Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 09 06

„Autoplius Fast Lap“ finalas: beveik šimtas dalyvių, superautomobiliai, 600 AG klubas ir 2013-ųjų metų čempionas

Šeštadienį vienintelėje ir nepakartojamoje „Nemuno žiedo” lenktynių trasoje startuoja ketvirtasis – paskutinis 2013-ųjų sezono „Autoplius Fast Lap” etapas. „Finalo puokštėje” bus labai įdomu: 80 dalyvių varžysis atskiro starto „Time Attack” važiavimuose, 35 automobiliai startuos kontaktinėse „Race” kovose. Taip lyderiai dalinsis 2013-ųjų čempionų titulus.
2013 m. „Autoplius Fast Lap“ sezono akimirkos
2013 m. „Autoplius Fast Lap“ sezono akimirkos / (Algirdo Venskaus nuotr.)

Rugsėjo 7 d. rytas „Nemuno žiede” prasidės 10 valandą „Race” dalyvių kvalifikacija, pirmaisiais „Time Attack” važiavimais. Pertraukas tarp važiavimų užpildys „Autoplius driftingo čempionato” dalyviai, specialų pasirodymą surengs apie 1000 AG galios greičiausias „drago” lenktynių dalyvis Ježis Chmelevskis su „Jezomobil”.

(Algirdo Venskaus nuotr.)/2013 m. Autoplius Fast Lap sezono akimirkos
(Algirdo Venskaus nuotr.)/2013 m. „Autoplius Fast Lap“ sezono akimirkos

Taip pat, pirmą kartą „Autoplius Fast Lap” į „Finalo puokštę” pakvietė greičiausius Lietuvos superautomobilius – jau šiandien žinome, kad svečiuose lankysis ir į trasą išlėks „Audi R8”, du „Ferrari” markės kupė („458 Italia” ir F430), stilingas „Maserati GranTurismo”, du ypač galingi „Mercedes-Benz” automobiliai (CL65 AMG ir SLS AMG) ir itin greitas „Noble M12 GTO-R3”. Svečiuosis ir du greičiausi automobiliai iš „Nissan” gamos – „Godzilla” GT-R ir „370Z Nismo”. Pastarasis trasoje turės darbo – jis atliks tempo palaikymo „Pace Car” vaidmenį.

Trasoje pasirodys ir tradicinių „Autoplius Fast Lap” „Mis rinkimų” dalyviai – dailūs, išblizginti ir numylėti automobiliai. Šie automobiliai, bent jau dauguma, „Nemuno žiedo” nėra ragavę – tai bus jų pirmas kartas, įsimintinas pirmas kartas.

Dalyviai

Per penkias dienas į „Autoplius Fast Lap” finalinį etapą „Time Attack” lenktynėms užsiregistravo net 80 dalyvių. Dar 35 išvysime dvejose „Race” kovose. Tokio lenktyniaujančių automobilių kiekio Lietuva seniai nematė – organizatoriams net teko paruošti papildomas dvi startines pozicijas finišo tiesiojoje.

Kalbant apie lyderius, būtina kalbėti apie kelis lenktynininkus, kurie šeštadienį dalinsis 2013-ųjų čempiono titulus. Visų pirma, latvis Mareksas Matvejevsas, kuris į paskutinį etapą atvyksta turėdamas daugiausia taškų – net 26. Primename, kad kiekvieno etapo nugalėtojas gauna 10 įskaitinių taškų, antras finišavęs gauna 8, trečias – 7 ir t.t.

Marekso ateitis tapti 2013-ųjų čempionu yra šviesi, tačiau, prisiminus 2012-ųjų sezoną, tampa aišku, kad viskas nėra taip paprasta. Mat finaliniam praėjusių metų etapui jis turėjo panašią persvarą, jam būtų pakakę parodyti septintą geriausią laiką. Bet Marekso „saugikliai” perdegė ir po kelių incidentų trasoje ir dėl to kilusių „Lotus Exige” techninių bėdų jam nepavyko parodyti rimto rezultato. Apdovanojimas atiteko Jonui Poškui.

(Algirdo Venskaus nuotr.)/2013 m. Autoplius Fast Lap sezono akimirkos
(Algirdo Venskaus nuotr.)/2013 m. „Autoplius Fast Lap“ sezono akimirkos

„Mitsubishi Lancer Evo VIII” vairuojantis Jonas į finalą atvyksta būdamas trečioje įskaitos pozicijoje – jo sąskaitoje lygiai 20 taškų. Jo „Evo” prieš šį etapą gavo daug variklio procedūrų ir, pastuksenkime tris kartus į medį, finale bus greitas.

Tokių pačių procedūrų gavo ir šiuo metu antru įskaitoje esančio Vyto Bilinsko „Mitsubishi”. Tik tos procedūros nepasiteisino, variklis ėmė kvėpti mėlyną dūmą... Teko imtis „plano B” ir „Autoplius Fast Lap” lenktynėms imti kitą automobilį – tokio paties modelio „Evo VIII”, tik raudonos spalvos ir, deja, gerokai silpnesniu varikliu. Jums skaitant šias eilutes Vytas su pagalbininkais pluša keisdami pakabos detales, stabdžius ir t.t.

Kortų maišymas

Dalyviams susitinkti svarbių taškų gali nebūti taip lengva, kaip atrodo iš šalies. Mat į „Finalo puokštę” atvyksta tuzinas itin greitų lenktynininkų, kurie dėl 2013-ųjų čempiono titulo nekovoja, bet tikrai pasistengs pelnyti prizinę vietą šio etapo įkaitoje.

(Algirdo Venskaus nuotr.)/2013 m. Autoplius Fast Lap sezono akimirkos
(Algirdo Venskaus nuotr.)/2013 m. „Autoplius Fast Lap“ sezono akimirkos

Tarkime, Egidijus Bulotas su „Porsche 968EBR” bolidu, sėkmingai startavęs 1000 km lenktynėse. Pasak jo, tai pats tinkamiausias „Porsche” automobilis lenktynėms. Ir jis labai greitas – 460 AG, galiniai varomi ratai. Ir daug greičio suteikianti juoda spalva.

„Finalo puokštėje” startuos dar vienas ilgus nuotolius mėgstantis lenktyninis automobilis. Tai „Opel Speedster” su Martynu Griška prie vairo. Rodos, tik 260 AG galios 2,0 „turbo” varikilio jam neturėtų pakakti kovoti su lyderiais, tačiau šis bolidas, kaip ir Marekso „Lotus”, sveria labai mažai.

Panevėžys į Kauną palenktyniauti atvyksta irgi puikiai pasiruošęs. Antrojo etapo „Parnu” trasoje „Race” nugalėtojas Gytis Vaitulionis sako, kad jo „Subaru Impreza” variklis gamina net 600 AG, kurių apie penkis šimtus tenka visiems keturiems varomiems ratams.

(Algirdo Venskaus nuotr.)/2013 m. Autoplius Fast Lap sezono akimirkos
(Algirdo Venskaus nuotr.)/2013 m. „Autoplius Fast Lap“ sezono akimirkos

Kačerginėje bus ir tėčio paliepimu mašiną į krūvą susirinkęs Andrius Firantas. Jo „Honda S2000” bolidas pasiekia panašiai galios, kaip ir Martyno ir Marekso mašinos – apie 280 AG. Ir jis, kaip ir anie du, yra labai labai lengvas reikalas.

Bus ir trečią laiką „Bikerneiki” kvalifikacijoje parodęs Tauras Tunyla su nauju (bet ne nauju) „Mazda MX-5” varikliu. Gediminas Bilinskas, kaip visada, su savo E30 modelio BMW irgi bus labai greitas. Kaip ir druskininkietis Tadas Lučkaitis ir jo „Nissan 240SX”.

600 AG klubas

Prieš paskutinį „Autoplius Fast Lap” sezono etapą lenktynių organizatoriai pastebėjo, kad 600 AG galios automobiliai jau tampa norma. Jono Poškaus „Evo” turi 656 AG, Vyto Bilinsko mėlynasis „Evo”, turbūt, panašiai (kaip ir minėjome, šeštadienį jis, deja, startuos kitu automobiliu). Gyčio mėlynoji „Subaru” irgi papuola į šį klubą, jei skaičiuosime galią ne ratuose, o variklyje.

(Manto Dilio nuotr.)/Mantas Kulvinskas
(Manto Dilio nuotr.)/Mantas Kulvinskas

Į šį klubą stoja ir Mantas „Mantiga” Kulvinskas su 650 AG galios BMW 330. „Drifte” puikiai žinomas vairuotojas žada greitai lėkti ir nesvilindamas padangų. Su 650 AG, tiesą sakant, ir nelabai gali būti lėtas.

Reziume

Taigi, pakalbėjome apie teorinius dalykus. Praktiškai, kiekvienas sakinys šiame tekste gali būti neteisingas. Kačerginės „Nemuno žiede” rugsėjo 7 d. šeštadienį ir čia nepaminėtas lenktynininkas gali atsivežti pergalę. Tačiau, pasitelkus į pagalbą matematiką, aiškėja, kad 2013-ųjų „Autoplius Fast Lap” čempionu gali tapti tik vienas iš trijų lenktynininkų – Mareksas Matvejevsas, Vytas Bilinskas arba Jonas Poškus.

Taip pat, net 35 dalyviai „Race” kovose reiškia, kad kova bus labai intensyvi. Ypač antrame važiavime, kai, pagal „Autoplius Fast Lap“ taisykles, pirmi dešimt greičiausių pirmojo „Race” dalyvių startuos susikeitę pozicijomis – pirmas startuos dešimtu, antras devintu ir t.t.

Jau greitai viskas bus aišku. „Autoplius Fast Lap” paskutinis ketvirtasis etapas, pavadinimu „Finalo puokštė” prasideda šeštadienį 10 val. ryto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius