Tadą Petronį, vairavusį „Subaru Impreza“.

ASK „Greičio svajonė“ nuotr./ASK „Greičio svajonė“ komandos nariai su taurėmis
ASK „Greičio svajonė“ nuotr./ASK „Greičio svajonė“ komandos nariai su iškovotomis taurėmis

„S-5 FWDs“ dalyviai prie starto stojo su priekine ašimi varomais automobiliais, kurie buvo apauti sportinėmis dygliuotomis padangomis. Čia triumfavo Ernestas Staponkus, trasoje pasirodęs „Renault Clio“ automobiliu. Jis už savęs paliko antros ir trečios vietos prizininkus, atitinkamai Marką Judzentavičių ir Domą Vercinską.

„S-6 RWDs“ įskaitoje geriausią bendrą laiką po trijų važiavimų užfiksavo Tadas Pupeikis, sėdęs prie BMW 328 vairo. Antros vietos taurę iškovojo beveik 7 sek. lėtesnis Deividas Praščiūnas. Trečios vietos apdovanojimo nusipelnė šiaulietis Židrūnas Šiaučiūnas, lyderiui nusileidęs 16 sek.

Rimo Lelecko nuotr./Varžybų akimirka
Rimo Lelecko nuotr./Varžybų akimirka

„S-7 AWDs“ klasėje greičiausiai važiavo sportinį devintosios kartos „Lancer EVO“ vairavęs Algimantas Glikas. Jis už nugaros paliko antros vietos prizininką Ugnių Žiedavičių, trečios vietos laimėtoją tauragiškį Tomą Norkų ir dar keletą be taurių likusių oponentų.

„S-8 OpenA“ įskaitoje Ernestas Staponkus pelnytai iškovojo dar vieną pirmosios vietos taurę. Antras čia finišavo Markas Judzentavičius. Pozicija žemiau – vietos lenktynininkas Tadas Pupeikis.

Rimo Lelecko nuotr./Varžybų akimirka
Rimo Lelecko nuotr./Varžybų akimirka

Itin greiti dalyviai būriavosi „S-9 OpenB“ klasėje. Čia dar vieną pirmosios vietos taurę iškovojo Algimantas Glikas. Tauragiškiui Tomui Norkui pavyko prasibrauti iki antrosios vietos, o ant trečio podiumo laiptelio kopė Ugnius Žiedavičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius