-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kur jungiasi jūrų, geležinkelio ir automobilių keliai

Klaipėdos valstybinis jūrų uostas – didžiausias transporto centras Lietuvoje. Uostas, kurio pajėgumas siekia daugiau kaip 60 mln. tonų krovinių per metus, gali pasigirti giliavandenėmis krantinėmis, keleivių ir krovinių terminalais, modernia krovos technika, puikiai išvystytu antžeminiu transportu. Jūriniais laivais pasaulyje pervežama didžioji dalis krovinių, pervežimų apimtys kasmet auga, didėja ir per Klaipėdos uostą keliaujančių krovinių srautai. Tai skatina uosto plėtrą ir modernizavimą, kuriems dideles investicijas skiria Europos Sąjungos struktūriniai fondai.
Klaipėdos jūrų uostas
Klaipėdos jūrų uostas

Pastaraisiais metais įgyvendinti vieni didžiausių Europos Sąjungos iš dalies finansuojamų Klaipėdos jūrų uosto plėtros projektai – laivybos kanalo gilinimas ir platinimas, keleivių ir krovininių keltų terminalo statyba, o taip pat Klaipėdos geležinkelio mazgo – sausumos jungčių su uostu rekonstrukcijos darbai. Kadangi uoste susijungia jūros, geležinkelio ir automobilių keliai, visi šie infrastruktūros segmentai yra vienas nuo kito priklausomi ir vienodai svarbūs.

„Uostas ir geležinkeliai esame vienos logistinės grandinės atskiros grandys. Jos viena be kitos negalėtų funkcionuoti patikimai ir kokybiškai. Geležinkelių plėtra mums labai svarbi, nes daugmaž 70 procentų krovinių į Klaipėdos uostą gabenama būtent Lietuvos geležinkeliais. Savo ruožtu geležinkeliai pusę savo krovinių veža uosto kryptimi“, – sako Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Ekonomikos ir finansų direktorius – vyriausias finansininkas Martynas Armonaitis.

Siuntėjui svarbu, kad jo krovinys pasiektų adresatą laiku ir patikimai, kad sklandžiai veiktų visos grandys: laivybos kompanijos, uostas, geležinkeliai. „Mes turim dirbti ranka rankon ir siekti, kad vagonai greičiau judėtų, greičiau grįžtų, kad nebūtų prastovų, kad laivai būtų greitai pakraunami ir kokybiškai aptarnaujami, kuo pilniau pakraunami ir iš uosto neišplauktų pustuščiai dėl seklaus laivybos kanalo. Siekiame būti konkurencingi ir patrauklūs užsakovams“, – teigia M. Armonaitis.

  • 2007–2013 m. Klaipėdos uosto plėtrai skirta daugiau kaip 370 mln. litų Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos.
  • Projektai įgyvendinami pagal Ekonomikos augimo veiksmų programospriemonę „Krovinių ir keleivių aptarnavimo infrastruktūros plėtra Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste“.
  • Priemonę administruoja Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija.

 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius