2009 metais, kuomet Dakaro ralis pirmą kartą startavo Pietų Amerikoje, lenktynėms pasibaigus Argentinos ir Čilės vadovai teigė, kad tuometinis Dakaro maratonas šalims davė 78 mln. JAV dolerių pelno. Prabėgus penkeriems metams, po debiutinio starto Pietų Amerikoje, sugrįžtanti ekonominė nauda Pietų Amerikos šalims išaugo 5 kartus.
Prieš prasidedant Dakarui 2013 metais trys šalys prognozavo, kad gautos tiesioginės ir netiesioginės ekonominės naudos gali siekti 400 mln. JAV dolerių. Pasibaigus vienam sudėtingiausių pasaulio maratonų suskaičiuota, kad pelnas sudarė 373 mln. JAV dolerių. Tai paaiškina, kodėl Dakaras yra toks geidžiamas Pietų Amerikos valstybėse.
Šiemet Bolivija džiaugsis viena Dakaro ralio diena. Skaičiuojama, kad šio projekto investicijos šaliai sugrįš net 300 procentų grąžos. Gautos naudos bus panaudotos socialinėms šalies gyventojų garantijoms gerinti.
Dakaro ralyje 2014 metais važiuos du lietuviai
Bolivijoje motociklininkai bei keturračių vairuotojai praleis tik vieną lenktynių dieną. Automobilių bei sunkvežimių pilotai tuomet varžysis Argentinos teritorijoje esančioje trasos dalyje.
Matant tokius skaičius, nekyla nuostaba, kad kasmet Pietų Amerikoje valstybės konkuruoja dėl galimybės priimti Dakaro dalyvius bent vienai dienai. Šio žymiausio automobilių sporto renginio laukia milijonai gerbėjų visame pasaulyje.
Lietuvos mastu šie skaičiai – įspūdingi. 2011 metais po Europos vyrų krepšinio čempionato Lietuvos specialistai komentavo, kad valstybei vien pridėtinės vertės mokesčio forma sugrįžo 24,2 mln. litų.
Šiais metais Dakaro ralio gerbėjai Lietuvoje turės progą išvysti ir Lietuvos vėliavą tolimajame žemyne. Lietuvos garbę gins „General Financing – Autopaslauga“ ekipažo lenktynininkas Benediktas Vanagas su šturmanu Andrejumi Rudnitskiu. Taip pat savo jėgas išbandys ir kitas tautietis – Antanas Juknevičius.
Sausio 5-20 dienomis Dakaro ralis Pietų Amerikoje vyks jau šeštąjį kartą. Ralis šiemet ir vėl jungs tris Pietų Amerikos žemyno valstybes: Argentiną, Boliviją ir Čilę.