-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Apie pasiruošimą bei laukiančius išbandymus Dakaro ralyje Benediktas Vanagas papasakojo oro uosto išvykimo salėje

Sausio 5 dieną startuosiančiame Dakaro ralyje tarp gausybės ištvermės maratoną nusiteikusių įveikti dalyvių bus ir du ekipažai iš Lietuvos. „OSCar O3“ automobiliu lenktyniaus Benediktas Vanagas su Sauliumi Jurgelėnu, o motociklų klasėje Lietuvai atstovaus Gintautas Igaris.
Beneditkas Vanagas
Beneditkas Vanagas / GAZAS.LT nuotr.

Gruodžio 29 dienos popietę „General Financing – Autopaslauga“ ekipažas pradeda savo kelionę į Pietų Ameriką. Tarptautiniame Vilniaus oro uoste išlydėta komanda buvo apsupta žurnalistų bei fotografų, todėl prieš palinkint sėkmės sunkiausiame pasaulio ralyje Benedikto Vanago paklausėme apie pasiruošimą ir kai ką daugiau.

Kokios jūsų ambicijos šiame ralyje? Ar į Dakarą važiuojate siekdami užimti kuo aukštesnę poziciją?

Visų pirmą važiuojame finišuoti – tai yra pats pagrindinis dalykas. Mes turime penkerių metų planą, todėl būtų labai neatsakinga teigti, kad nuvažiavę ten mes visiems „parodysime“. Tikime, jog jeigu viskas vyks pagal planą, rezultatas bus tikrai neblogas. Bet kuriuo atveju, svarbiausia yra pasiekti finišą.

Kaip sekėsi fiziškai ruoštis Dakaro raliui?

Turėjau tikrai sudėtingą pusės metų pasiruošimo programą, tačiau paskutinę savaitę mane užpuolė liga – teko atsigulti net „po“ lašeline. Kadangi organizuojame ir žiemos ralį, liga sekino ne tik fiziškai bet ir emociškai. Darbai, kuriuos turėjau atlikti prieš išvykstant į Dakarą stipriai nualino organizmą.

Į Pietų Ameriką važiuoju pasveikęs ne iki galo, tačiau žinome, kad turime beveik savaitę laiko, per kurią pavyks atsigauti.

Prieš tai esate sėkmingai dalyvavę „šilko kelio“ maratonuose – ar tai geriausia repeticija prieš Dakarą?

2009 ir 2010 metais dalyvavome „Šilko kelio“ ralyje ir abu kartus finišavome pirmajame dešimtuke. „Šilko kelias“ yra maždaug pusė Dakaro, todėl dabar mums reikės įveikti du tokius maratonus vieną po kito. Žinoma, sudėtingumas skirsis daugiau nei du kartus.

Dakaro ralis trijose šalyse – kurioje iš jų turėtų būti sunkiausia?

Šis maratonas bus labai įvairus: turėsime įveikti kalnus (Andus), Atakamos dykumą, greičio ruožai bus labai skirtingame reljefe. Tai – gerai mums, nes esame vieni universalesnių rikiuotėje. Dalyvaujame ne tik klasikiniame ralyje, bet ir bekelės varžybose, žiedinėse lenktynėse, todėl kelio dangų kaita mūsų ekipažui nebaisi. Sunkiausia, mano nuomone, bus ten, kur bus karščiausia.

Kaip jūs matote save 2013-ųjų Dakaro ralio rikiuotėje?

Tarp automobilių mūsų ekipažas – vienas iš 160 dalyvaujančių. Kiekvienas varžovas mums yra ir kolega, ir partneris, ir tuo pačiu – konkurentas. Nėra prasmės įvardinti aiškių varžovų – visus juos mes gerbiame vienodai.

Ačiū ir sėkmės sunkiausiame pasaulio ralyje!

VIDEO: toDAKAR 2013

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius